Vakantiepark
Weer vandaag26°
8,5

• Onderkomen8,6
  • Activiteiten7,7

Landal Park Heihaas (Putten) heeft veel vrijstaande bungalows die erg ruim zijn en waar je dus met het hele gezin terecht kan. Voor elke leeftijd zijn er activiteiten en in het restaurant kun je lekker eten. Natuurliefhebbers die houden van fietsen en wandelen zitten goed in de bossen. Met de kinderen ga je naar het Klimbos of het Dolfinarium.

498 reviews over Vakantiepark Landal Heihaas in het Nederlands

Altijd een fijn verblijf

Tompoesje
3-8-2019
  • Onderkomen9

Wij komen hier altijd graag. Huisje weer prima in orde. Het park is mooi onderhouden en ligt in een prachtige omgeving. Jammer dat het zwembad een beetje klein is, zeker in het hoogseizoen. Park is geschikt voor ouderen volwassenen en voor mensen met jonge kinderen. Voor oudere kinderen niet zoveel te beleven.

Top

Christophe
29-7-2019
  • Onderkomen9

Niets op aan te merken. Vriendelijk personeel, proper, rustig. 1 tip: vermijd strand Nulde (tourist trap)

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Mooi Landal park,uitvalbasis voor leuke uitstappen

wv
2-5-2019
  • Onderkomen7

Na 3 jaar zijn we nog eens een weekje in Landhal Heihaas op vakantie geweest. Het is en blijft een leuk park , leuke activiteiten voor de kinderen, eenvoudige bungalows, bowling, leuke speelpleintjes, leuk zwembad en leuke omgeving voor uitstappen ( Amersfoort , Apeldoorn, Harderwijk , Flevoland … )

Gereisd Met jonge kinderen in april 2019

Top park met prachtige natuur

Hayo
18-4-2019
  • Activiteiten1
  • Activiteiten1
  • Onderkomen9

Wij komen hier al 20 jaar, maar soms ook een ander park. Voor ons is belangrijk dat je de bossen en heide op loopafstand hebt. Fietsen kun je hier ook eindeloos. Aan de achterkant het park uit en de heide en bossen lonken. Het park is schoon en netjes, maar ook erg natuurlijk. Dus veel (naald) bomen. Er is hier echter een minpuntje, als je denkt dat hier Wifi is op het park is dan heb je gelijk, maar niet gratis. Je moet hier voor betalen, en flink ook! Een Internet bundel nemen bij je eigen provider is veel voordeliger. Voor de rest een geweldig park.

Gereisd Met partner in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een aanrader!

Irene
15-4-2019
  • Onderkomen7

Wat hebben we een leuk weekend gehad op Landal de Heihaas. De bungalow was prima, de bedden lagen heerlijk en alles was aanwezig in ons huisje. Huisjes staan vrij dicht op elkaar, maar doordat het een heel groen heuvelachtig park is kijk je niet bij elkaar naar binnen. De temperatuur van het zwembadwater was echt top! Zeer aangenaam voor baby's en prima om een uurtje te dobberen. Wij hebben nu alle parken op de Veluwe gehad; en dit is een wat kleiner park met veel leuke faciliteiten zoals een animatieteam, winkel, zwembad, bowlingbaan, midgetgolf en veel speelplezier voor kinderen.

Gereisd Met vrienden in april 2019

Landal Heihaas is een eenvoudig huisjespark in een

Anna
13-4-2019
  • Activiteiten4
  • Activiteiten4
  • Onderkomen7

Landal Heihaas is een eenvoudig huisjespark in een bosrijke omgeving. De huisjes zijn slecht geïsoleerd waardoor de geluiden van buiten (bv. spelende kinderen bij de buren) ook binnen goed te horen zijn. Het park wordt met name bezocht door oudere echtparen, maar als je naast een druk gezin zit dat veel buiten is, dan is het in je huisje niet echt rustig. Dat vonden wij jammer omdat we echt voor de rust gingen en we aan twee kanten een gezin hadden met spelende kinderen. 's Avonds en 's nachts was het wel heerlijk rustig. De bedden lagen ook prima.

De openingstijden van de faciliteiten (restaurant, winkel en zwembad) zijn zeer beperkt. Op dinsdag was alles om 16:00 uur al gesloten en kon er ook niet meer gezwommen worden. Dat verwachten wij niet van een Landal park.

In het zwembad is geen toezicht. Soms waren er mensen met ballen aan het overgooien en was zwemmen voor de andere gasten onmogelijk. Daar zou beter op gelet mogen worden.

Gereisd Met partner in april 2019

Fantastiesch

Joop bijleveld
13-4-2019
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

Mooie omgeving van bossen en schoon park

Gereisd Met partner in juni 2018

Dick stokkel
5-4-2019
  • Onderkomen10
  • Onderkomen10

Prachtig park, mooie omgeving en goede verbinding met openbaar vervoer.

Gereisd Met partner in april 2019

Rust, ruimte, recreatie!

Riekske
1-4-2019
  • Onderkomen9

Heerlijk, rustig vakantiepark. Met erg fijn personeel. Leuk zwembad. Mooie en schone accommodatie. Een aanrader!

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2019

Park en huisjes top. Restaurant bagger.

Mar
19-3-2019
  • Onderkomen9

Restaurant, heel slecht eten, wij hebben daar op zondag gegeten . Nog nooit zo'n smerig eten geserveerd gekregen. Park is geweldig leuke, modern ingerichte huisje erg gezellig, mooi schoon heerlijke bedden mooie ligging in het bos. Leuk voor kinderen. Echt top niets op aan te merken.

Gereisd Met oudere kinderen in maart 2019

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

• ZwembadBinnenzwembad

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• SportfaciliteitenAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Heihaas in Putten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Heihaas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.