Vakantiepark Landal Heihaas

Super gaaf en relaxed

Patricia Nijland
17-8-2018
  • Onderkomen10

Ik ben met mijn kat geweest voor vijf dagen was heerlijk voor ons beiden. Fijne bungalow klein en knus 4B. Was toen wel heel warm tip neem klein ventilator mee is handig aangezien er geen airco is in die huisjes. Zou zo weer de heen willen gaan liefst blijven wonen. Helemaal tot rust gekomen door de mooie omgeving had huisje 11. Zou iedereen aanraden om daar naar toe te gaan mocht je tot rust willen komen!!! Aardige personeel en parkshop is niet duur ook nog een pluspunt 😀😀😀😺😽

Heerlijk

Jen
12-8-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen10

Mooi park met vriendelijk personeel en fijne vrijstaande bungalows.

Dicht bij de bossen maar ook bij Putten waar je heerlijk kunt winkelen.

Graag morgen weer.

Bas
6-8-2018
  • Onderkomen10

Erg fijne plek om op vakantie te gaan! Er wordt voor kinderen veel georganiseerd. Er zijn veel faciliteiten en er is een lekker zwembad. Tip: achterin het park zijn bijen. Van achter glas kun je ze hoed zien.

Super fun & entertainment team

Saskia
25-7-2018
  • Onderkomen8

Net terug van een heerlijke vakantie op Heihaas. Bij aankomst netjes en snel geholpen.

Helaas mocht er gebbqt worden en ging het kampvuur en popcorn maken helaas niet door ivm het te mooie weer. Dit mocht de pret noet drukken want het fun & entertainment team stond iedere dag weer klaar met leuke activiteiten. Van knutselen tot sporten en natuurlijk water spelletjes

Mijn kinderen waren niet bij ze weg te slaan. Ze hebben super genoten van de vakantie en we komen daarom volgend jaar ook zeker weer terug. Complimenten voor het fun & entertainment team en ook alle andere medewerkers.

• Activiteiten1
  • Onderkomen8

Mooi park, midden in de bossen. Dicht bij de dorpen Putten en Voorthuizen en bij warm weer stand nulde en zeumeren ook dichtbij. Heerlijk gegeten in het restaurant, de kok kwam zelfs aan tafel uitleggen wat er wel en niet mogelijk was voor mijn man met gluten en lactose intolerantie. Enige vlek op deze vakantie, de activiteiten aangeboden door het park zelf. zeer onprofessioneel en de dames hadden er duidelijk geen zin in. Geen aandacht voor onze kinderen, telkens liep er een weg en die kwam met een duidelijke rooklucht weer terug, onaanvaadbaar. zeker ook omdat ze pal naast het bollo speelhuis gaan roken. Dit alles wordt aangestuurd door een gezette norse vrouw die er nog minder zin in heeft en minstens zoveel rookt. LANDAL doe hier iets aan!!! hier laat ik mijn kinderen niet graag achter. Verder wel een fijn weekend gehad in een gerenoveerde bungalow op een mooie plek.

relax midweekje in mooie omgeving

Peter
16-7-2018
  • Onderkomen9

Mooie bungalow, goed rustige ligging nabij entree park.

We komen weer terug

Tompoesje
9-7-2018
  • Onderkomen9

Vriendelijke ontvangst op vrijdagmiddag. Bungalow was schoon en zoals verwacht, comfortabel. We hadden een ruime tuin met veel privacy. Auto mag voor het huisje staan. We vonden de keuken van het 2 persoonshuisje wel klein

, maar het ging net. Bed was prima. Tuinmeubelen ook prima in orde.Van de sauna en zonnebank in net huisje hebben we geen gebruik gemaakt. Het park is niet zo groot, maar dat is makkelijk want je zit zo vlakbij de voorzieningen. Ligging vlakbij Putten is ook handig. Zwembad is schoon en warm water, maar helaas niet geschikt om baantjes te zwemmen. Het is volledig ingericht op kinderen, dus je moet een beetje rondjes zwemmen. Dat is jammer en niet logisch temeer omdat er op dit park ook best wel ouderen komen.

Zeer mooi en fantastisch.

Ngm de Jong
30-6-2018
  • Onderkomen10

Geweldig park met goede informatie,en klantvriendelijk.

Zeer goed restaurant met vriendelijke bediening.

De ligging van dit park is zeer centraal en makkelijk te bereiken,

ook met het openbaar vervoer.

Mooi Park op een Toplocatie!

Jp
10-6-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen6

Mooi Park met een leuk activiteitenteam voor de kinderen.

Ook voor de ouders organiseren ze leuke dingen, Oa Bingo.

De spooktocht viel bij onze kinderen in de smaak, hebben ze erg leuk gedaan.

Smorgens kun je in het park winkeltje lekkere verse broodjes halen.

Het Huisje vonden wij niet super schoon. En savonds hoorden we muizen op de zolder lopen. dit hebben we doorgegeven.

Voor de kinderen is er een mooi zwembad en diertjes om naar te kijken. In de omgeving zijn leuke dingen te doen. Oa Klimbos in Garderen , Dolfinarium en de Grootse zomerbraderie die ik ooit heb gezien vind je in de zomermaanden op dinsdag in Ermelo. echt een bezoekje waard. Al met al is er in Putten en omgeving veel te doen en op de Heihaas zit je mooi overal dichtbij.

(Oh denk wel om je snelheid, we hebben 2 bekeuringen gekregen aan de weg waar landal heihaas zit haha)

Leuk, vriendelijk en goed onderhouden park

R. Vels
5-6-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Klein maar mooi en kindvriendelijk park. Veel speeltuintjes en het park ligt in een leuke omgeving. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Wel zijn de faciliteiten wat gericht op families met wat kleinere kinderen. Voor tieners is er in onze ogen niet heel veel te doen, maar wellicht dat het animatieteam hier uitkomst in kan bieden. Het zwembad is ook wat aan de kleine kant, maar onze jongens hebben zich daar best vermaakt. Mooie midgetgolfbaan van 18 holes en voetbal/basketbalveldje aanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Heihaas in Putten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Heihaas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Landal Heihaas scoort een 8.25 uit 10 op basis van 478 reviews.