Géén boekingskosten

Camping Tamaring

NederlandGelderlandRuurlo

We hebben de beste aanbieders voor Camping Tamaring voor je op een rij gezet:

9.4FenomenaalScore uit 267 reviews
+47/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.4FenomenaalScore uit 267 reviews
  • 9.7Staat v/h sanitair
  • 8Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Vriendelijke eigenaren die altijd voor je klaar staan op Camping Tamaring in Ruurlo. De kinderen vermaken zich met de fietsjes en skelters die je kunt gebruiken. En anders is er ook nog een speeltuin, een speelbos of een zwembad waar je kreten van plezier kunt horen. Er zijn mooie fietsroutes langs de camping om van de omgeving te genieten.

Contact

267 Reviews over Tamaring

• 8Anjo Veldkamp05-05-2022

Verrassend

Een zeer nette camping met heel vriendelijke eigenaren. Toilet en doucheruimte zeer schoon. Alles wordt netjes onderhouden.

• 9Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden
  • 10Helen01-05-2022

Geweldig

Heerlijk rustige camping (op de schreeuwlelijk na die gisteren arriveerde, maar dat heb je wel eens…). Sympathieke eigenaren. Mooie omgeving. We komen zeker terug.

• 10Trude Luckers13-09-2021

Op Tamaring voel je je een gewaardeerde gast

Wij stonden te kijken van de prachtig gelegen camping , ruim van opzet , heel ruime plaatsen , vriendelijke en natuurlijke aankleding, brandschoon sanitair, handig pasjessysteem voor warm water. De camping heeft duurzaamheid hoog in het vaandel. Leuke faciliteiten, vooral voor de kinderen, maar absoluut geen kermis . Op Tamaring wil je terugkomen.

• 8Jonkman13-09-2021

Onverwachts op een mooie plek aangekomen

We kwamen langs zonder te reserveren en we kregen een mooie plek ondanks de drukte..we hebben er een heerlijke week gestaan.Onze zoon van 3.5 vond het er geweldig..wij komen zeker x terug

• 9Staat v/h sanitair
  • 10Adrie en Ria Zandbergen06-09-2021

Fantastisch een hele goede aanrader.

Hele mooie en goed verzorgde camping.toiletten super schoon.je wordt ontvangen met een kopje koffie of thee.hele fijne omgang met eigenaren hele goede service.omgeving prachtig dorp vlakbij.

• 10Fam. Janssen24-08-2021

Gezellige familiecamping met echte vakantiesfeer!

Ontzettend fijne camping met eigenaren die weten hoe je een echt campinggevoel creëert. Warme broodjes, lekkere ijsjes, altijd tijd voor een praatje en goedgezind. Mentaliteit onderling ook zeer gemoedelijk en relax. Voorste gedeelte is vooral voor de rustzoekers, achterste gedeelte voor families met kinderen. Wij stonden op het speeltuinveldje, ideaal met jonge kinderen.Complimenten voor de schone en fijne (sanitaire)faciliteiten. Warm water en douchen met een prepaid kaart. Eerste dag wennen, daarna alleen maar fijn en je hoeft zo alleen voor je eigen gebruik te betalen. Leuke activiteiten zoals min. 2 x per week een animatieteam en 1x per week een foodtruck.Zwembad is een plonsbadje voor de jongsten tot 5 jaar. Kinderfietsjes in alle soorten en matenDorp is dichtbij waardoor je bijv. op de fiets ook om frietjes kunt en die bij de tent nog goed warm kunt opeten. Wij misten hierdoor geen horeca of winkel op de camping zelf.

• 9G. Veen11-08-2021

Prima

Prima en goed onderhouden camping met vriendelijk personeel en schoon sanitair

• 9Edwin10-08-2021

Fantastisch!

Wat een topcamping! Zeer fraai, schoon, groen enz. Heel aardige eigenaren. Superbroodjes 's ochtends. Voor jongere kinderen is er vermaak genoeg. Zo kunnen ze allerlei fietsjes uit de grote schuur lenen. Daarnaast nog een speelbos en een klein zwembad (max 50 cm diep). Uitgebreid sanitair. Fraaie omgeving, Ruurlo dichtbij. Oh ja, het lekkerste softies van Nederland.

• 10Fam. Geelen10-08-2021

Fantastisch we komen vast nog eens terug.

We hebben hier de hele maand juli gestaan. Wat een fijne camping evenals de fijne eigenaren Jan en Wendy.Het onderhoud van de camping verdient een tien evenals het sanitair. Zooo schoon en hygiënisch. Alles aanwezig.

• 9Edwin10-08-2021

Fantastische camping met gastvrije eigenaren

Mooie goed onderhouden rustige camping. Schoon sanitair en zeer vriendelijke eigenaren. Omgeving is geweldig om te fietsen en/of te wandelen

• 8Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar