Camping Boerderij Schoneveld – Minicamping + Vakantiewoningen

Meer campinginfo

56 reviews over Camping Boerderij Schoneveld – Minicamping + Vakantiewoningen

• 9Johan Kroese06-05-2019

Heeeeeerlijk

Het ligt er zo mooi rustig en is superschoon met een heel,prettige ontvangst. Je wandelt zo de natuur in en het dorp is dichtbij.

• 9Fam. Bos06-05-2019

Heerlijk!

Heerlijke kleinschalige camping met rust, ruime plek, goed sanitair. De omgeving is fantastisch. De water-en zandspeelplaats, de trampoline en natuurlijk de pasgeboren geitjes vielen goed bij de kids in de smaak!

• 9Wij samen05-05-2019

Kindvriendelijke, relaxte en rustige camping

In april/mei 2019 verbleven wij een weekje in één van de huisjes op Boerderij camping Schoneveld. Het huisje was erg ruim, schoon en super compleet. Buiten een trampoline, skelters en zandbak met waterkranen voor de kinderen. Bijzonder was dat we de geboorte van twee geitjes meemaakten. Later mochten we die ook aaien en vasthouden. Zo ook met een nestje kittens! Onze kinderen hebben het thuis nog steeds over die fijne camping en willen graag terug!

• 9Eric Wijdeman26-08-2016

Fantastische plek in de Achterhoek.

Wij hebben gebruik gemaakt van de huisjes. Er zijn er vier, welke goed schoongemaakt zijn. De huisjes zijn tevens geschikt voor minder validen. Ten opzichte van de grote vakantieparken zijn deze huisjes van alle gemakken voorzien, een complete keuken en een frisse schone badkamer.

• 9Gerda18-08-2016

voor herhaling vatbaar

Prima appartement en een mooie omgeving. Genoten van de gezelligheid, poezen, zand en water, trampoline en de rust.

Tijd voor glasvezel in buitengebied van Ruurlo, want wifi is niet snel. 4G werkt goed.

• 8Staat v/h sanitair

Anja, eigenaar, 19-08-2016

Fijn dat jullie zo genoten hebben. En glasvezel komt eraan! Hopelijk zijn we begin 2017 voorzien van glasvezel.

• 9Marco ter Bekke16-07-2016

Uitermate goed, uitstekend verzorgd en ontspannen.

Je kunt beter over eigen vervoer (auto)beschikken, maar daar krijg je natuur en rust voor terug.

• 8Robert Kingma13-07-2016

Uitstekende locatie voor jonge kinderen.

Appartementen grenzen aan camping. Appartementen zijn schoon en alles is aanwezig (behalve kruiden voor eten). Op erf zijn diverse speeltoestellen voor kinderen en er zijn vele skelters en andere voertuigen voor kinderen om mee te spelen. Tevens is er altijd een bult zand aanwezig om in te spelen.

Voor camping geldt zelfde. Mooi omheind, groen, netjes en prima sanitair.

Wifi was af en toe lastig. Er was geen breedbandverbinding en deze moet ook nog gedeeld worden met de vele bezoekers. Niet overal, ook niet in de appartementen, was (goed) bereik. 's Morgens om 4 uur internetten ging meestal wel :-) Maar goed, wij zijn niet op vakantie om steeds de laptop of tablet op schoot te hebben, dus voor ons geen groot probleem.

• 10bren10-07-2016

Geweldig voor jong en oud

De ruimte is perfect. De stieren zijn weg erg jammer.

• 10Nicole.04-01-2015

Fantastische vakantie gehad!

In Oktober 10 dgn naar Boederij Schoneveld geweest. Ontvangst door Anja was super vriendelijk. Hadden een appartement gehuurd wat er super mooi en verzorgt uitzag, een doos met speelgoed in een woord super!! buiten een grote zandberg, een grote schuur vol met skelters,fietjes spulletjes voor on de zandberg. poezen die er gezellig rond liepen. Onze zoon was er helemaal weg van. ook in de omgeving zijn er erg leuke dingen om te doen{zie tips}. Oftewel boerderij schoneveld is echt een aanrader om daar je vakantie door te brengen!!

• 9Benno28-12-2014

De Zandbult!

Gastvrije ontvangst, mooie, schone en ruime appartementen met alle voorzieningen voor de kinderen, waaronder de zandbult en veel speelgoed. Wanneer wij "De Zandbult" noemen, dan vragen ze "Wanneer gaan we weer". Een paradijs voor kinderen!! Wij komen zeker nog een keer terug.

• 8Staat v/h sanitair

4 tips over Camping Boerderij Schoneveld – Minicamping + Vakantiewoningen

• Both. van Vliet., 21-12-2013

fiets vooral de kastelenroute een aanbeveling.

• Wim en Ria Riedijk, 31-08-2012

Prachtige fietstochten verkrijgbaar bij VVV Ruurlo. Ruurlo heeft ook gezellige terrasjes!!!

• Nicole, 19-10-2014

Het kabouterpad in Ruulo is voor de kleinere kids erg leuk. Avondturen pad en pannenkoeken eten bij erve brooks(geselaar) is echt de moeite waard. Het land van Jan Klaassen (braamt) is erg leuk. de kinderboerderijen Strubbert(laren) en dondertman( holten) ook leuk laatst genoemde kun je in de knuffelhoek lekker knuffelen met kleine konijntjes,cavia`s en ratten...

0 vragen over Camping Boerderij Schoneveld – Minicamping + Vakantiewoningen

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50