Vakantiepark Landal Heihaas

• 6.8Activiteiten
  • 6.4Eetgelegenheden

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info

Landal Park Heihaas (Putten) heeft veel vrijstaande bungalows die erg ruim zijn en waar je dus met het hele gezin terecht kan. Voor elke leeftijd zijn er activiteiten en in het restaurant kun je lekker eten. Natuurliefhebbers die houden van fietsen en wandelen zitten goed in de bossen. Met de kinderen ga je naar het Klimbos of het Dolfinarium.

515 reviews over Vakantiepark Landal Heihaas

• 6G Oudshoorn21-07-2020

Belachelijk bedrag voor een weekje Wifi.

Het park ziet er verzorgd uit, je wordt vriendelijk ontvangen. De huisjes zijn netjes, alleen ontbreekt een oven en een senseo apparaat. De badkamer is klein, maar wel schoon. Ik schrok wel toen ik bij de receptie aangaf dat mijn Wifi het niet deed. Toen kreeg ik te horen dat ik voor een weekje het bedrag van € 32,50 mocht neertellen. Ik gaf aan dat ik dit jaar al bij 3 andere Landal parken was geweest en niets hoefde te betalen. De medewerkster gaf aan dat ieder park dit voor zichzelf mag bepalen. Ik vind dit een belachelijk bedrag en niet meer van deze tijd. Dit behoort gewoon tot een modern park. Je betaald al genoeg voor het verblijf. Dan ook nog eens extra voor Wifi en een lakenpakket. Je hoeft in een hotel toch ook niet apart te betalen voor Wifi en je bed opmaken. De kleedruimtes in het zwembad waren smerig, geen toezicht in zwembad, daar waar vervelende pubers lopen te klieren.

Gereisd met partner in juli 2020

• 6Wietske11-07-2020

Rustig kleinschalig park, slechte animatie

Afgelopen maand zijn we afgereisd naar Landal Heihaas. Het park is kleinschalig, 's nachts heerlijk rustig en wordt bezocht door ouderen en gezinnen. Animatieteam was een dikke tegenvaller. Bij het marsmellows roosteren mochten de kinderen slechts 1 spekje roosteren. Uiteindelijk mochten ze nog eentje. Na 40 minuten werd het vuur gedoofd (activiteit zou een uur duren)en was de activiteit voorbij. Ook bij het partijtje voetbal zei het fun en entertainmentteam na 15 minuten: willen jullie stoppen of doorgaan? Duidelijk een team dat er geen zin in had. Op eerste oog zijn de huisjes ok, bedden sliepen oké. Bij aankomst rook het huisje sterk naar schoonmaakmiddel, wat bedoelt was om de schimmelgeur uit de badkamer te maskeren (veel schimmel aanwezig). Maar die keerde in alle hevigheid terug.

We misten de gezellige sfeer en keren hier niet zo snel terug.

• 5Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
    • 5Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 8De korte09-03-2020

Ons jaarlijkse stekkie voor moeder/dochter weekend

Heerlijk kleinschalig park in de natuur. Huisjes prima. Goed schoon. Plaza opgeknapt in zeer gezellige stijl. Genoeg te doen in de omgeving zoals winkelen in Nunspeet, Ermelo en putten. Lekkere restaurants in de buurt. Wij komen ieder jaar weer terug!

• 8Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen

Gereisd met vrienden in maart 2020

• 7Nicole21-02-2020

Komen zeker nog een keer terug

In oktober een weekend geweest. Was ons zeer goed bevallen.Deze week een midweek geweest. Hadden niet gezien dat we een rokers huisje hadden geboekt. Dit meteen de volgende dag aangegeven. Er werd meteen naar een oplossing gezocht. Konden in een ander een huisje terecht. En konden zelfs nog kiezen. Schoon beddengoed gekregen aangezien het andere beddengoed rook naar sigaretten. Top geregeld!!! Daarna meteen de spullen over verhuisd. Hierna als nog een top midweek gehad. Kinderen hebben zich vermaakt in het zwembad en de speeltuin en voetbal kooi. Verder leuke dagjes uit geplant, genoeg te doen in de buurt.

