Vakantiepark Landal Heihaas

8,5

• Onderkomen8,6
  • Activiteiten7,7

13 reacties Vakantiepark Landal Heihaas

Vuurwerkvrije Oud en Nieuw

Mama M , 12-7-2019

Wil enige klanten graag hun opinie geven over hoe het zit in de park met rust tijdens Oud en Nieuw? Wij hebben een 6 persoons bungalow voor ons en onse honden express geboekt ivm vrees vd honden voor vuurwerk.

Alvast Bedankt,

Tom Van Zijl, 19-5-2018
Heeft iemand soms foto's van huisje 123?

Plaza?

Sam, 24-2-2018

Kan iemand mij vertellen of dit park ook binnen een plaza / patio heeft? Zo niet kan je s'avonds wel gezellig ergens wat drinken en waar houden de de bingo?

BVD!

Tom, 24-2-2018
Heeft iemand soms ervaring met huisje 123?wij hebben deze geboekt voor de zomer.en is er ook een kleine plaza?

Tom, 24-2-2018
Heeft er toevallig iemand in huisje 123 gezeten.wij hebben deze geboekt voor de zomer.en is de plaats nog wat?

Binnenactiviteiten

suus_80, 5-9-2016
Wij overwegen in de herfstvakantie naar dit park te gaan. Is hier binnen ook een kleine speeltuin of echt helemaal niets? Dit is handig om te weten als het regent. Of is er binnen alleen het zwembad?
2 reacties

Weekverhuur

H.Waanders, 25-7-2016

Ik wil een 4 persoons bungalow huren in de week van 9 sept. t/m 15 sept.

Kan dit ?

Huisje 57

MMLFB, 20-2-2015
Is er iemand die een verblijf in huisje 57 heeft gehad en ons kan vertellen hoe dat huisje ligt. Oa privacy, rust en tov speeltuin. Bedankt!

Anouk van Kessel, 20-11-2014
Zijn er pasjes voor het zwembad? Ik wil hierheen gaan met kinderen en vraag mij af of ik ze alleen kan laten gaan of dat er iemand mee moet ivm de pasjes. Hoe werkt dit?

activiteiten bij slecht weer

dmoerman, 5-10-2014
volgende week gaan we met 2 kinderen 7 en 9 jaar naar Landal. de weersvooruitzichten zijn voornl regen, naast het zwembad e.d. zijn we op zoek naar leuke activiteiten, bezienswaardigheden in de buurt waar je met slecht weer terecht kan. Heeft iemand leuke tips?