Camping Boerderij Schoneveld – Minicamping + Vakantiewoningen

CampingWeer vandaag30°12°
Camping Boerderij Schoneveld – Minicamping + Vakantiewoningen
9,2

53 reviews over Camping Boerderij Schoneveld – Minicamping + Vakantiewoningen in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Prachtige rustige maar vooral schone camping

Hans en Rita
25-8-2017

Vriendelijke eigenaars, goed verzorgde camping met ruime plaatsen. Schoon en goed sanitair. Prachtig onderhouden grasveld. Zeer goede maar wat trage Wifi.

Rustige mooie camping met een ruime plek

Jl Verweij
4-9-2016

Alles prima wifi maar daar word aangewerkt

Fantastische plek in de Achterhoek.

Eric Wijdeman
26-8-2016

Wij hebben gebruik gemaakt van de huisjes. Er zijn er vier, welke goed schoongemaakt zijn. De huisjes zijn tevens geschikt voor minder validen. Ten opzichte van de grote vakantieparken zijn deze huisjes van alle gemakken voorzien, een complete keuken en een frisse schone badkamer.

goed onderhouden camping met mooie plekken.

Akke Louwerman
23-8-2016

Niets op aan te merken. Aardige eigenaars/ beheerders. Gras ziet er keurig uit, geen hobbels, het wordt op tijd gemaaid.Het sanitair ziet er keurig uit. Er is veel speelgoed voor de kinderen. De fietsen mogen in een grote schuur staan.Er is een aparte parkeerplaats voor auto's. De camping ligt mooi centraal in een prachtige omgeving. Helemaal tevreden dus.

Super camping

W. Huistede
22-8-2016

Wat 'n heerlijke rustige camping waar de klantvriendelijkheid en noaberschap voorop staat. De vertrouwelijkheid en prachtige omgeving maken het tot 'n onvergetelijke week. Geen zwembad op de camping maar wel dichtbij in Ruurlo, evenals de diverse uitgaan-gelegenheden in de buurt.

Gezellige, schone camping

Rita van Bavel Bakker
21-8-2016

Heerlijk gelegen tussen Ruurlo en Barchem in. Winkels dichtbij, veel info over activiteiten in de buurt. Een camping waar ook huisjes te huur zijn. Veel speelgoed voor kinderen. Een vriendelijke beheerster. Superschoon, niet alleen de toiletunit, maar overal.

Een mooie grasmat. Grondzeilen zijn niet toegestaan. Dus een prachtige grasmat, die heel vakkundig onderhouden wordt.

Het is een gezellige goed verzorgde camping

Ruime kampeerplek, mooi gazon.

Ids magre
19-8-2016

Hartelijk pntvangen, mooie plek, keurig en brandschoon sanitair. Wat wil je nog meer.

Camping met een fijne ligging in natuur.

Peeters Wiel en Lies
19-8-2016

Mooie verzorgde sanitair en lekker verwarmd.

Min puntje van sanitair gebouw was het licht ging wat te snel uit.

een mooie, schone en rustige camping

C. van Maanen
19-8-2016

Zeer goede uitvalsbasis om te fietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Boerderij Schoneveld – Minicamping + Vakantiewoningen in Ruurlo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Boerderij Schoneveld – Minicamping + Vakantiewoningen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Boerderij Schoneveld – Minicamping + Vakantiewoningen scoort een 9.15 uit 10 op basis van 53 reviews.

Acties

Acties voor Camping Boerderij Schoneveld – Minicamping + Vakantiewoningen