Hotel Sandton de Roskam

Hotel Sandton de Roskam
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Sandton de Roskam voor je op een rij gezet:

312 reviews over Hotel Sandton de Roskam in het Nederlands

Geweldig

Fam. Burger
6-5-2018

Boek een kamer aan de boskant, heerlijk rustig met een mooi uitzicht op de natuur en 's morgens vroeg al allerlei vogelgeluiden (als je de balkondeuren open zet).

Voortreffelijk gegeten in de naastgelegen Bistro. Perfecte bediening en heerlijke gerechten.

Goed hotel, maar elders dineren

JanF
23-4-2018

Goed hotel. Ontvangst, informatie, kamer en ontbijt: allemaal prima. Kamer was goed schoon, evenals de (eenvoudige) badkamer. Achtergevel aan boszijde was smerig. Het naast gelegen restaurant serveert goede gerechten, alleen heb je op het terras wel last van het verkeer. Verder is daar de bediening ver onder de maat.

Wegens de combinatie hotel-restaurant sccort de bediening laag. Dit was in het hotel prima, in het restaurant slecht. WiFi: slecht.

Heerlijke dagen gehad

Fam. Jacobs
16-4-2018

Mooie omgeving, vriendelijk personeel, goed hotel.

Super

Olieslagers
27-3-2018

Prima hotel. Werken mensen die weten wat gastvrijheid is. Genoeg te doen in omgeving. Lekker gegeten in restaurant. Interieur wat verouderd (versleten).

een aanrader

eric
18-3-2018

prettig hotel met vriendelijk personeel. echt een uitschieter is de top bediening in restaurant. smakelijk eten, zeer goede bediening en een prettig restaurant

Wat beloofd wordt wordt niet waar gemaakt

Gerard
8-3-2018

Het hotel ligt op een prachtige locatie voor het maken van uitstapjes in de natuur. De kamer met terras, in verband met onze hond, was weliswaar niet gedateerd, met uitzondering van de badkamer. Echter was de kamer slecht schoongemaakt. Zelfs de kledingkast lag vol met stof. Het handvat van de föhn was heel vies en lag er een flinke laag stof op de houder... Het terras met daarvoor het grasveld was een grote gore asbak. Het ontbijt op zaterdagmorgen was een grote chaos: om 9.15 uur was alles praktisch op en werd mondjesmaat aangevuld. En dat terwijl het spitsuur was. De medewerker moest tussen het aanvullen door van de broodjes ook de gasten uitchecken.... Kortom boze en teleurgestelde gasten. Het ontbijt op zondagmorgen om 8.00 uur was wel voldoende maar geen 4 sterrenkwalificatie waard. De stoelen in de loungeruimte zijn prima, maar niet om op te ontbijten. De kleding van sommige personeelsleden mag netter.

Fantastisch verblijf

Vd Wal
27-12-2017

Op Eerste Kerstdag ingecheckt voor een 5 gangen diner en overnachting. Een fijn hotel met zeer vriendelijke enthousiaste medewerkers. De kamer was prima, met een wat gedateerde badkamer, maar daar schijnt binnenkort iets aan gedaan te worden. Het 5 gangen kerstdiner was top, alle lof voor de koks en zeker ook voor de enthousiaste bediening. Een comfortabel hotel, mooie ligging en wat ons betreft zeker voor herhaling vatbaar.

Algemeen is het hotel goed en proper.

Ook het saunacomplex is een aanrader.

De kamer was echter ondermaats;

- de matrassen zijn hoogdringend aan vervanging toe (doorgelegen)

- de TV deed het de eerste avond helemaal niet

- de tweede avond deed deze het zogezegd wel maar het beeld was

enorm slecht zodat kijken onmogelijk was.

- het ontbijt is goed maar basic.

Prima verblijf

Angela
20-8-2017

Vriendelijk geholpen door personeel. De hotelkamer zag er netjes en schoon uit. Ontbijt was erg uitgebreid (buffet), voldoende keus! Fietsen waren allemaal verhuurd, maar de medewerkster verwees ons vriendelijk door naar een andere fietsverhuur in de buurt.

Zeer vriendelijk en service gericht personeel. De kamer ruim en mooi, badkamer verouderd. Ontbijt veel keus en erg lekker. Ligging is prachtig aan de rand van de Posbank en dichtbij Arnhem. Wij komen zeker terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sandton de Roskam in Rheden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sandton de Roskam zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sandton de Roskam scoort een 7.49 uit 10 op basis van 312 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: