Vakantiepark Landal Heihaas

Fam. vd Burg
30-8-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen10

Goed bereikbaar met openbaar vervoer , bus stopt voor de deur.

Heerlijk rustig en mooi schoon park tussen de bomen. In de buurt kun je lekker winkelen in Putten, daar zit een hele goede ijssalon. Lekker wandelen of fietsen in de bossen. Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam en de bungalows zijn ruim en schoon. Kortom Top!!

leuke vakantie

mabel willart
17-8-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

leuk huisje leuk verblijf vriendelijk personeel genoeg te doen voor jong en oud

let wel op voor de flitspaal als je het terrein af rijd

Super gaaf en relaxed

Patricia Nijland
17-8-2018
  • Onderkomen10

Ik ben met mijn kat geweest voor vijf dagen was heerlijk voor ons beiden. Fijne bungalow klein en knus 4B. Was toen wel heel warm tip neem klein ventilator mee is handig aangezien er geen airco is in die huisjes. Zou zo weer de heen willen gaan liefst blijven wonen. Helemaal tot rust gekomen door de mooie omgeving had huisje 11. Zou iedereen aanraden om daar naar toe te gaan mocht je tot rust willen komen!!! Aardige personeel en parkshop is niet duur ook nog een pluspunt 😀😀😀😺😽

Heerlijk

Jen
12-8-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen10

Mooi park met vriendelijk personeel en fijne vrijstaande bungalows.

Dicht bij de bossen maar ook bij Putten waar je heerlijk kunt winkelen.

Graag morgen weer.

Bas
6-8-2018
  • Onderkomen10

Erg fijne plek om op vakantie te gaan! Er wordt voor kinderen veel georganiseerd. Er zijn veel faciliteiten en er is een lekker zwembad. Tip: achterin het park zijn bijen. Van achter glas kun je ze hoed zien.

Super fun & entertainment team

Saskia
25-7-2018
  • Onderkomen8

Net terug van een heerlijke vakantie op Heihaas. Bij aankomst netjes en snel geholpen.

Helaas mocht er gebbqt worden en ging het kampvuur en popcorn maken helaas niet door ivm het te mooie weer. Dit mocht de pret noet drukken want het fun & entertainment team stond iedere dag weer klaar met leuke activiteiten. Van knutselen tot sporten en natuurlijk water spelletjes

Mijn kinderen waren niet bij ze weg te slaan. Ze hebben super genoten van de vakantie en we komen daarom volgend jaar ook zeker weer terug. Complimenten voor het fun & entertainment team en ook alle andere medewerkers.

• Activiteiten1
  • Onderkomen8

Mooi park, midden in de bossen. Dicht bij de dorpen Putten en Voorthuizen en bij warm weer stand nulde en zeumeren ook dichtbij. Heerlijk gegeten in het restaurant, de kok kwam zelfs aan tafel uitleggen wat er wel en niet mogelijk was voor mijn man met gluten en lactose intolerantie. Enige vlek op deze vakantie, de activiteiten aangeboden door het park zelf. zeer onprofessioneel en de dames hadden er duidelijk geen zin in. Geen aandacht voor onze kinderen, telkens liep er een weg en die kwam met een duidelijke rooklucht weer terug, onaanvaadbaar. zeker ook omdat ze pal naast het bollo speelhuis gaan roken. Dit alles wordt aangestuurd door een gezette norse vrouw die er nog minder zin in heeft en minstens zoveel rookt. LANDAL doe hier iets aan!!! hier laat ik mijn kinderen niet graag achter. Verder wel een fijn weekend gehad in een gerenoveerde bungalow op een mooie plek.

relax midweekje in mooie omgeving

Peter
16-7-2018
  • Onderkomen9

Mooie bungalow, goed rustige ligging nabij entree park.

We komen weer terug

Tompoesje
9-7-2018
  • Onderkomen9

Vriendelijke ontvangst op vrijdagmiddag. Bungalow was schoon en zoals verwacht, comfortabel. We hadden een ruime tuin met veel privacy. Auto mag voor het huisje staan. We vonden de keuken van het 2 persoonshuisje wel klein

, maar het ging net. Bed was prima. Tuinmeubelen ook prima in orde.Van de sauna en zonnebank in net huisje hebben we geen gebruik gemaakt. Het park is niet zo groot, maar dat is makkelijk want je zit zo vlakbij de voorzieningen. Ligging vlakbij Putten is ook handig. Zwembad is schoon en warm water, maar helaas niet geschikt om baantjes te zwemmen. Het is volledig ingericht op kinderen, dus je moet een beetje rondjes zwemmen. Dat is jammer en niet logisch temeer omdat er op dit park ook best wel ouderen komen.

Zeer mooi en fantastisch.

Ngm de Jong
30-6-2018
  • Onderkomen10

Geweldig park met goede informatie,en klantvriendelijk.

Zeer goed restaurant met vriendelijke bediening.

De ligging van dit park is zeer centraal en makkelijk te bereiken,

ook met het openbaar vervoer.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Heihaas in Putten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Heihaas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.