Reviews over s-Heerenberg

Zéér de moeite waard!

Joukje Boezerooy
    25-8-2017

's-Heerenberg heeft een boeiende geschiedenis; het heeft stadsrechten vanaf 1379. Er zijn, behalve het prachtige kasteel Huis Bergh, nog veel meer zaken die de moeite waard zijn. Onlangs is vlakbij het kasteel het Stadsmuseum geopend, waar de geschiedenis van 's-Heerenberg uit de doeken wordt gedaan vanuit de visie ( én de tijd ) van vijf middeleeuwse vrouwen.

Verder zijn er VVV Stadswandelingen of Smokkeltochten te boeken bij VVV Montferland.

gezellig authentiek dropje

Stellingwerf
    5-6-2017
    Erg leuk klein dorpje op de grens met Duitsland. Het kasteel is zeker de moeite van het bezoeken waard. Voor de wandelaars is er genoeg om een mooie rustige wandeling te maken. Trek in wat anders, op 5km afstand ligt Emmerich am Rhein. Leuk om even een boodschapje te doen en een terrasje te pakken aan de oever van de Rijn.

Mooi

Antoinette van der Rijk
    11-2-2017
    S'Heerenberg is een mooi plaatsje, kleine oude straatjes en een prachtig kasteel. Alleen jammer dat het gesloten was. Er is genoeg te ondernemen, ook om lekker ergens een bakkie koffie te nuttigen of wat te eten.

de moeite waard!

Mar
    19-3-2016
    Mooie oude stad, zeer goed gerestaureerd. Meerdere wandelroutes mogelijk, veel bezienswaardigheden. Ook prachtige bosrijke omgeving.

Even terug

Bernard