Chalet

1 review over Chalet Vakantiehuis Ras in het Nederlands

Prachtige plek in de Achterhoek

Jacquelien Rossel
3-1-2012

Heerlijke vakantieweek gehad met familie. Wij komen zelf uit Ruurlo maar moesten familie elders uit het land onderbrengen voor vakantie. Hebben samen genoten van de rust en ruimte die Ruurlo en de Achterhoek bieden. Vanuit de goed verzorgde accomodatie genoten van wandelingen, fietstochten en rust. Dicht genoeg bij het dorp om boodschappen te doen , te winkelen of een hapje te eten in de diverse eetgelegenheden. Het chalet is uitermate geschikt voor grotere groepen, voldoende ruimte en goed ingericht. Het was schoon en goed onderhouden. Rustig, kleinschalig park. Goede prijs-kwaliteitverhouding.

Gereisd met vrienden in Tue Nov 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Chalet info

• Aantal personen8 tot 12

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Vakantiehuis Ras in Ruurlo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Vakantiehuis Ras zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.