Vakantiepark Landal Heihaas

8,2

• Activiteiten7,9
  • Onderkomen8,1

461 reviews over Vakantiepark Landal Heihaas in het Nederlands

Echt genieten op landal Heihaas!

Eleonore, 28-3-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

We hebben echt genoten van de week vakantie op Landal Heihaas, het huisje type 4c was gemoderniseerd en lag op een mooie plek.Het was heerlijk rustig op het park, je hoort alleen vogeltjes ondanks dat veel huisjes bezet waren.Alle faciliteiten voor jong en oud zijn aanwezig en ook buiten het park is veel te zien en te doen zoals: Barneveld, Putten, Ermelo en Nunspeet, allemaal met een uitgebreid winkelaanbod.De Ermelosche heide is prachtig en Nunspeet heeft een heel leuk, informatief bezoekerscentrum over de Veluwe.We raden dit park iedereen aan!

Super

Heidi, 19-3-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Heerlijke omgeving, mooi in het bos. Het huisje is netjes en heeft alles wat je nodig hebt. Tip: grbruiksaanwijzing van de magnetron. We zaten iets te dicht op het speeltuintje we hebben geen kleine kinderen meer dus kwamen voor de rust, maar dat weten we dan voor de volgende keer. Het eten in het restaurant is eenvoudig maar goed. We hebben heerlijk gegeten bij de Chinees paradijs in putten echt een aanrader. Ook het beklimmen van de bostoren op ongeveer 2,5 km lopen is echt een aanrader. Kortom we komen snel weer terug om te ontspannen!

Prima park om de Veluwe te verkennen

Groote Familie, 9-3-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

Gezellige bungalow 8 persoons. Gedeeltelijk gemoderniseerd, matrassen zijn niet zo best en in de slaapkamer nog ouderwetse schrootjesplafonds.

Park keurig onderhouden, leuke speeltuintjes, aardig personeel.

Bowling niet aan te raden, baan loopt af en schoenen zijn versleten.

Snackbar (afhaal) frites grote porties en lekker.

Putten dichtbij, leuke plaats en veel supermarkten (die op de Heihaas zelf is duur)

Bus 205 stopt direct voor het park, leuk voor een ritje naar Harderwijk of Barneveld.

Jammer dat er ook bungalows aan buitenlandse werknemers verhuurd worden.....onze buren gingen s ochtends om 6 uur naar het werk en dan was iedereen wakker.......Heb je pech met een bungalow in het lage gedeelte van het park dan zit je tussen de polen, te herkennen aan de auto kentekens en de troep op het terras.

Veluwe prachtige omgeving, veel gewandeld en naar het wildscherm geweest.

Prima weekje, wilde nog niet naar huis.

Leuk park

Daisy, 3-3-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen7

Een leuk, kleinschalig park. Alles wat je nodig hebt is aanwezig. Veel stof en spinrag in de bungalow. Matras zeer slecht en al lang aan vervanging toe.

Genoten van een heerlijk weekend

Peggy, 20-2-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Wij kwamen vrijdagavond aan en het was fijn dat er in het huisje al een lichtje aan was en dat de verwarming aan stond. Dat is fijn binnen komen.

Leuk park met een prima zwembad en genoeg te doen in de omgeving.

Gewoon heerlijk genieten

Ria, 17-2-2018
  • Onderkomen10

Vriendelijke ontvangst, huisje was netjes en schoon. Alles keurig onderhouden. Goede matrassen, waardoor we heerlijk geslapen hebben. Eten in restaurant ook goed, zo ook de bediening. 's Morgens heerlijke verse broodjes . Mooie omgeving om lekker te wandelen of fietsen. Kortom, voor herhaling vatbaar.

Pietie, 11-2-2018
  • Onderkomen8

Super huisje luxe aanrader prachtig weer mooie wandelingen en alles op park aanwezig

Top park.

Lies, 9-2-2018
  • Onderkomen9

Heerlijk kleinschalig park.

Leuk huisje.

Rustig en volop natuur.

Prima park , goede prijs/kwaliteit verhouding.

Pieter, 28-1-2018
  • Onderkomen7

Voor het eerst een week op dit park en dat is goed bevallen. Huisje en inrichting was enigszins gedateerd maar voldeed prima. Waarschijnlijk nieuwe matrassen , deze lagen prima en dat hebben we bij landal wel eens anders meegemaakt. Huisje zelf had iets schoner mogen zijn maar was acceptabel. Leuk zwembad voor kinderen tot een jaar of 10 . Speeltuin en kinderboerderijtje zien er top uit. Voldoende afvalbakken en hondepoepzakhouders verspreid over het park. Vriendelijk personeel bij receptie en snackbar. Mooi rustig park dichtbij het dorp putten met leuk winkelcentrum en de bossen om de hoek.

Dit blijft ons favoriete landal park!

Man in ‘t veld, 5-1-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Wij hebben een top verblijf gehad. We rijden nu terug met 2 verdrietige kinderen achterin. De gezelligheid, de kleinschaligheid, de vriendelijkheid...alles is gewoon top. We hadden ons favoriete huisje met alles erin wat we nodig hebben. Eten deden wij in de dorpjes om de heihaas heen. Heihaas bedankt weer voor alles en onze handen jeuken om weer te boeken voor de feestdagen van 2018!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Heihaas in Putten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Heihaas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Landal Heihaas scoort een 8.22 uit 10 op basis van 463 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: