Camping Boerderij Schoneveld – Minicamping + Vakantiewoningen

Meer campinginfo

56 reviews over Camping Boerderij Schoneveld – Minicamping + Vakantiewoningen

• 8wandelen11-07-2015

Helemaal goed!

We hebben hier een prima plek gehad om met de Barchemse 4 daagse mee te doen. Mooi en schoon appartement, aardige mensen, veel ruimte, lekker terras en koele plek onder de boom.

• 9borg03-06-2015

super plaatsen met een mooi ruim grasveld

Schoneveld is voor kinderen een feesje, pony en de geiten de poesen en natuurlijk de tamme haan met zijn hennen.. prachtige omgeving.. voor jong en oud super!!

• 7Staat v/h sanitair

• 8Marianne Stouten10-04-2015

prettig verblijf.

prachtige omgeving, zeer vriendelijke eigenaar, gemoedelijke sfeer. mooi appartement, was net geschilderd.

• 9E.C. Tuk23-03-2015

Heel mooie plek

Het is voor mij een plek waar ik alle kanten mee op kan. Het beleven van de rust en de ruimte, een echt vakantiegevoel. Het maken van fijne fietstochten naar mooie plekjes. Een bezoek aan het mooie stadje Zutphen. Fijn vlak bij het dorp. Voor mij een fantastische plek. Met een hartelijke gastvrouw. Ik voel mij er thuis. Zeker een plek om vaak terug te komen.

• 10fam lenssen16-03-2015

prachtige camping

wij komen er al jaren hele lieve mensen we gaan er dit jaar zeker weer terug een hele mooie omgeving voor te fietsen en te wandelen we ontdekken nog steeds hele mooie plekken echt een aanrader ook met kinderen

• 10Staat v/h sanitair

• 9Rita Schurink13-01-2015

prachtige/rustige camping

uitstekend. omgeving kun je lekker fietsen

• 10Nicole.04-01-2015

Fantastische vakantie gehad!

In Oktober 10 dgn naar Boederij Schoneveld geweest. Ontvangst door Anja was super vriendelijk. Hadden een appartement gehuurd wat er super mooi en verzorgt uitzag, een doos met speelgoed in een woord super!! buiten een grote zandberg, een grote schuur vol met skelters,fietjes spulletjes voor on de zandberg. poezen die er gezellig rond liepen. Onze zoon was er helemaal weg van. ook in de omgeving zijn er erg leuke dingen om te doen{zie tips}. Oftewel boerderij schoneveld is echt een aanrader om daar je vakantie door te brengen!!

• 10Staat v/h sanitair

• 9Benno28-12-2014

De Zandbult!

Gastvrije ontvangst, mooie, schone en ruime appartementen met alle voorzieningen voor de kinderen, waaronder de zandbult en veel speelgoed. Wanneer wij "De Zandbult" noemen, dan vragen ze "Wanneer gaan we weer". Een paradijs voor kinderen!! Wij komen zeker nog een keer terug.

• 9Erna en Hans Bouwmeester18-12-2014

Super plek voor jong en oud

We hebben nu al verschillende malen gekampeerd Wat ons trekt is de omgeving , de rust, ruime plekken, prachtig en schoon sanitair,en heel erg gastvrij. Is er een bijzondere evenement dan zijn ze altijd extra attent Al met al een plek waar we zeker in 2015 weer willen terug komen

• 9Rene Driessen13-12-2014

Steeds weer hier tot rust komen!

Heerlijk overzichtelijk, voor de kinderen de ruimte, speeltoestellen en attributen. Mooie omgeving, fietsen....naar de omliggende dorpen. Van alles te doen. onze kinderen hebben steeds het laatste woord in de keuze van de vakantiebestemming en het wordt steeds weer Ruurlo Een appartement bij boerderij Schoneveld! Vriendelijke ontvangst , koffie met koek, lekker gezamenlijk aan de "ronde tafel".

4 tips over Camping Boerderij Schoneveld – Minicamping + Vakantiewoningen

• Both. van Vliet., 21-12-2013

fiets vooral de kastelenroute een aanbeveling.

• Wim en Ria Riedijk, 31-08-2012

Prachtige fietstochten verkrijgbaar bij VVV Ruurlo. Ruurlo heeft ook gezellige terrasjes!!!

• Nicole, 19-10-2014

Het kabouterpad in Ruulo is voor de kleinere kids erg leuk. Avondturen pad en pannenkoeken eten bij erve brooks(geselaar) is echt de moeite waard. Het land van Jan Klaassen (braamt) is erg leuk. de kinderboerderijen Strubbert(laren) en dondertman( holten) ook leuk laatst genoemde kun je in de knuffelhoek lekker knuffelen met kleine konijntjes,cavia`s en ratten...

0 vragen over Camping Boerderij Schoneveld – Minicamping + Vakantiewoningen

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50