Vakantiehuis Villa Hoenderhof

Vakantiehuis info

0Tonen op kaart

4 Reviews over Villa Hoenderhof

• 10Tonny urlings22-07-2011

Super mooi huisje met alles erop en eraan

Voor de eerste keer in dit park. In een woord super mooi huisje en super schoon park. Hebben hier 2 weken genoten van rust, heerlijk wandelen en genoten van een prachtige natuur. Jammer van de laatste dag een proces omdat onze hond los liep!!! Maar ja ze heeft hier enorm genoten en dat is het voornaamste. Jammer dat het huisje van ons niet in een 6 persoons te krijgen is anders waren we komend jaar een weekend met de familie hier naar toe gekomen. Voor iedereen die van wandelen en fietsen houdt een aanrader.

• 2Margreet10-07-2011

nooit meer, absoluut geen luxe vakantie villa!

Staat te boek als luxe vakantiehuis voor 8 personen. Prijs kwaliteit verhouding is hier ver te zoeken, wij betaalden €820 voor 1 week in het voorseizoen, zonder faciliteiten. Het huis is allesbehalve "luxe",de woonkamer is ingericht met verouderde meubels, plafond hangen losse elektriciteitskabels, verouderde kleine tv met slechte ontvangst. Tuin slecht onderhouden, vol met onkruid, bankje,afvalbak en tegels groen uitgeslagen. Tuinset met dunne, smoezelige kussens, 2- persoons parasol. 3 Slaapkamers in souterrain, alle kamers zijn vochtig en het ruikt er muf, kijken alle 3 uit op groen uitgeslagen muren, in 1 kamer zelfs 5 padden voor het raam, ramen hebben geen hor dus al het ongedierte kan naar binnen. Inrichting slaapkamers slechter dan een jeugdherberg, nauwelijks kastruimte, kamers staan zijn volgepropt met (verouderde)bedden. Kamers niet schoon, vieze plinten en muren. Park grenst direct aan een ander park, overlast muziek en buren vnl uit Oost Europa.

• 8 Rozenbroek18-05-2010

Toppie

gewoon klasse mooi gelegen en goede kwaliteit prijsverhouding

• 8eva17-03-2008

heel leuk hotel vooral met veel vrienden zoals wij met nieuwjaar was erg gezelig

Vakantiehuis Villa Hoenderhof info

Veilig betalen met