Camping Boerderij Schoneveld – Minicamping + Vakantiewoningen

56 reviews over Camping Boerderij Schoneveld – Minicamping + Vakantiewoningen in het Nederlands

Heeeeeerlijk

Johan Kroese
6-5-2019

Het ligt er zo mooi rustig en is superschoon met een heel,prettige ontvangst. Je wandelt zo de natuur in en het dorp is dichtbij.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk!

Fam. Bos
6-5-2019

Heerlijke kleinschalige camping met rust, ruime plek, goed sanitair. De omgeving is fantastisch. De water-en zandspeelplaats, de trampoline en natuurlijk de pasgeboren geitjes vielen goed bij de kids in de smaak!

Gereisd Met jonge kinderen in april 2019

Kindvriendelijke, relaxte en rustige camping

Wij samen
5-5-2019

In april/mei 2019 verbleven wij een weekje in één van de huisjes op Boerderij camping Schoneveld. Het huisje was erg ruim, schoon en super compleet. Buiten een trampoline, skelters en zandbak met waterkranen voor de kinderen. Bijzonder was dat we de geboorte van twee geitjes meemaakten. Later mochten we die ook aaien en vasthouden. Zo ook met een nestje kittens! Onze kinderen hebben het thuis nog steeds over die fijne camping en willen graag terug!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2019

Prachtige rustige maar vooral schone camping

Hans en Rita
25-8-2017

Vriendelijke eigenaars, goed verzorgde camping met ruime plaatsen. Schoon en goed sanitair. Prachtig onderhouden grasveld. Zeer goede maar wat trage Wifi.

Rustige mooie camping met een ruime plek

Jl Verweij
4-9-2016

Alles prima wifi maar daar word aangewerkt

Gereisd Met vrienden in augustus 2016

Fantastische plek in de Achterhoek.

Eric Wijdeman
26-8-2016

Wij hebben gebruik gemaakt van de huisjes. Er zijn er vier, welke goed schoongemaakt zijn. De huisjes zijn tevens geschikt voor minder validen. Ten opzichte van de grote vakantieparken zijn deze huisjes van alle gemakken voorzien, een complete keuken en een frisse schone badkamer.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2016

goed onderhouden camping met mooie plekken.

Akke Louwerman
23-8-2016

Niets op aan te merken. Aardige eigenaars/ beheerders. Gras ziet er keurig uit, geen hobbels, het wordt op tijd gemaaid.Het sanitair ziet er keurig uit. Er is veel speelgoed voor de kinderen. De fietsen mogen in een grote schuur staan.Er is een aparte parkeerplaats voor auto's. De camping ligt mooi centraal in een prachtige omgeving. Helemaal tevreden dus.

Super camping

W. Huistede
22-8-2016

Wat 'n heerlijke rustige camping waar de klantvriendelijkheid en noaberschap voorop staat. De vertrouwelijkheid en prachtige omgeving maken het tot 'n onvergetelijke week. Geen zwembad op de camping maar wel dichtbij in Ruurlo, evenals de diverse uitgaan-gelegenheden in de buurt.

Gezellige, schone camping

Rita van Bavel Bakker
21-8-2016

Heerlijk gelegen tussen Ruurlo en Barchem in. Winkels dichtbij, veel info over activiteiten in de buurt. Een camping waar ook huisjes te huur zijn. Veel speelgoed voor kinderen. Een vriendelijke beheerster. Superschoon, niet alleen de toiletunit, maar overal.

Een mooie grasmat. Grondzeilen zijn niet toegestaan. Dus een prachtige grasmat, die heel vakkundig onderhouden wordt.

Gereisd Met vrienden in augustus 2016

Heerlijke rustige goed verzorgde camping

MJ
21-8-2016

Het is een gezellige goed verzorgde camping

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Boerderij Schoneveld – Minicamping + Vakantiewoningen in Ruurlo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Boerderij Schoneveld – Minicamping + Vakantiewoningen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Camping Boerderij Schoneveld – Minicamping + Vakantiewoningen