Camping Tamaring

Camping Tamaring
9,1

Omschrijving
Vriendelijke eigenaren die altijd voor je klaar staan op Camping Tamaring in Ruurlo. De kinderen vermaken zich met de fietsjes en skelters die je kunt gebruiken. En anders is er ook nog een speeltuin, een speelbos of een zwembad waar je kreten van plezier kunt horen. Er zijn mooie fietsroutes langs de camping om van de omgeving te genieten.

206 reviews over Camping Tamaring in het Nederlands

Heerlijke camping

Stel,
14-11-2018

Dit is misschien wel de beste kleine camping van Nederland. Gastvriendelijke eigenaren, fantastische velden, schoon sanitair en een prachtige omgeving om te wandelen of fietsen. Door het ontbreken van disco, supermarkt, zwemparadijs etc zul je hier bovendien geen volk van twijfelachtig allooi aantreffen. Er geldt inderdaad een aantal voorschriften omtrent het plaatsen van kampeermiddelen, maar dat maakt dat de camping een zeer nette en verzorgde indruk achterlaat. Wij komen hier zeker terug.

Aanrader

Ien Wtenweerde Vos,
24-9-2018

Wij hebben 5 fijne weken gehad op camping Tamaring.

Alles is goed verzorgd.

Omgeving ook

fantastisch. ( om bv te fietsen.)

Fantastisch met hard werkende mensen

Hans en Karin Bakema,
30-8-2018

Een super gastvrij ontvangst met en lekkere kop koffie na een lange reis uit het buitenland.

Prachtige camping

Ben,
26-8-2018

Wij waren er voor de derde keer en elk jaar genieten we van de gezellige, fijne en ontspannen verblijf. Een heel klein puntje van aandacht zou de opening van de receptie 09:00 beetje laat voor krant en broodjes kunnen zijn.

Katinka en Rob jullie inzet om het iedereen naar de zin te maken is top.

Perfect!

Gerrit,
21-8-2018

Heerlijke camping; alles goed geregeld en alles werkt goed. Comfortabele douches, fietsen te huur op de camping en wifi is gratis (maar niet overal stabiel.) In de vakantietijd heel levendig doordat er veel kleine kinderen zijn die zich vermaken met de beschikbare fietsjes en skelters.

Fietsroutes lopen langs de camping en in het dorp is genoeg horeca en ook diverse supermarkten. Interessante musea zijn er zat, zowel in het dorp als in de nabije omgeving. Wij hopen er zeker (veel) vaker terug te komen.

Fantastisch!

Pennings,
16-8-2018

Wat een heelijke camping! Lekkere rustige sfeer. Een camping voor families. Veel 55+ en veel gezinnen. Gezinnen worden mooi bij elkaar gezet.

Onze kinderen hebben het ook fijn gehad. Veel kinderen tm een jaar of 7. Fietsjes die ze konden pakken. Echt een hit! Een leuke speeltuin en speelbos en een zwembad.

Maar ook mijn zoon van 13 heeft zich nog vermaakt. Er staat een tafelvoetbaltafel en die is veel gebruikt. Ook wezen klimmen in het klimbos van Ruurlo. Aanrader!

Goed sanitair! Warm water werkt met pasjes, maar ook daar is iets voor te zeggen.

Vriendelijke eigenaren die betrokken zijn. Mijn dochter van 3 mocht de kippen mee voeren en het konijn aaien. Dat stukje persoonlijke aandacht is super.

Mocht het zo uitkomen, zou ik hier zeker teruggaan.

Complimenten!

Genoten! Volgend jaar weer!

Hellen Simens,
15-8-2018

Heerlijk verblijf gehad in de blokhut. Leuke eigenaren en schone toilet en douche gebouwen.

Voorbeeld voor andere campings

Henri en lidy dam,
12-8-2018

Alles klopt hier als je je goed voorbereid en weet wat je wilt. Mooie ligging van de camping zeer vriendelijke en hartelijke eigenaren(Rob en Katinka) die altijd voor de gasten klaar staan hulde.

Het is echt een camping voor senioren en gezinnen met kinderen tot 11 à 12 jaar.

Camping mooie uitvalsbasis voor fietstochten.

Bosveld,
10-8-2018

Het is een super camping , erg geschikt voor kinderen en volwassenen in een mooi omgeving

Heel mooi

Geert Forsten,
      9-8-2018

Fijne camping Tamaring dichtbij het leuke dorp Ruurlo.

Ruurlo heel gezellig. Je kunt er heerlijk eten. Ruurlo een aanrader voor je vakantie. Prachtige omgeving, vriendelijke bevolking.

Voor herhaling vatbaar.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Tamaring in Ruurlo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Tamaring zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.