Géén boekingskosten
/Nederland/Gelderland/Putten/Vakantieparken Putten/Vakantiepark Strandparc Nulde

Strandparc Nulde

Vakantiepark
NederlandGelderlandPutten

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Strandparc Nulde voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 59 reviews

Vakantiepark info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

59 Reviews over Strandparc Nulde

• 10J. Albers21-06-2022

Geweldige ervaring

Genoten van een verblijf op toplocatie, uitzicht op het Veluwemeer. Een chalet die van alle gemakken voorzien was. Door grote raampartijen mooi uitzicht maar nadeel die wij tijdens ons verblijf ondervonden was dat de temperatuur binnen snel opliep bij zonneschijn. Een airco zou niet misstaan. Chalet was bij aankomst keurig schoon. Kortom, wij zijn uiterst tevreden en komen hier zeker weer terug om te genieten van de rust, ruimte en vriendelijkheid van personeel.

• 10Onderkomen
  • 7Marieke23-03-2022

Echt top

Het weer was fantatisch locatie perfect

• 4Activiteiten
    • 6Onderkomen
    • 6Eetgelegenheden
  • 10Trudie10-08-2021

Topweek

We verbleven een week in een super mooie nieuwe chalet. We werden vriendelijk ontvangen door de receptioniste. Een aanrader is ook om af en toe een hapje te eten bij SES. Vriendelijk, hardwerkend personeel. Met name dank aan Manon die de gast net dat stukje extra geeft, waardoor je verblijf iets aangenamer is. Complimenten.

• 9Activiteiten
    • 10Onderkomen

Team Strandparc Nulde, Parkmanager, 20-08-2021

Beste Trudie,

Bedankt voor de positieve review. Uw ervaringen en opmerkingen zijn erg belangrijk voor ons.

Wat fijn om te horen dat het verblijf naar wens is geweest en dat u genoten heeft. Wij werken erg hard om onze gasten een onvergetelijk verblijf te bieden.

Wij zullen de complimenten doorgeven aan onze collega’s.

Wij hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen op ons park.

• 9Ronald14-06-2021

Top ontvangst

Wat een aardige ontvangst op de receptie en ook iemand die zeer klantvriendelijk is en meedenkt. Ook het horeca personeels is zeer vriendelijk en we hebben er heerlijk gegeten. Wij zijn tevreden en genieten van de rust.

• 8Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen

Team Strandparc Nulde, Parkmanager, 20-08-2021

Beste Ronald,

Hartelijk dank voor de positieve review. Wat fijn om te horen dat uw verblijf naar wens is geweest en het ontvangst bij aankomst als zeer positief is ervaren. Klantvriendelijkheid staat voor ons erg hoog in het vaandel. Wij zullen de complimenten doorgeven aan onze collega's van het restaurant.

Wij hopen jullie in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen op ons park.

• 9Gillian17-02-2021

Heerlijke plek om tot rust te komen!

Heerlijke plek aan het water. Huisjes aan het strand zijn van alle gemakken voorzien en het park ziet er goed verzorgd uit! Erg goed restaurant met leuk terras aan het water.

• 8Activiteiten
    • 9Onderkomen

Team Strandparc Nulde, Parkmanager, 22-02-2021

Beste Gillian,

Bedankt voor de positieve review. Jullie ervaringen en opmerkingen zijn belangrijk voor ons.

Wat fijn om te horen dat het verblijf naar wens is geweest en dat jullie genoten hebben. Wij werken erg hard om onze gasten een onvergetelijk verblijf te bieden.

Wij zullen de complimenten doorgeven aan onze collega’s.

Wij hopen jullie in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen op ons park.

• 10Elisabeth04-08-2019

Fantastische vakantie in een Beach Lounge

Fantastisch park op een schitterende plek. Wij zaten in Beach lounge 12, aan het meer. Het park wordt goed onderhouden en is brandschoon. Ook de vakantiewoningen zijn brandschoon en van alle gemakken voorzien. Bij restaurant SES kun je heerlijk eten of op het terras zitten voor een drankje met uitzicht over het meer. Vooral de spontane beheerder Manon zorgt voor het goede onderhoud van het park en de vakantiewoningen. Manon lost alles op! MANON JE BENT EEN TOPPER!

• 9Elly Visser03-07-2019

Super

Top plek al om te staan. Heerlijk aan het Veluwe meer. Zit wel snelweg achter maar geen last van gehad. Is onze tweede keer. Komen zeker nog een keer terug. 1 min puntje. Sanitair kan iets schoner. 👍👌😍

• 8Fons01-07-2019

Prima camperplaats en goede fietsroutes.

Mooie camperplaats. Voorzieningen zoals toilet en douches zijn voldoende aanwezig echter niet erg schoon maar dat kunnen de vakantiegangers zichzelf ook aanrekenen. Het strand is prima alleen het water is erg vuil door het fonteingras.

• 7Eetgelegenheden
  • 9Janssens peter30-06-2019

Genieten van rust,natuur en eten 😉

Rustgevende omgeving aan het water,veel fietsmogelijkheden,wandelen en genieten van een prachtige natuur/zonsondergang bij een heerlijk biefstuk friet met topbediening😉

• 9Eetgelegenheden
  • 6Verdonk maria27-05-2019

Mooie omgeving

Wij stonden 3 nachten op een camperplaats met hond . Hele leuke camping en leuke omgeveving . Vriendelijke dame aan de receptie . Er zijn wel heel veel vaste plaatsen, de sanitair wordt nauwelijks gepoetst . Echt veel spinnekoppen en vliegjes. Ik vind dat een sanitair elke dag moet gepoetst worden , dat is een plaats waar gasten het eerste naar kijken of het netjes is .

• 7Eetgelegenheden

Vakantiepark Strandparc Nulde info