Hotel Sandton de Roskam

Hotel Sandton de Roskam
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Sandton de Roskam voor je op een rij gezet:

310 reviews over Hotel Sandton de Roskam in het Nederlands

Heerlijke dagen gehad

Fam. Jacobs, 16-4-2018

Mooie omgeving, vriendelijk personeel, goed hotel.

Super

Olieslagers, 27-3-2018

Prima hotel. Werken mensen die weten wat gastvrijheid is. Genoeg te doen in omgeving. Lekker gegeten in restaurant. Interieur wat verouderd (versleten).

een aanrader

eric, 18-3-2018

prettig hotel met vriendelijk personeel. echt een uitschieter is de top bediening in restaurant. smakelijk eten, zeer goede bediening en een prettig restaurant

Wat beloofd wordt wordt niet waar gemaakt

Gerard, 8-3-2018

Het hotel ligt op een prachtige locatie voor het maken van uitstapjes in de natuur. De kamer met terras, in verband met onze hond, was weliswaar niet gedateerd, met uitzondering van de badkamer. Echter was de kamer slecht schoongemaakt. Zelfs de kledingkast lag vol met stof. Het handvat van de föhn was heel vies en lag er een flinke laag stof op de houder... Het terras met daarvoor het grasveld was een grote gore asbak. Het ontbijt op zaterdagmorgen was een grote chaos: om 9.15 uur was alles praktisch op en werd mondjesmaat aangevuld. En dat terwijl het spitsuur was. De medewerker moest tussen het aanvullen door van de broodjes ook de gasten uitchecken.... Kortom boze en teleurgestelde gasten. Het ontbijt op zondagmorgen om 8.00 uur was wel voldoende maar geen 4 sterrenkwalificatie waard. De stoelen in de loungeruimte zijn prima, maar niet om op te ontbijten. De kleding van sommige personeelsleden mag netter.

Fantastisch verblijf

Vd Wal, 27-12-2017

Op Eerste Kerstdag ingecheckt voor een 5 gangen diner en overnachting. Een fijn hotel met zeer vriendelijke enthousiaste medewerkers. De kamer was prima, met een wat gedateerde badkamer, maar daar schijnt binnenkort iets aan gedaan te worden. Het 5 gangen kerstdiner was top, alle lof voor de koks en zeker ook voor de enthousiaste bediening. Een comfortabel hotel, mooie ligging en wat ons betreft zeker voor herhaling vatbaar.

Algemeen is het hotel goed en proper.

Ook het saunacomplex is een aanrader.

De kamer was echter ondermaats;

- de matrassen zijn hoogdringend aan vervanging toe (doorgelegen)

- de TV deed het de eerste avond helemaal niet

- de tweede avond deed deze het zogezegd wel maar het beeld was

enorm slecht zodat kijken onmogelijk was.

- het ontbijt is goed maar basic.

Prima verblijf

Angela, 20-8-2017

Vriendelijk geholpen door personeel. De hotelkamer zag er netjes en schoon uit. Ontbijt was erg uitgebreid (buffet), voldoende keus! Fietsen waren allemaal verhuurd, maar de medewerkster verwees ons vriendelijk door naar een andere fietsverhuur in de buurt.

Mooi hotel, mooie ligging vriendelijk personeel

Valleria, 1-8-2017

Zeer vriendelijk en service gericht personeel. De kamer ruim en mooi, badkamer verouderd. Ontbijt veel keus en erg lekker. Ligging is prachtig aan de rand van de Posbank en dichtbij Arnhem. Wij komen zeker terug.

Schandalig

reiziger, 9-5-2017

€90 per nacht plus €10.- toeslag om aan de boskant te kunnen slapen (zonder alle overlast van de auto's) is dus €100.- per nacht voor een zeer verouderde, donkere, vieze kamer met ontzettend doorgelegen bedden. Het ontbijt is echt heel karig. Na mijn klacht te melden kreeg ik wel een andere kamer die ietsje beter was maar de schimmel op de voegen en ramen, vieze bedden en vieze vloeren enz. enz. lijken in dit hotel voor €100.- per nacht erbij te horen. Ik vind het echt schandalig en raad het niemand aan.

Nooit meer

Hans Janssen, 25-4-2017

In de ochtend werd ik gebeld door een blije receptioniste dat er door een "technisch mankement" kamers afgeboekt moesten worden en ik de gelukkige was. Ik was al onderweg, dus hebben ze waarschijnlijk een ander slachtoffer gezocht.

In de louncheruimte moesten we zelf telkens iemand roepen om een drankje te bestellen. Van de 4 tapbieren op kaart bleken er maar 2 te verkrijgen (de kaart werd nog vernieuwd...).

In het restaurant was een a la carte kaart van 1 blz. Ook die werd nog veranderd.

De kamer was op zich goed, maar outdated en "uitgeleefd". Schimmel op de voegen.

Ontbijt simpel.

Op de rekening was alvast €1,- extra opgevoerd voor een goed doel, waarvan de receptioniste meldde dat het hotel dat ondersteunt (en ik mocht betalen...).

Het hotel is een beetje een afgestompte vergaderlocatie, maar ligt geweldig als je wilt gaan wandelen. Bedden waren goed. Het eten was goed en de bediening tijdens het eten attent en goed. Ontbijt was uitermate standaard voor een 4-sterren hotel.

M. Pauw, Operations Manager, 26-4-2017

Beste heer Janssen,

Allereerst onzer dank dat u de moeite genomen heeft een recensie achter te laten en onze welgemeende excuses voor uw slechte ervaring.

We hebben recentelijk besloten dringend een aantal zaken aan te pakken waarbij helaas voor zeer tijdelijke aard een aantal ongemakken zijn ontstaan zoals door u vermeld. Dit hebben wij helaas onderschat waardoor uw ervaring slecht is geweest.

Daarnaast zullen we deze zomer onze kamers gaan vernieuwen zodat ook hier de beleving totaal anders zal worden.

Dit neemt niet weg dat u een slechte ervaring heeft gehad welke wij graag met u persoonlijk oplossen. We willen u dan ook verzoeken om met ons rechtstreeks contact op te nemen zodat we een passende oplossing kunnen presenteren.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sandton de Roskam in Rheden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sandton de Roskam zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sandton de Roskam scoort een 7.48 uit 10 op basis van 310 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: