Géén boekingskosten

Vakantiepark Landal Heihaas

NederlandGelderlandPutten

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Landal Heihaas voor je op een rij gezet:

7.6GoedScore uit 522 reviews

Vakantiepark info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Landal Park Heihaas (Putten) heeft veel vrijstaande bungalows die erg ruim zijn en waar je dus met het hele gezin terecht kan. Voor elke leeftijd zijn er activiteiten en in het restaurant kun je lekker eten. Natuurliefhebbers die houden van fietsen en wandelen zitten goed in de bossen. Met de kinderen ga je naar het Klimbos of het Dolfinarium.

522 Reviews over Landal Heihaas

• 7Jauke26-08-2022

Goed te doen

Park ligt op een prachtige locatie. Huisjes zijn niet allemaal even schoon helaas. Voor de rest zijn er wat goede voorzieningen op het park. De wifi is heel slecht, de verbinding valt om het kwartier weg!

• 7Eetgelegenheden
  • 9Frank09-08-2022

Super!

Een heerlijke vakantieweek gehad op dit niet al te grote vakantiepark (prima schaal). Alles klopte. Vooral dikke pluim voor de medewerkers, wat een geweldige klantvriendelijkheid en service (tegenwoordig zeker geen vanzelfsprekendheid). Eten en snacks op terras en restaurant was voortreffelijk, zwembad is niet groot maar ruim voldoende voor frisse duik. Huisje ook prima, zeker de ligging (dat kan overigens wel verschillen) en de bedden sliepen heerlijk. Het op en top zomerweer deed de rest. Aanrader dit park!

• 10Eetgelegenheden
  • 10Verveen hj26-06-2022

Perfect

Rust schoonheid en hele aardige bediening

• 10Onderkomen
  • 7Peter12-03-2022

Mooi park, bungalow minder

Mooi, kleinschalig park. Aan de rand van Putten, dus alles qua winkelaanbod dichtbij. Toch grenzend aan bossen, prachtig wandelgebied. Mooi centrum, gezellig. Terras met zicht op speeltuin. Goed restaurant. Vriendelijk personeel. Huisje 125, 4-persoons viel wat tegen. Redelijk schoon. Vrij klein. Slaapkamers alle heel klein. Minimale uitrusting keuken, daardoor dikwijls vaatwasser aan, half vol. Hier en daar kleine mankementen, niet echt storend. Wel heel vreemd: cv-ketel in huiskamer, in te grote kast. Al met al tevreden maar door bungalow niet een tweede keer

• 7Activiteiten
  • 9Neeltje11-02-2022

Heel gezellige bungalow!,

Heel gezellig huisje, mooi gerenoveerd, goede bedden en vriendelijke medewerkers, mijn man loopt moeilijk en we kregen een bungalow met in badkamer en toilet beugels heel fijn! Ook was de bungalow schoon. Mooie omgeving waar ik kon wandelen met ons hondje. Kortom we hebben genoten en komen graag eens terug!!

• 8Activiteiten
  • 7Coos11-11-2021

Verblijf was fijn met enkele minpuntjes

Verblijf was fijn we zaten in een 8 persoons huisje deze was wel erg klein gelukkig waren we met z,n drieeen en hadden we ruimte genoeg ook was het niet schoon onder de bedden ,achter de bank was het echt vies en de oven was spekvet jakkes wat wel mooi was was de overkapping met de lekkere lounge set . De omgeving was prachtig we hebben lekkere fiets tochten gemaakt dat was genieten.

• 7Activiteiten
  • 6Femke03-10-2021

Niet weer

Hele donkere huisjes. Bijzonder klein toilet waar je met de deur dicht je broek niet op kon trekken. Kon geen handen wassen in het toilet. Geen afvalbakje in toilet voor maandverband e.d. Leuk voor een weekje, maar niet meer voor ons.

• 6Onderkomen
    • 5Eetgelegenheden
  • 5Schenk29-08-2021

Ondermaats

Het park heeft een leuke kleine speeltuin met een springkussen, glijbaan en mini kinderboerderij. Ook heeft het een leuk klein zwembad en een prima restaurant om een koffietje te drinken. Prima voor kinderen. Voor de ouders: de accommodatie is gedateerd maar het ergste was dat deze zo vies was: achter de tv lag nog van alles, de plinten wil je niet naar kijken, de afzuigkap durf je niet aan te raken en een bed durf je niet te verplaatsen. Meer dan €800 vragen en dan zo’n vies, oud verblijf aanbieden is eigenlijk een schande.

• 2Onderkomen
    • 6Eetgelegenheden
  • 8Elss24-08-2021

Heerlijk genoten samen met het gezin

Wat een fijn kleinschalig park met een leuk animatieteam.Wij zijn vrijdag 23 juli aangekomen voor een vakantie van 2 weken op dit park. We konden al om 14:00 uur in ons huisje. Huisje lag tussen de 2 speeltuinen in dus helemaal top voor onze 2 meiden, Huisje was prima. Leuk dat er een voederplank bij het huisje is daardoor kwamen er veel verschillende soorten vogels en eekhoorns. Animatie is erg leuk en enthousiast. Er is veel te doen voor de kinderen. Zwembad is klein zelfs voor Landal begrippen maar prima om je te vermaken ( tijdsblok van 75 minuten) Reserveren hiervan ging vlot via de app en er was altijd plek wanneer wij wilde. Er is veel te zien in de omgeving, de natuur is erg mooi. Wij hebben genoten ondanks dat het weer niet altijd meewerkte.

• 8Onderkomen
  • 9Ingrid Bosman09-08-2021

Wij komen zeker terug!

Heerlijk weekendje weg geweest. Gevraagd of we eerder in het huisje konden, 15.00uur waren we welkom. Maar geen garantie dat het huisje klaar was.... Maar we hadden geluk!Medewerkers zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Ze proberen zo veel mogelijk dingen te organiseren, om er een echte vakantie van te maken.WiFi is gratis op dit moment, inderdaad steeds inloggen, maar ach het is vakantie, wat minder op je telefoon/tablet is niet erg. Ziggo op de tv, waardoor we zonder moeite F1 konden kijken. Onze dochter genoot van de dierenweide en speeltuinen/sportveld. Midgetgolfen was ook erg leuk. En ik heb heerlijk kunnen wandelen. Wij hadden helaas bezoek van een groepje mieren in huis.... Gemeld bij receptie en binnen een uur kwam er een medewerker om ons te gelpen. We hebben eten besteld bij de brasserie en werd netjes rekening gehouden met de lactose intolerantie. Heerlijk gegeten zowel van brasserie als snackbar

Vakantiepark Landal Heihaas info

Camping-informatie