Vakantiepark Landal De Veluwse Hoevegaerde

• Onderkomen8,9
  • Activiteiten7,3

34 tips over Vakantiepark Landal De Veluwse Hoevegaerde

Jo, 7-10-2016
Ga in Putten een keer eten bij restaurant De Heerdt , kwaltatief goed eten voor een redelijke prijs
brink365, 16-3-2016
Landgoed Schovenhorst en wij zijn ook naar de Oostvaardersplassen geweest, dat was prima te doen en is mooi natuurpark.
Jack, 5-8-2015
De diverse fietsroutes. Elke dag een andere richting.

jolandawiermans, 28-6-2015
De omgeving is echter wel ideaal om uitstapjes te kunnen maken omdat je dicht bij veel bezienswaardigheden ligt.
andrea55, 8-4-2015
Met minder mooi weer is het bosbad putten (ook binnenzwembad) een aanrader!
Wilma Tammerijn-Zeegers, 24-3-2015
Een paar kilometer van het park is de Ermelose heide met een schaapskooi....Je kunt er prachtige (bewegwijzerde) wandelingen maken

Birgit, 27-2-2015
Op het park zelf is er geen supermarkt omdat er in Putten ( ca 4 km) genoeg Supermarkten zijn. Je kunt wel dagelijkse dingen kopen op het park maar het is een klein assortiment.
Diane, 23-2-2015
Eten bij de Voortse Herberg, onbeperkt en incl drankjes voor weinig, en erg lekker eten!
Vincent, 2-8-2014

De wandel route's die op het park te verkrijgen zijn is een aanrader.

Reserveer fietsen in het hoog seizoen ruim van te voor.

marian, 26-4-2014

Hou je van rust wandelen en fietsen is dit een ideaal park.

Ook de plaatsen in de omgeving zoals Barneveld en Apeldoorn zijn leuk en Putten is ook een leuke plaats.