NederlandGelderlandRuurloHotels RuurloHotel Hampshire - Avenarius

Hotel Hampshire - Avenarius

NederlandGelderlandRuurlo

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Hampshire - Avenarius voor je op een rij gezet:

6.8VoldoendeScore uit 61 reviews
+15/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.8VoldoendeScore uit 61 reviews

• Rolstoel toegankelijk
Meer hotel infoTonen op kaart

62 Reviews over Hampshire - Avenarius

• 4Een teleurgestelde klant18-10-2021

Nooit weer - zachte bedden

Nooit weer! - Zeer gehorig - Zachte bedden - Eten was goed

• 8karin03-09-2021

goed hotel

klein hotel met 29 kamers verdeeld in 3 typen. goede schoonmaak maar wel wat klein. hadden een luxe kamer met inloopdouche. deze kamers hebben ook een vrije minibar. zijn ook kamers met douche in bad. iets om op te letten. restaurant goed gegeten met vriendelijk en jong positief personeel. hotel was schoon. ontbijt goed maar beperkt qua keuze. hotel is een ideale uitval basis voor fietstochten en licht op 500 meter van kasteel Ruurlo. Ruurlo zelf niet veel te doen. hotel ligt aan hoofdweg. terras is daarom niet echt rustig.

• 3T. Duut24-08-2021

Beroerde service

Drie maanden geleden een voucher gekocht voor hotel Avenarius in Ruurlo. Vrijwel elke dag gekeken; er was en is bij het hotel gewoon geen enkele kamer beschikbaar. Nul komma niks!!! Uiteindelijk vandaag rechtstreeks het hotel gebeld. Daar zeggen ze doodleuk aan de telefoon dat helemaal niet zeker is dat er überhaupt kamers beschikbaar zullen komen. Dit voelt echt als oplichting. Wat een ongelooflijke voor-de-gek-houderij en slechte service!!!

• 10Somers01-04-2021

Dit hotel verdiend een dikke TIEN.

Een geweldig mooi hotel op een schitterende lokatie. Dicht bij de natuur, maar ook op loopafstand van het centrum van Ruurlo. Met een fantastische verzorging, ondanks de Corona maatregelen. Allemaal uitstekend geregeld. Prachtige schone kamer. Ontbijt en diner op de kamer. Vooraf doorgeven wat en hoeveel. Diner in fase gebracht, eerst vooraf. Daarna na 15 minuten het hoofdgerecht. Daarna na een half uur het desert. Allemaal super verzorgt. Zo ook het ontbijt. Waarbij je koffie en thee capsules kon bij krijgen. Allemaal geweldig geregeld. Komen zeker nog een keer terug.

• 9Gerard en Elly Peelen24-11-2020

Onovertroffen!!!!!

Wij hebben een 10 gangen wildproeverij met overnachting geboekt. De wildproeverij was fantastisch, zeer smakelijk en er was veel aandacht aan besteed. Ook de bediening was erg prettig, wij komen al meerdere jaren in dit hotel tijdens het wildseizoen en komen volgend jaar zeker terug.

• 9Edwin27-12-2019

Gastvrijheid op ten top

Mijn zus kwam tijdens voor een noodsituatie in Ruurlo om mijn vader te ondersteunen. Op hele korte termijn heeft Avenarius gezorgd dat zij toch nog mochten genieten van de kerstsfeer en ze hebben heerlijk gegeten. Heel erg bedankt voor jullie empathie em gastvrijheid

• 9Rien Ros31-03-2019

Voor herhaling zeer vatbaar.

Klantvriendelijk, uitstekende kamer, uitgebreid ontbijtbuffet een prima keuken en bediening.

• 9joop08-11-2018

Gezellig

Wij hebben twee nachten gelogeerd in een comfortkamer met goede bedden, de badkamer is schoon en netjes alleen douchen in bad is niet meer van deze tijd. Het eten is uitstekend en het hotelpersoneel is vriendelijk en bekwaam, wij gaan zeker nog een keer

• 8Ina07-08-2018

We komen hier graag nog een keertje terug!

Hartelijke ontvangst bij de receptie, schone kamers en sanitair, goed eten (ontbijt en diner) in een gezellige ambiance, zowel binnen als buiten, vriendelijke en goede bediening. Wij waren gearriveerd op een snikhete dag en omdat de kamer geen airco en zonwering had, stond er op de kamer een vin en waren de ramen opengezet. Bij de receptie en op het terras kon je gratis gebruik maken van een glas koel fruitwater; we konden zoveel nemen als we wilden (prima service)! Jammer dat we niet konden beschikken over een balkonnetje, dan hadden we nog tot heel lang privé op onze kamer kunnen vertoeven.

• 6Duo A&L10-03-2018

Altijd tevreden geweest, maar nu niet meer.

Het Hotel meerdere keren geboekt. Was altijd top. Maar de laatste keer was het ontbijt 'verbetert'. Nou integendeel. De koffie was niet meer te drinken. Dit was nu koffie uit een bonenautomaat. Deze was zo sterk, wat je ook deed, extra melk, dubbel suiker, water erbij, het hielp allemaal niets, hij bleef gewoon vies. De rest van dr producten waren biologisch geworden. Sorry, dit kwam het ontbijt niet ten goede. Het was gewoon niet lekker. Helaas na deze ervaring nooit meer hier geboekt.

Hotel Hampshire - Avenarius info

• VerzorgingLogies-ontbijt