• 7Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in februari 2020

• 4Pieter21-02-2020

Niet weer

Bedden liggen te hard, huis zeer oud en klein Bij aankomst werden we eerst in een huis geplaatst waar volgens mij die dag nog honden hadden geslapen. De stank was niet normaal. We konden gelukkig naar een ander huis, maar om boeken naar een groter huisje was niet mogelijk. Volgens de dame aan de receptie. Terwijl er nog genoeg huizen beschikbaar waren op de site. Voor de zelfde prijs dan dat we hadden betaald!!!! Restaurant heeft niks voor kinderen!!

• 1Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden
    • 3Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in februari 2020

• 7Renate en angelo17-02-2020

Voor 1 keer leuk

Bij aankomst zagen we gelijk dat er haren in het bad lagen. Terwijl de schoonmaakster net geweest was. De vloer was niet schoon. Eigenlijk te klein huisje. Volgende keer een ander park.

• 7Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in februari 2020

• 6Fam. Tuinman16-01-2020

Nooit weer

Wij kwamen met een klein hondje waarvoor we ruim €5,-/dag moesten betalen. Helaas mochten we met onze hond nergens naar binnen. Ook niet om ons bij de receptie aan te melden. Dit betekent dat één van ons buiten moest wachten tijdens het aanmelden en het wachten tot ons huis je klaar was (1,5 uur). Gelukkig was het droog , maar wel koud. We waren hier vaker, maar komen nu nooit meer terug nu het honden erbod is ingevoerd. Dus geen koffie of eten samen was mogelijk. Daarnaast: zwembad dicht.

• 9Activiteiten
    • 2Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen

Gereisd met partner in januari 2020

• 6Keus07-01-2020

Laatste keer geweest.

De Heihaas heeft de receptie/winkel bij elkaar gedaan, met een hond mag je niet meer het restaurant in ivm de winkel. Helaas is bij het boeken van de bungalow ons niet verteld, heel jammer dat zo het honden beleid is aangepast, komen al ruim 12jr naar de Heihaas maar dit was nu ons laatste keer volgende park wordt de Rabitt hill daar ben je met een hond welkom. Laatste week van december 2019, veel vuurkwerk,herrie van andere bewoners.

• 6Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden
    • 6Onderkomen

Gereisd met partner in december 2019

• 2019
    6Heleen31-12-2019

Nooit meer

Ga hier niet heen als je een hond hebt die stress heeft van vuurwerk. Er wordt hier vuurwerk afgestoken van 09:00 in de ochtend tot 02:00 ‘s nachts vanaf 29 december.

• 5Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden
    • 5Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in december 2019

• 7C vd Sar12-12-2019

Leuke week gehad.

Wij hadden een type 4 C 1 Heb inmiddels gebeld en een mail gestuurd naar Bungalows.nl omdat de omschrijving niet helemaal klopt van de bungalow. Er stond in opgemaakte bedden en een oven. Maar dat is alle twee niet juist. Inmiddels is dat heel netjes afgehandeld. Jammer dat we de laatste nacht om 01.00 uur 's nachts wakker werden van luid gezang en geschreeuw buiten, wat best wel lang duurde. Toen we eindelijk weer sliepen werden we om 06.45 uur weer wakker van onze Poolse buren die luid pratend weggingen met een busje. Dus erg suf van de slaap naar huis gereden. TIPS: In Voorthuizen zit een erg fijne wok, nml de Voortse Herberg. Geen vreetschuur maar knus restaurant. Nostalgische inrichting. Eten is zonder meer goed, misschien iets minder soorten aanwezig dan in die hele grote wok restaurants, maar er is meer dan genoeg voor iedereen.

Gereisd met partner in november 2019

Vakantiepark Landal Heihaas info