Camping Tamaring

200 reviews over Camping Tamaring in het Nederlands

Voorbeeld voor andere campings

Henri en lidy dam
12-8-2018

Alles klopt hier als je je goed voorbereid en weet wat je wilt. Mooie ligging van de camping zeer vriendelijke en hartelijke eigenaren(Rob en Katinka) die altijd voor de gasten klaar staan hulde.

Het is echt een camping voor senioren en gezinnen met kinderen tot 11 à 12 jaar.

Camping mooie uitvalsbasis voor fietstochten.

Bosveld
10-8-2018

Het is een super camping , erg geschikt voor kinderen en volwassenen in een mooi omgeving

Heel mooi

Geert Forsten
        9-8-2018

Fijne camping Tamaring dichtbij het leuke dorp Ruurlo.

Ruurlo heel gezellig. Je kunt er heerlijk eten. Ruurlo een aanrader voor je vakantie. Prachtige omgeving, vriendelijke bevolking.

Voor herhaling vatbaar.

Jammer

Gerrit en Hils Weijman
              31-7-2018

Onze kleinzoon heeft enorm genoten en wij dus ook.

Op zaterdagavond hebben mijn man en onze zoon de caravan opgehaald(wij wonen zelf in Ruurlo) Op dat moment was de receptie gesloten .Mijn man heeft de volgende morgen gebeld en verteld dat we de caravan al op hadden gehaald en 's middags de rest zouden afrekenen( 50 euro) Toen we 's middags kwamen om af te rekenen zei Kathinka dat ze ons erg brutaal vond dat we de avond van te voren de caravan al hadden opgehaald .We hebben afgerekend en zijn met 'n KATER vertrokken .Waar was haar vriendelijkheid gebleven ? Jammer

fantastisch

Peter de Vries
              26-7-2018

Prachtige camping met zeer ruime plaatsen, schoon sanitair en een hartelijke ontvangst.

Komen graag nog een keer terug.

Nelleke en Cees Bremmer
              20-7-2018

Genoten van camping en de omgeving.

Prachtige camping!

Els Gudden
              16-7-2018

Prachtige groene camping waaraan alles klopt! Groot compliment voor de eigenaren! Echt Top! Fantastische ligging met dorp Ruurlo op fiets en loopafstand. Prima uitvalsbasis voor het ontdekken van de mooie Achterhoek! Als ik moet zoeken naar een verbeterpunt ( wat bijna onmogelijk is op deze camping zou ik zeggen het zwembad; dit is een kinderbad waar je helaas als volwassene niet kunt zwemmen )

Fantastisch 2 weken op een verzorgde camping.

Fam.Roos
              10-7-2018

Mooie camping midden in de natuur met vriendelijke eigenaren in een geweldige fietsomgeving, ook een aanrader voor gezinnen met jonge kinderen om met hun de natuur te beleven.

fantastisch

fam varkevisser
              4-7-2018

het is een geweldige camping veel groen mooie plekken erg schoon sanitair

en Rob en Katinka zijn zeer met de camping gasten betrokken echt een aanrader ...

We mogen niet weer terugkomen.

Familie Hasper
              24-6-2018

Na vele jaren, en dit voorjaar 11 weken, met plezier op deze mooie en schone camping te hebben gekampeerd is ons het volgende overkomen. Op de laatste dag van ons verblijf hebben we afgerekend. Bij het maken van een optie voor 2019 werd verteld dat er klachten zijn over onze hond waardoor we niet meer welkom zijn. Katinka zei dat ze niet bij ons is geweest met de klachten. Ze wilde verder niets over de klachten zeggen. Wij waren graag meteen bij klachten op de hoogte geweest zodat we maatregelen konden nemen. Dit gebeurd kennelijk niet op deze camping, je mag gewoon niet meer terugkomen. We hebben nog een mail gestuurd over deze gang van zaken, maar daar is tot nu toe niet op gereageeerd.

Conclusie; Het is echt een schitterende camping, maar je moet geen hond hebben die blaft (wel een eigenschap van een hond) en soms reageert op een andere hond, zodat dit tot een klacht kan leiden. Dat hoor je dan te laat en je kunt niets meer beginnen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Tamaring in Ruurlo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Tamaring zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Tamaring scoort een 9.14 uit 10 op basis van 200 reviews.