7,2

We hebben een aantal aanbieders voor Sandton de Roskam voor je op een rij gezet:

317 reviews over Hotel Sandton de Roskam in het Nederlands

Goede service, maar hotel vergane glorie

Nienke,
9-10-2018

Ik ben met een tweedaagse voor het werk in dit hotel geweest. Het hotel ligt prachtig aan de rand van het bos, met voor de deur en bushalte.

De service was perfect, genoeg drinken, koekjes en snoep maar ook fruit. De lunches en diner waren heerlijk en goed verzorgd. Wel kregen we iets te vaak iets met brie.

De kamers en de uitstraling van het hotel is vergane glorie. Aankleding is niet meer van deze tijd, ouderwets en versleten. De kamer heeft een fijn balkon en een oké badkamer , maar voor de rest is het echt niet meer van deze tijd. Het bed was versleten en zakje door, de kamer stond veel te vol met te grote meubelstukken en omdat de kamer zo warm was stond er een ventilator. Ik heb met de deuren naar het balkon open geslapen maar de kamer koelde niet af.

De service was super, maar het hotel kan een flinke opknapbeurt gebruiken.

Gereisd zakelijk in oktober 2018

Voor 1 overnachting perfect

Ronald Kuijer,
3-8-2018

Keurig netjes en redelijke kamers. Helaas is de horeca voorziening niet al te positief. Terras bij 26 graden avond niet even gezellig gemaakt. Geen uitnodigend ogend terras. Donker geen stoelen bij de tafels, ongezellig , gemiste kans voor meer omzet. Niet echt een locatie voor avond gezelligheid

Gereisd met partner in augustus 2018

Uitstekend

piet,
1-8-2018

Prima hotel met vriendelijk personeel , mooie ligging

Gereisd met partner in juli 2018

KoopsRoodbergen,
22-7-2018

Personeel bijzonder gastvrij.

Minpuntje geen professionele ruimte om de veelvuldige Elektrische fietsen op te laden. Maar mogelijkheid wordt wel gecreëerd door personeel.

Gereisd met vrienden in juli 2018

Nooit meer

T Ru,
28-6-2018

Groot en onpersoonlijk.

Bedden niet opgemaakt. Terwijl ik s morgens nog gebeld had om te zeggen dat we later op de avond zouden komen.

Kamer basic en erg gehorig. Veel te warm op de kamer. Alleen maar een ventilator op de kamer.

Gereisd met partner in juni 2018

Geweldig

Fam. Burger,
6-5-2018

Boek een kamer aan de boskant, heerlijk rustig met een mooi uitzicht op de natuur en 's morgens vroeg al allerlei vogelgeluiden (als je de balkondeuren open zet).

Voortreffelijk gegeten in de naastgelegen Bistro. Perfecte bediening en heerlijke gerechten.

Gereisd met partner in mei 2018

Goed hotel, maar elders dineren

JanF,
23-4-2018

Goed hotel. Ontvangst, informatie, kamer en ontbijt: allemaal prima. Kamer was goed schoon, evenals de (eenvoudige) badkamer. Achtergevel aan boszijde was smerig. Het naast gelegen restaurant serveert goede gerechten, alleen heb je op het terras wel last van het verkeer. Verder is daar de bediening ver onder de maat.

Wegens de combinatie hotel-restaurant sccort de bediening laag. Dit was in het hotel prima, in het restaurant slecht. WiFi: slecht.

Gereisd met partner in april 2018

Heerlijke dagen gehad

Fam. Jacobs,
16-4-2018

Mooie omgeving, vriendelijk personeel, goed hotel.

Gereisd met partner in april 2018

Super

Olieslagers,
27-3-2018

Prima hotel. Werken mensen die weten wat gastvrijheid is. Genoeg te doen in omgeving. Lekker gegeten in restaurant. Interieur wat verouderd (versleten).

Gereisd met partner in maart 2018

een aanrader

eric,
18-3-2018

prettig hotel met vriendelijk personeel. echt een uitschieter is de top bediening in restaurant. smakelijk eten, zeer goede bediening en een prettig restaurant

Gereisd met partner in maart 2018

Kras

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sandton de Roskam in Rheden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sandton de Roskam zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.