Vakantiepark Landal Heihaas

8,2

• Activiteiten8,0
  • Onderkomen8,1

469 reviews over Vakantiepark Landal Heihaas in het Nederlands

Mooi Park op een Toplocatie!

Jp
10-6-2018
  • Onderkomen6

Mooi Park met een leuk activiteitenteam voor de kinderen.

Ook voor de ouders organiseren ze leuke dingen, Oa Bingo.

De spooktocht viel bij onze kinderen in de smaak, hebben ze erg leuk gedaan.

Smorgens kun je in het park winkeltje lekkere verse broodjes halen.

Het Huisje vonden wij niet super schoon. En savonds hoorden we muizen op de zolder lopen. dit hebben we doorgegeven.

Voor de kinderen is er een mooi zwembad en diertjes om naar te kijken. In de omgeving zijn leuke dingen te doen. Oa Klimbos in Garderen , Dolfinarium en de Grootse zomerbraderie die ik ooit heb gezien vind je in de zomermaanden op dinsdag in Ermelo. echt een bezoekje waard. Al met al is er in Putten en omgeving veel te doen en op de Heihaas zit je mooi overal dichtbij.

(Oh denk wel om je snelheid, we hebben 2 bekeuringen gekregen aan de weg waar landal heihaas zit haha)

Leuk, vriendelijk en goed onderhouden park

R. Vels
5-6-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Klein maar mooi en kindvriendelijk park. Veel speeltuintjes en het park ligt in een leuke omgeving. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Wel zijn de faciliteiten wat gericht op families met wat kleinere kinderen. Voor tieners is er in onze ogen niet heel veel te doen, maar wellicht dat het animatieteam hier uitkomst in kan bieden. Het zwembad is ook wat aan de kleine kant, maar onze jongens hebben zich daar best vermaakt. Mooie midgetgolfbaan van 18 holes en voetbal/basketbalveldje aanwezig

Gezellig park

An Vroom
28-5-2018
  • Onderkomen10

Erg leuk compact vakantie park

Niet groot maar erg gezellig.

Schoon huisje.

In het restaurant doen mensen erg hun best om het je naar de zin te maken.

Kortom het was een geslaagd weekendje weg.

Rustig park op de Veluwe

Beekmans
17-5-2018
  • Onderkomen8

Rustig gelegen park met privacy rondom de bungalow. Wij hadden een nieuw gerestylde 2 persoons bungalow met sauna.

Superleuk!

Femke
8-5-2018
  • Onderkomen2

Superleuk rustig en net park, leuke huisjes, wel klein maar te doen zwembad. Speeltuintjes, midgetgolf en bowlen...

Dierenweide, enthousiast fun&entertainment team!

Goed eten in restaurant...

TopPark .

Enige meteen zeer grote nadeel waren vele mieren in huis waardoor ik 2x per dag aan de schoonmaak was.

Tip: boek fun arrangement in je boeking mee...dan betaal je 6.95 pp...en dan krijg je midgetgolf, bowlen en bittergarnituur..

Is zeker bij kleine groep goedkoper....

Uurtje bowlen kost ook al zo gauw 20.50 per uur...

Op de mieren na topverblijf gehad!

Fantastisch park

J Hoppenbrouwers
8-5-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen10

Heerlijk park om even totaal tot rust te komen.

Park ligt direct aan een mooie wandel omgeving.

Putten is een leuk mooi klein stadje met een heerlijk ijssalon

Grote steden zijn Emmen en Harderwijk in de nabije omgeving.

super goed

ikkke
7-5-2018
  • Onderkomen10

ik vind mooie huisje en was superschoon

ene Tineke had die schoongemaakt

en de rest was ook goed eten bed was goed oven was goed

gr ikke

Heerlijk !

N
30-4-2018
  • Onderkomen8

Mooi gerenoveerd huisje, 4 persoons met beschut zitje . Niks gemist in de bungalow ! Mooi kleinschalig park, leuk zwembad , restaurant en parkshop. Vriendelijk personeel ! Eten goed, verwacht geen cullinaire hoogstandjes . Omgeving erg mooi om te wandelen, fietsen etc. Vanuit Putten is het maar 1 ,15 uur rijden naar de Efteling. Op zondag zijn de supermarkten in Putten gesloten, gelukkig is de parkshop wel geopend .Kortom, mooi verblijf gehad !

Echt genieten op landal Heihaas!

Eleonore
28-3-2018
  • Onderkomen10

We hebben echt genoten van de week vakantie op Landal Heihaas, het huisje type 4c was gemoderniseerd en lag op een mooie plek.Het was heerlijk rustig op het park, je hoort alleen vogeltjes ondanks dat veel huisjes bezet waren.Alle faciliteiten voor jong en oud zijn aanwezig en ook buiten het park is veel te zien en te doen zoals: Barneveld, Putten, Ermelo en Nunspeet, allemaal met een uitgebreid winkelaanbod.De Ermelosche heide is prachtig en Nunspeet heeft een heel leuk, informatief bezoekerscentrum over de Veluwe.We raden dit park iedereen aan!

Super

Heidi
19-3-2018
  • Onderkomen8

Heerlijke omgeving, mooi in het bos. Het huisje is netjes en heeft alles wat je nodig hebt. Tip: grbruiksaanwijzing van de magnetron. We zaten iets te dicht op het speeltuintje we hebben geen kleine kinderen meer dus kwamen voor de rust, maar dat weten we dan voor de volgende keer. Het eten in het restaurant is eenvoudig maar goed. We hebben heerlijk gegeten bij de Chinees paradijs in putten echt een aanrader. Ook het beklimmen van de bostoren op ongeveer 2,5 km lopen is echt een aanrader. Kortom we komen snel weer terug om te ontspannen!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Heihaas in Putten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Heihaas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Landal Heihaas scoort een 8.23 uit 10 op basis van 471 reviews.