Bed and Breakfast De Lindebloesem

4 reviews over Bed and Breakfast De Lindebloesem in het Nederlands

Fantastisch!

Lidy
8-8-2017

Een leuk, sfeervol ingericht appartement, met alle faciliteiten. Een kleine, maar zeer schone en nette douche en toilet voor onszelf. De tuin was nog in opbouw (gras was net ingezaaid), maar het terras was al heerlijk. We hebben drie dagen genoten van de Linge en de omgeving.

Her verblijf ziet er fantastisch uit.

Filiep Declerck
17-7-2017

Dit was een heel leuk en fantastisch verblijf. Een echte aanrader. Ideaal om in de buurt te fietsen.

De gastheer heeft ons heel correct behandeld. Waarvoor dank.

Filiep Declerck.

Heerlijk verblijf!

Anita
10-7-2017

Eind mei verbleven wij in B&B De Lindebloesem. De Lindebloesem is prachtig gelegen vlakbij rivier De Linge waar je een heerlijke boottocht kunt maken naar plaatsjes in de buurt in deze prachtige omgeving. Keurige kamer met vide, alles schoon en heerlijk bed. Alles was aanwezig wat we nodig hadden. Tip; het zou prettig zijn om de badkamer te kunnen ventileren. Prettig ontvangst, al met al genoten!

Heerlijke plek om de Betuwe te ontdekken

Michael
7-5-2017

Een knus appartement, met alle faciliteiten. Er is goed gebruik gemaakt van de ruimte. De badkamer is gloednieuw en het appartement is zeer schoon.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast De Lindebloesem in Rhenoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast De Lindebloesem zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.