Tijdelijk €25 aanbetaling

• 7Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Vriendelijke eigenaren die altijd voor je klaar staan op Camping Tamaring in Ruurlo. De kinderen vermaken zich met de fietsjes en skelters die je kunt gebruiken. En anders is er ook nog een speeltuin, een speelbos of een zwembad waar je kreten van plezier kunt horen. Er zijn mooie fietsroutes langs de camping om van de omgeving te genieten.

We hebben de beste aanbieders voor Camping Tamaring voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

274 Reviews over Tamaring

• 9Dhr Dumolin01-09-2022

Leuke kleinschalige HEEL propere camping! Ideale plaats om goed tot rust te komen. Klein peuterzwembadje om af te koelen. Leuke pauzeruimte voor slecht weer. Leuke overdekte simpele speelzone met allerlei fietsjes. Eigenaars EN gasten zijn heel vriendelijk. Heel schoon sanitair. Bosgebied wat ideaal is om te wandelen.

• 9Piet11-08-2022

geweldige kampeer!camping in mooie omgeving

doordat er alleen vakantie gasten op de camping zijn (en geen vaste plaatsen), was er een heel bijzonder kampeer gevoel! Dat was een heel relaxed, saamhorig gevoel waarvan wij zeer hebben genoten! Daarnaast waren verhardingen, sanitair, elektra en kampeerplaatsen perfect in orde zodat we een geweldige vakantie hebben gehad!

• 9Marianne Wensveen30-07-2022

SUPER camping !

Een rustige camping in een mooie omgeving.

• 9Toos van poppel26-07-2022

Een mooie groene en rustige camping

Een mooie camping voor de jongste en de 50 plussers. Een vriendelijk ontvangst met een goede uitleg wat voor jou een mooie plek is. Heel schoon toiletgebouw wordt vaak gepoetst en alles op de camping ziet er netjes uit. Gezellige plaatsen voor de ouderen en kleine kinderen fijn dat ze dat een beetje gescheiden houden. Een fijn beginpunt voor de knooppunten route. Verder een mooie groene camping op een mooie plek in het bos en 2km van het dorp Ruurlo. Jan en Wenda heel veel succes met jullie mooie camping

• 7Marian26-07-2022

Mooie camping, hele strenge regels….

Ondanks alle positieve reacties toch even een iets mindere.. Wij waren een weekend op Tamaring om onze nieuwe caravan uit te proberen. Helaas hebben we door Coronaperikelen nog geen luifel , dus hadden we de partytent meegenomen. Het werd namelijk 30 graden. Ook voor ons hondje van 15 hadden we een groen schapenhekje meegenomen. (Hij is doof en heeft staar, als hij de hele dag aan de lijn ligt en zes keer om een tafelpoot gewikkeld zit , is dat voor hem niet echt fijn…) Maar tijdens het ontbijt kwam de beheerder ons sommeren dat wij alles weg moesten halen. De manier waarop dat meegedeeld werd was uiterst onaangenaam. Ook uitleg van onze kant hoefde hij niet te horen. De regels waren er nu eenmaal. ( lezen jullie de kleine lettertjes als je een camping boekt?) Uiteindelijk mocht de partytent blijven staan maar alleen omdat wij de volgende dag toch weggingen. Wij gingen inderdaad de volgende dag weg, maar met een nare smaak in de mond…

• 8Staat v/h sanitair
  • 9fam. Visser05-07-2022

Oase van rust

Met recht een karaktervolle, groene camping. Zeer geschikt voor fietsers, wandelaars en rustzoekers. Vriendelijke, hardwerkende eigenaren. Ruime plaatsen. Keurig, schoon sanitair. Kortom : een aanrader!

• 10Elly Groot-Zonneveld25-05-2022

Prachtige camping!

Heerlijk groene camping met ruime plekken, verzorgd terrein, super schoon sanitair, vriendelijke eigenaren, goed wandelgebied vanuit de camping. Het zwembad was nog niet geopend en van de eetgelegenheid hebben we geen gebruik gemaakt, behalve een lekker softijsje dus daar heb ik geen oordeel over!

• 10Eetgelegenheden
  • 8Anjo Veldkamp05-05-2022

Verrassend

Een zeer nette camping met heel vriendelijke eigenaren. Toilet en doucheruimte zeer schoon. Alles wordt netjes onderhouden.

• 8Eetgelegenheden
  • 10Helen01-05-2022

Geweldig

Heerlijk rustige camping (op de schreeuwlelijk na die gisteren arriveerde, maar dat heb je wel eens…). Sympathieke eigenaren. Mooie omgeving. We komen zeker terug.

• 10Trude Luckers13-09-2021

Op Tamaring voel je je een gewaardeerde gast

Wij stonden te kijken van de prachtig gelegen camping , ruim van opzet , heel ruime plaatsen , vriendelijke en natuurlijke aankleding, brandschoon sanitair, handig pasjessysteem voor warm water. De camping heeft duurzaamheid hoog in het vaandel. Leuke faciliteiten, vooral voor de kinderen, maar absoluut geen kermis . Op Tamaring wil je terugkomen.

Camping Tamaring info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar