Géén boekingskosten
NederlandGelderlandRuurloCampings RuurloCamping Schoneveld; camping, glamping en vakantiehuisjes

Camping Schoneveld; camping, glamping en vakantiehuisjes

NederlandGelderlandRuurlo

We hebben de beste aanbieders voor Camping Schoneveld; camping, glamping en vakantiehuisjes voor je op een rij gezet:

9.6FenomenaalScore uit 115 reviews
+44/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.6FenomenaalScore uit 115 reviews
  • 9.5Staat v/h sanitair
  • 7.5Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

Ontdek het mooiste stukje AchterhoekHet geruis van de bomen. De vogels die fluiten. Genieten van de natuur. Klinkt dat goed? Dan is Camping Schoneveld dé plek voor jouw volgende vakantie. Wij heten je van harte welkom!De camping ligt aan de rand van Ruurlo, in het hart van de Achterhoek. Een streek met bossen, landgoederen, kastelen, kleine rivieren en pittoreske dorpjes. Vanuit de camping kun je prachtig wandelen, fietsen of mountainbiken. Camping Schoneveld is een gastvrije en gemoedelijke locatie, van waaruit je al dit moois kunt beleven. De camping heeft 22 riante kampeerplaatsen met een verwarmd sanitairgebouw. Wil je meer luxe, dan kun je terecht in de prachtige glamping tenten of vakantiehuisjes.Ontdek al het moois wat de Achterhoek te bieden heeft en geniet van een heerlijke vakantie op Camping Schoneveld!Overnachten:Camping Schoneveld is een kleinschalige kindvriendelijke camping. Maar ook voor natuurliefhebbers valt hier vanalles te beleven. Wij hebben duurzaamheid hoog in het vaandel staan. Op de camping zijn verschillende relaxplekjes, bankjes en picknickbanken te vinden. Er is een vuurplaats, waar wij geregeld een kampvuur stoken. Natuurlijk mag je ook altijd zelf het vuur opstoken.Wij hebben ook een ruimte waar je binnen kunt zitten. Voor de kinderen is er van alles te beleven: kom bijvoorbeeld eens een kijkje nemen bij de dierenweide. Als wij de dieren gaan voeren, ben je van harte welkom om ons een handje te helpen. Ook de skelters, fietsjes, trampoline, overdekte speelhoek en grote zandbak zorgen voor urenlang speelplezier.Al onze kampeerplekken zijn geschikt voor camper, tent of caravan en voorzien van afvoer, stroom en water.Ben je gek op het campingleven, maar wil je iets meer luxe? Wij hebben drie volledig ingerichte glamping tenten voor je klaar staan. Deze tenten van zo’n 35 m2 zijn een prachtige uitvalsbasis om de Achterhoek te ontdekken. Ze zijn allen ingericht met privé sanitair, hebben een mooi terras en een heerlijke pelletkachel voor de koudere en/of natte dagen. Onze glamping tenten zijn geschikt voor 4 personen, een extra campingbedje is eventueel mogelijk.Wil je nog meer luxe? Dan zijn onze vakantiehuisjes een echte aanrader! Wij hebben vier ruime vakantiehuisjes van 65 m2. Deze zijn geschikt voor 6 personen. Twee van deze vakantiehuisjes zijn toegankelijk voor mindervaliden, desgewenst kan er thuiszorg geregeld worden. Ben je met een grotere groep? Je kunt twee huisjes naast elkaar boeken, wij zorgen dat er in één huisje voldoende servies en kookgerei is voor 12 personen.Kom eens een kijkje nemen op onze website en geniet ook van een heerlijke vakantie op Camping Schoneveld.

115 Reviews over Schoneveld; camping, glamping en vakantiehuisjes

• 9Olga21-08-2022

We komen zeker nog een aantal keer terug!

Wij verbleven met ons gezin in een glamping-tent. Alles is keurig voor elkaar en schoon! De ligging van de glamping tenten is ook erg mooi, je hebt zo vrij uitzicht dat je het gevoel hebt dat je in je eentje in de natuur staat, heerlijk!! Overal op de camping zitjes/picknick tafels en een ontspannen gezellige sfeer. Ijsjes, koffie/thee aanwezig en ook veel folders over wat er te doen is in de buurt. Omgeving erg mooi en leuke routes voor mountainbike.

• 7Eetgelegenheden

Willem, Eigenaar, 29-08-2022

Dank je wel Olga. Fijn dat jullie vakantie zo goed is bevallen! Tot de volgende keer :)

• 9Riena Vieveen21-08-2022

Fantastisch Ook voor onze kleinkinderen

Bedankt Riena :)

• 10Fam Sieben21-08-2022

Fantastisch!!!

Geweldige mooie, nette, relaxe kleinschalige camping De eigenaren zijn bijzonder vriendelijk, relax en behulpzaam

Willem, Eigenaar, 27-08-2022

Dank jullie wel fam. Sieben! Erg fijn om te lezen!

• 10Ellen en Ruud Grob.20-08-2022

Geweldig een aanrader.

Beste Hellen en Willem, Ons verblijf bij jullie is ontzettend goed bevallen, jullie als jong team doen er alles aan om het de gasten waaronder zeker kinderen het zo goed mogelijk naar de zin te maken, gezien de kinderboerderij, de vele skelters en andere speeltoestellen. Ook organiseren jullie diverse activiteiten, zoals barbecue, marshmallow's boven een vuurtje en zelfs een reizende Troubadour met verhalen en liedjes.

Willem, Eigenaar, 27-08-2022

Wauw... Dank jullie wel Ellen en Ruud. Fijn dat onze camping zo in de smaak is gevallen. Wij hebben genoten van jullie aanwezigheid!

• 10Anke Hofs15-08-2022

Fantastisch!!!

Wat een fantastische fijne schone en mooie plek!! Ik was er vorig jaar met de kids en afgelopen week ook! En zeker weten ga ik volgend jaar weer!! Het is er overzichtelijk wat heel fijn is met twee kleine kinderen. Genoeg vermaak voor hun..en de plek is zo mooi daar komt mama wel tot rust!! Echt een aanbeveling!!!!

• 10Eetgelegenheden

Willem, Eigenaar, 27-08-2022

Dank je wel Anke Hofs. Fijn dat je wederom weer zo genoten hebt! Ik zou zeggen: tot volgend jaar!

• 9Yvonne04-08-2022

Fantastisch!

Wij hebben 2 weken in een glampingtent gezeten en een fantastische vakantie gehad met twee kinderen (2 en 7). De tent zag er keurig uit en was van alle gemakken voorzien. Voor de kinderen was er op de camping veel te doen: er zijn veel skelters en fietsen aanwezig, verschillende dieren die ze mee mogen helpen voeren, een grote zandbak met klimtoestel en waterpomp, een trampoline, een springkussen en veel andere kinderen om mee te spelen. In de omgeving is er voor kinderen en de ouders veel te doen. Mooie groenrijke omgeving. De eigenaren van de camping zijn hele lieve, hartelijke mensen die veel bereikbaar zijn en je het familie-camping-gevoel geven. Ze hebben hart voor de zaak en staan altijd open voor een praatje. Nadat wij vorig jaar een week in een huisje hebben gezeten, hebben wij ervoor gekozen dit jaar terug te komen omdat het zo goed is bevallen. En we hebben wederom een hele fijne vakantie gehad. In de toekomst zullen wij hier

Willem, Eigenaar, 12-08-2022

Bedankt voor deze mooie review Yvonne. Wij vonden het erg leuk om jullie weer te kunnen verwelkomen. Fijn dat jullie wederom zo genoten hebben! Tot een volgende keer!

• 10Familie Visser31-07-2022

Geweldig! Wij komen nog eens terug.

Gekampeerd op deze camping met onze caravan. Prima camping, vriendelijke, behulpzame eigenaren. Alles tot in de puntjes verzorgd.

Willem, Eigenaar, 12-08-2022

Dank jullie wel, fam. Visser. Fijn dat jullie zo genoten hebben!

• 10Gerrit en Maria29-07-2022

Een fantastisch kindvriendelijke camping!!

Wij hebben net een week vakantie erop zitten bij camping Schoneveld te Ruurlo in een huisje. Ons eerste indruk; wat een heerlijke, gemoedelijke, gezellige, zeer kindvriendelijke camping! Bij aankomst waren de kinderen gelijk vertrokken, eerst op avontuur. Gelijk op de skelters rijden, trampoline springen, spelletjes doen, dieren aaien op de dierenweide en vooral in de zandbak met een waterpomp spelen! Alle voorzieningen waren er. Huisje was zeer netjes, schoon en voor alle gemakken voorzien! De kids gingen ‘s ochtends al vroeg naar de speelhoeken. Er werd al snel vriendjes en vriendinnetjes gemaakt. De camping ligt centraal, je kan alle kanten uit voor wandel-, fiets- of autotochten. Een hele mooie omgeving, je bent snel in de bossen.

De camping eigenaren zijn vriendelijke, behulpzame mensen, je kan altijd terecht met vragen/ opmerkingen. Kortom: hou je van een kleine/ kindvriendelijke camping dan is dit zeker een aanrader!!!

• 10Eetgelegenheden

Willem, Eigenaar, 05-08-2022

Bedankt voor deze mooie review. Wat ontzettend fijn om te lezen dat jullie zo genoten hebben! Altijd leuk om te lezen dat de kinderen (en de ouders natuurlijk) zich zo goed vermaken en thuis voelen. Wie weet tot een volgende keer!

• 10Lizette Bergsma24-07-2022

Een heerlijke plek voor de ideale vakantie

Een heel ruime opstelling qua kampeerplaatsen. Op korte afstand ligt Ruurlo waar slager, bakker, supermarkt en terrasjes zijn. Zeer gastvrije mensen. Ondanks dat ze pas voor het tweede seizoen open zijn is alles zeer compleet en is aan de kleinste details gedacht.

Willem, Eigenaar, 26-07-2022

Bedankt voor deze mooie review Lizette! Erg leuk om te lezen! Fijn dat het jullie zo goed is bevallen:)

• 10Gerard en Petra van Seters07-07-2022

Prima

Heerlijk rustige en toch wel levendige schone camping waar geen minpunten te vinden zijn. Allemaal negens gegeven want er moet ruimte zijn voor verbeteringen maar kan het me bijna niet voorstellen.

Willem, Eigenaar, 12-07-2022

Bedankt voor de review en het grote compliment. Fijn dat het jullie zo naar je zin is geweest!

Camping Schoneveld; camping, glamping en vakantiehuisjes info

Camping-informatie

• Schaduwplaatsen aanwezigBeschikbaar