Hotel Postillion Amersfoort Veluwemeer ****

Hotel Postillion Amersfoort Veluwemeer ****

Hotel Postillion Amersfoort Veluwemeer
7,5

WebsiteLink naar website

We hebben een aantal aanbieders voor Postillion Amersfoort Veluwemeer voor je op een rij gezet:

14 tips over Hotel Postillion Amersfoort Veluwemeer

Paula, 18-10-2014
Ga lekker uit eten in Putten, leuke restaurants!
John, 24-7-2014
Lekker op 100 meter van het hotel genieten van het Veluwemeer op Strand Nulde.
Ingrid, 13-8-2013
Warme hapjesschaal op het terras bestellen. Is heerlijk (kipYakitori, kaashapjes, bitterballen en nog een paar heerlijkheden).

W.Zandkuil, 10-8-2013
Ter afwisseling kan je informeel, gezellig eten voor een schappelijke prijs in het restaurant de Kajuit. Het ligt in de jachthaven naast het hotel. Vriendelijke mensen en een mooie locatie.
carladw, 9-8-2013
Wij vonden het leuk om in de omgeving te fietsen, want dat kun je er! Neem je fiets mee, of huur er een. Er is ook een soort van overdekte fietsenstalling op het het parkerrterrein. Neem wel een extra ketting mee, voor het geval dat.
Alejandro_en_Isabella, 20-4-2013
Restaurant wordt aangeraden door de Michelin-gids

Echtpaar 45 jaar , 28-10-2012
Het hotel ligt centraal je kunt alle kanten op heerlijk gegeten in Putten bij steakhouse T-rex ook een aanrader net als het Hotel.
annemieke, 23-8-2012
kamer met zicht op het meer
H. van Leeuwen, 22-8-2012
Verkennen van de omgeving, op de fiets of met de auto is zeer aan te raden.
L. Janssen, 1-8-2012
Je kunt lekker en goedkoop eten en drinken bij "de Kajuit" in het haventje. Drie glazen wijn en een glas bier voor 7.60 euro! Wel niet de allerbeste wijn maar ja...

Onze bezoekers bekeken ook: