Hotel Sandton de Roskam

Hotel Sandton de Roskam
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Sandton de Roskam voor je op een rij gezet:

316 reviews over Hotel Sandton de Roskam in het Nederlands

Voor 1 overnachting perfect

Ronald Kuijer
3-8-2018

Keurig netjes en redelijke kamers. Helaas is de horeca voorziening niet al te positief. Terras bij 26 graden avond niet even gezellig gemaakt. Geen uitnodigend ogend terras. Donker geen stoelen bij de tafels, ongezellig , gemiste kans voor meer omzet. Niet echt een locatie voor avond gezelligheid

Uitstekend

piet
1-8-2018

Prima hotel met vriendelijk personeel , mooie ligging

KoopsRoodbergen
22-7-2018

Personeel bijzonder gastvrij.

Minpuntje geen professionele ruimte om de veelvuldige Elektrische fietsen op te laden. Maar mogelijkheid wordt wel gecreëerd door personeel.

Nooit meer

T Ru
28-6-2018

Groot en onpersoonlijk.

Bedden niet opgemaakt. Terwijl ik s morgens nog gebeld had om te zeggen dat we later op de avond zouden komen.

Kamer basic en erg gehorig. Veel te warm op de kamer. Alleen maar een ventilator op de kamer.

Geweldig

Fam. Burger
6-5-2018

Boek een kamer aan de boskant, heerlijk rustig met een mooi uitzicht op de natuur en 's morgens vroeg al allerlei vogelgeluiden (als je de balkondeuren open zet).

Voortreffelijk gegeten in de naastgelegen Bistro. Perfecte bediening en heerlijke gerechten.

Goed hotel, maar elders dineren

JanF
23-4-2018

Goed hotel. Ontvangst, informatie, kamer en ontbijt: allemaal prima. Kamer was goed schoon, evenals de (eenvoudige) badkamer. Achtergevel aan boszijde was smerig. Het naast gelegen restaurant serveert goede gerechten, alleen heb je op het terras wel last van het verkeer. Verder is daar de bediening ver onder de maat.

Wegens de combinatie hotel-restaurant sccort de bediening laag. Dit was in het hotel prima, in het restaurant slecht. WiFi: slecht.

Heerlijke dagen gehad

Fam. Jacobs
16-4-2018

Mooie omgeving, vriendelijk personeel, goed hotel.

Super

Olieslagers
27-3-2018

Prima hotel. Werken mensen die weten wat gastvrijheid is. Genoeg te doen in omgeving. Lekker gegeten in restaurant. Interieur wat verouderd (versleten).

een aanrader

eric
18-3-2018

prettig hotel met vriendelijk personeel. echt een uitschieter is de top bediening in restaurant. smakelijk eten, zeer goede bediening en een prettig restaurant

Wat beloofd wordt wordt niet waar gemaakt

Gerard
8-3-2018

Het hotel ligt op een prachtige locatie voor het maken van uitstapjes in de natuur. De kamer met terras, in verband met onze hond, was weliswaar niet gedateerd, met uitzondering van de badkamer. Echter was de kamer slecht schoongemaakt. Zelfs de kledingkast lag vol met stof. Het handvat van de föhn was heel vies en lag er een flinke laag stof op de houder... Het terras met daarvoor het grasveld was een grote gore asbak. Het ontbijt op zaterdagmorgen was een grote chaos: om 9.15 uur was alles praktisch op en werd mondjesmaat aangevuld. En dat terwijl het spitsuur was. De medewerker moest tussen het aanvullen door van de broodjes ook de gasten uitchecken.... Kortom boze en teleurgestelde gasten. Het ontbijt op zondagmorgen om 8.00 uur was wel voldoende maar geen 4 sterrenkwalificatie waard. De stoelen in de loungeruimte zijn prima, maar niet om op te ontbijten. De kleding van sommige personeelsleden mag netter.

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sandton de Roskam in Rheden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sandton de Roskam zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sandton de Roskam scoort een 7.48 uit 10 op basis van 316 reviews.