Bed & Breakfast Mariahoeve

8.8FantastischScore uit 6 reviews
+12/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.8FantastischScore uit 6 reviews

Bed & Breakfast info

Meer bed & breakfast infoTonen op kaart

6 Reviews over Mariahoeve

• 10Andremoniquehanswilma28-07-2018

Geweldig

Geweldige rondleiding gehad , verzorgd door een gids die ons meenam terug in de tijd.

• 8Tim D30-07-2017

Gezellige B&B

Gezellig klein huisje met bed, keukentje en aparte WS+mini-douche. Ontbijt dik in orde. Enkel het afscheid viel wat tegen, gastvrouw Henriëtte liet ons gewoon staan zonder ons aan te kijken. Vermoedelijk was ze wat gestresseerd.

• 9wilma alderliesten03-11-2014

Prachtige locatie, heerlijke plek om te verblijven

Het terrein is uiterst verzorgd, erg mooie boerderij! Het huisje waar we verbleven was schattig en het is smaakvol ingericht en bovendien van alle gemakken voorzien. De ontvangst was gastvrij en het is erg leuk om het ontbijt aan het huisje bezorgd te krijgen. Kortom, een plekje in een prachtige omgeving waar je een vleugje van het boerenleven van vroeger meekrijgt en je kunt genieten van de privacy die een eigen "huisje" geeft. Zéker een aanrader en iets om naar toe terug te komen.

• 9Fam. Luiten06-04-2011

Heerlijk genieten!

B&B maakt onderdeel uit van het openlucht museum. Na de rondleiding heerlijk op het terras van de bijbehorende schenkerij gezeten. Prachtige omgeving. Het huisje (er zijn er twee op het terrein) is prima ingericht en van alles voorzien. De TV geen seconde gemist. Je hoeft pas om 11.00 uur het huisje uit, dus de hele ochtend nog rustig aan genoten van alles.

• 9Annette30-05-2008

Leuke Bed en Breakfast, vooral omdat het deel uitmaakt van het museumterrein. Leuk ingericht, het is is klein huisje voorzien van alle comfort. Gek om te bedenken dat er vroeger op deze plaats kippen hebben gelopen. De gastheer verstaat zijn vak en staat open voor alles. Prettig dat we ons ontbijt de avond te voren konden krijgen zodat we zelf konden kiezen hoe laat het te nuttigen. Mooie omgeving heerlijk wandelen en fietsen. We gaan zeker terug

• 8Oudshoorn28-05-2008

Het is een kleine gezellige nieuwe camping ,grote plaatsen net en schoon sanitair en een museum boerderij bed en breakfast en trekkershutten Erg vriendelijk beheerders echtpaar. Tevens een leuke accomodatie voor bijvoorbeeld familie reunie s Mooie fietsomgeving .

Bed & Breakfast Mariahoeve info

Building information