Hotel De Paardenstal (Rode Kruis)

Hotel De Paardenstal (Rode Kruis)

9,3

3 reviews over Hotel De Paardenstal (Rode Kruis) in het Nederlands

2008

ingeleverd wat betreft eten

anne
7-11-2008

Vaak geweest, maar dit jaar ingeleverd wat betreft maaltijden. Het is allemaal wat karig geworden.

Gereisd alleenreizend in Fri Nov 07 2008 15:32:52 GMT+0000 (UTC)

doelgroep gericht hotel

B. Damhuis
23-8-2008

Voor de doelgroep (gehandicapten) is het een uitstekend "hotel". Het is eigenlijk niet vergelijkbaar met een gewoon hotel. Rode Kruis vrijwilligers begeleiden de gasten bij de talrijke activiteiten die op touw worden gezet. Ik ben er wel een keer of 4 geweest, voor het laatst in 2004. Doordat het kleinschalig is, is het contact met de andere gasten erg intensief, en wordt het hele gezelschap een geheel. Jammer alleen dat de prijzen in 2004 drastisch zijn verhoogd.

Gereisd met partner in augustus 2008

ik vind het prima mooie omgeving en prima kamers

jan-pieter van kleef
10-7-2008

ik vind het prima mooie omgeving en prima kamers

Gereisd met vrienden in juli 2008

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Paardenstal (Rode Kruis) in Rheden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Paardenstal (Rode Kruis) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.