Hotel De Gouden Molen

7,4

15 reviews over Hotel De Gouden Molen in het Nederlands

Locatie maakt veel goed!

ivo huybrechts, 22-4-2018

Fraai uitzicht en terras. Diner was dik in orde., soms wat lang wachten.

Ontbijt heel basic. Je moest fruit of yoghurt bijvragen, als je dat wilde.

Twee steile trappen leiden je naar een te klein en te warm kamertje. Het waren de eerste warme dagen in april. Een koelkastje was zeker geen overbodige luxe. En voor bejaarden is twee hoog absoluut geen aanrader. Uitbater behulpzaam.

Opgelet! Snel dalende kwaliteit.

Robert Le Poulet, 21-5-2017

Restaurant de Gouden Molen, een karaktervolle omgeving aan de rivier de Waal. We komen er al jaren. De locatie is fenomenaal. Het personeel is vriendelijk. De kaart uitstekend. Toch maken we ons de laatste maanden zorgen om de prijs-kwaliteit verhouding. Te vaak worden ons gerechten geserveerd die volstrekt niet voldoen aan wat er uit een goede keuken hoort te komen. Zuinig geserveerde drankjes, vaak zonder prik, dure salades (van 12 euro) die kant nog wal raken, verbrande kroketten, slappe tosti's en ga zo maar door. Het is zorgwekkend dat er van een van de beste restaurants in de Bommelerwaard zo weinig overblijft. We hopen er nog jaren te komen, maar dan moet er wel wat veranderen. Wat te denken van een geïnspireerde kok die aandacht heeft voor wat hij of zij bereidt. Want koken is een kunst, en ik heb de indruk dat ze dat in De Gouden Molen een beetje vergeten zijn. Zeker voor die prijs.

Dit nooit meer!! Zijn afgezet!

Jansen, 9-4-2017

Uitstekend gegeten, kamers zeer matig. Bij afrekenen werd er nog even 4 glazen wijn bij onze rekening gezet! De eigenaar hield vast dat wij deze hadden gehad. Uiteindelijk hebben wij er 2 van moeten betalen. Wees gewaarschuwd!

We hebben een aantal aanbieders voor De Gouden Molen voor je op een rij gezet:

Heerlijk verblijf op prachtige locatie

Welmoed, 13-3-2017

Mooi gelegen hotel. Prachtig uitzicht over de rivier vanuit de kamer. Fijne sfeer. Goede keuken. Enige nadeel is de steile trap.

Heerlijk!

Yv, 11-3-2017

Erg, erg lekker gegeten. lekker geslapen in een prima bed. En het ontbijt geserveerd op tafel is best wel fijn, nu bijna overal ontbijtbuffetjes zijn.

Mooi uitzicht en heerlijk kunnen wandelen langs en in dit ooievaarsdorp.

Prachtige locatie

Hennie, 15-6-2015

Fijn hotel dat op een prachtige locatie licht met uitzicht op de Waal.Mooi uitgangspunt om te fietsen,door het prachtige Bommelerwaard.

Kamers mooi,schoon en belangrijk voorzien van een goed bed.Zeer goed restaurant.Ochtend ontbijt goed.

Alle bijelkaar top.

Zalig en heel mooi

Claeys Christine, 28-8-2014

Heel vriendelijk personeel en attent ook de baas heeft tijd om een woordje te praten en tips te geven.De kamers heel mooi en verzorgd de vloerhostessen

heel vriendelijk en beleefd.

Een culinaire kok of kokkin twas mijn verjaardag en op het dessert een kleine attentie heel veel dank hiervoor en het super .De ligging prachtig en een aanrader voor iedereen.Dus iedereen daarheen niet nadenken doen.

Prachtig Het taem Willy Morel dank u

Kleinschalig hotelletje op mooie locatie.

C. Groeneveld, 6-7-2014

Mooie fiets en wandelroutes in de omgeving. Schone kamers. Heel goed restaurant aanwezig waar we heerlijk hebben gegeten.

"Wat een service-kwaliteit op een mooi stekkie"

Chris Timmer, 12-8-2013

Wij zijn het afgelopen weekend samen met vrienden de gast geweest in hotel De Gouden Molen. Wij boekten het weekendarrangement. Wat hebben wij genoten. Zeer vriendelijk personeel en uitstekende service.

Het ontbijt eas prima verzorgd terwijl voor het diner nauwelijks woorden te vinden zijn. Zo fantastisch en dan voor zo´n prijs. Ook kamers aan voorzijde met uitzicht op de Waal waren prima. Kortom, zeker aan te bevelen.

Om toch een minpuntje te noemen, geen lift aanwezig en steile trap naar boven.

genieten in eigen land

lian, 3-9-2012

lekker met mijn moeder onverwacht een weekendje weg, via internet bij dit hotel terecht gekomen, een hotel met een "thuisgevoel"en een UITMUNTENDE KEUKEN elke aanpassing op het menu is mogelijk, echt een aanrader!!!!!! de kamers zijn niet echt groot en luxe, maar alles wat je nodig hebt en lekker schoon, voor een lekker weekendje weg echt een aanrader

We hebben een aantal aanbieders voor De Gouden Molen voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Gouden Molen in Rossum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Gouden Molen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel De Gouden Molen scoort een 7.35 uit 10 op basis van 15 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: