Camping Boerderij Schoneveld – Minicamping + Vakantiewoningen

Camping Info

Meer campinginfo

56 reviews over Camping Boerderij Schoneveld – Minicamping + Vakantiewoningen

• 9Huib en Marjolein Pieters28-10-2007

Zeer schone, ruime en keurig verzorgde appartementen met volop gelegenheid voor (kleine) kinderen om te spelen. Daarvoor heeft de familie een groot aantal skelters beschikbaar en op het erf bevindt zich een grote zandhoop, waarin de kinderen ongestoord hun gang kunnen gaan. Omdat de vier appartementen in een rij geschakeld liggen is dit vakantieverblijf zeer geschikt voor een familiereunie. Het dorpje Ruurlo ligt op fietsafstand (7 minuten). Fietsen en wandelschoenen meenemen, wat dat kun je er volop. In Doetinchem, op 20 autominuten van Ruurlo, is een manege waar je buitenritten kunt maken door de prachtige bossen. Kortom: een echte aanrader!

Familie

4 tips over Camping Boerderij Schoneveld – Minicamping + Vakantiewoningen

• Both. van Vliet., 21-12-2013

fiets vooral de kastelenroute een aanbeveling.

• Wim en Ria Riedijk, 31-08-2012

Prachtige fietstochten verkrijgbaar bij VVV Ruurlo. Ruurlo heeft ook gezellige terrasjes!!!

• Nicole, 19-10-2014

Het kabouterpad in Ruulo is voor de kleinere kids erg leuk. Avondturen pad en pannenkoeken eten bij erve brooks(geselaar) is echt de moeite waard. Het land van Jan Klaassen (braamt) is erg leuk. de kinderboerderijen Strubbert(laren) en dondertman( holten) ook leuk laatst genoemde kun je in de knuffelhoek lekker knuffelen met kleine konijntjes,cavia`s en ratten...

0 vragen over Camping Boerderij Schoneveld – Minicamping + Vakantiewoningen

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50