Hotel De Gouden Molen

18 reviews over Hotel De Gouden Molen in het Nederlands

Nooit meer

DANNY VAN GEERTSOM
13-8-2018

Bij aankomst werden we via 2 te steile trappen op een "zolder kamertje" gebracht; de enige ( mobiele) airco van het hotel werd in werking gesteld.De aparte bedden had men samen gezet waardoor de doorgang op de kamer nog moeilijker werd.

Omdat de hitte op de kamer niet te aarden was hebben we 's avonds een andere kamer gevraagd en gekregen. Deze andere kamer moesten we 's anderendaags weer inruilen voor een derde kamer.De derde kamer zouden we na 2 nachten weer moeten verlaten hebben ; dit hebben we niet meer gewild.Het avondeten liet wel erg lang op zich wachten en de kamers die we kregen zijn aan een dringende opknapbeurt toe. Het personeel was ten allen tijde erg vriendelijk en gedienstig .

Heerlijk verblijf gehad. Mooi gelegen kleinschalig familie hotel. Eenvoudige maar goede kamer. Goede bedden. Heerlijk rustig gelegen. We sliepen aan de achterkant met het raam open en hebben niets gehoord. Eten was prima. Eenvoudig maar goed ontbijt aan tafel geserveerd. Prachtig terras om lekker wat te drinken en bootjes te kijken. Steile trap was voor ons geen probleem maar minder geschikt voor als je slecht ter been bent.

Prijs/kwaliteit diner beneden de maat

Freerk
27-6-2018

Mooie plek, goed terras, diner veel te duur. Kwaliteit ver onder de maat.

Locatie maakt veel goed!

ivo huybrechts
22-4-2018

Fraai uitzicht en terras. Diner was dik in orde., soms wat lang wachten.

Ontbijt heel basic. Je moest fruit of yoghurt bijvragen, als je dat wilde.

Twee steile trappen leiden je naar een te klein en te warm kamertje. Het waren de eerste warme dagen in april. Een koelkastje was zeker geen overbodige luxe. En voor bejaarden is twee hoog absoluut geen aanrader. Uitbater behulpzaam.

Opgelet! Snel dalende kwaliteit.

Robert Le Poulet
21-5-2017

Restaurant de Gouden Molen, een karaktervolle omgeving aan de rivier de Waal. We komen er al jaren. De locatie is fenomenaal. Het personeel is vriendelijk. De kaart uitstekend. Toch maken we ons de laatste maanden zorgen om de prijs-kwaliteit verhouding. Te vaak worden ons gerechten geserveerd die volstrekt niet voldoen aan wat er uit een goede keuken hoort te komen. Zuinig geserveerde drankjes, vaak zonder prik, dure salades (van 12 euro) die kant nog wal raken, verbrande kroketten, slappe tosti's en ga zo maar door. Het is zorgwekkend dat er van een van de beste restaurants in de Bommelerwaard zo weinig overblijft. We hopen er nog jaren te komen, maar dan moet er wel wat veranderen. Wat te denken van een geïnspireerde kok die aandacht heeft voor wat hij of zij bereidt. Want koken is een kunst, en ik heb de indruk dat ze dat in De Gouden Molen een beetje vergeten zijn. Zeker voor die prijs.

Dit nooit meer!! Zijn afgezet!

Jansen
9-4-2017

Uitstekend gegeten, kamers zeer matig. Bij afrekenen werd er nog even 4 glazen wijn bij onze rekening gezet! De eigenaar hield vast dat wij deze hadden gehad. Uiteindelijk hebben wij er 2 van moeten betalen. Wees gewaarschuwd!

Heerlijk verblijf op prachtige locatie

Welmoed
13-3-2017

Mooi gelegen hotel. Prachtig uitzicht over de rivier vanuit de kamer. Fijne sfeer. Goede keuken. Enige nadeel is de steile trap.

Heerlijk!

Yv
11-3-2017

Erg, erg lekker gegeten. lekker geslapen in een prima bed. En het ontbijt geserveerd op tafel is best wel fijn, nu bijna overal ontbijtbuffetjes zijn.

Mooi uitzicht en heerlijk kunnen wandelen langs en in dit ooievaarsdorp.

Prachtige locatie

Hennie
15-6-2015

Fijn hotel dat op een prachtige locatie licht met uitzicht op de Waal.Mooi uitgangspunt om te fietsen,door het prachtige Bommelerwaard.

Kamers mooi,schoon en belangrijk voorzien van een goed bed.Zeer goed restaurant.Ochtend ontbijt goed.

Alle bijelkaar top.

Zalig en heel mooi

Claeys Christine
28-8-2014

Heel vriendelijk personeel en attent ook de baas heeft tijd om een woordje te praten en tips te geven.De kamers heel mooi en verzorgd de vloerhostessen

heel vriendelijk en beleefd.

Een culinaire kok of kokkin twas mijn verjaardag en op het dessert een kleine attentie heel veel dank hiervoor en het super .De ligging prachtig en een aanrader voor iedereen.Dus iedereen daarheen niet nadenken doen.

Prachtig Het taem Willy Morel dank u

Kras

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Gouden Molen in Rossum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Gouden Molen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.