Hotel Kasteel De Vanenburg

We hebben een aantal aanbieders voor Kasteel De Vanenburg voor je op een rij gezet:

25 reviews over Hotel Kasteel De Vanenburg in het Nederlands

Fantastisch!

Jan en Gerda Lourens
7-9-2019

Superhotel, mooie kamer, fijn bed, en een prima ontbijt. Wij komen graag nog eens terug. En heel vriendelijk personeel, geld voor de hele accommodatie!

Gereisd Met partner in september 2019

Hotel in een kasteel!

Riekske
4-4-2019

Geweldig romantisch hotel op een schitterend landgoed, waar je heerlijk kunt wandelen. Goed ontbijt. Zeer vriendelijk personeel. Kamers heel gezellig ingericht. Niet in het kasteel, wel op het terrein. Een aanrader!!!

Gereisd Met partner in maart 2019

Geweldig, gastvrij en schitterend kasteel

Angela en Kees
25-2-2019

Vriendelijk personeel die de gasten op de eerste plaats zet. Je voelt je echt welkom. Bijzonder mooie, goed onderhouden en romantische locatie. De tuinen rondom het kasteel zijn schitterend en hebben een interessante historie.

De kamers waren super netjes en de bedden lagen heerlijk. Geen gedoe met pasjes want de kamers hebben deuren die je met een tag kunt openen.

Het restaurant in het kasteel is een echte aanrader. Het eten ziet er niet alleen mooi uir maar is ook bijzonder smaakvol. Echte schilderijtjes die hier geserveerd worden.

Fietsen kunnen ook gehuurd worden om de mooie omgeving te verkennen. Dit hebben wij ook gedaan met de gehuurde E-bikes.

Gereisd Met partner in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Front Office, General Manager, Tue Feb 26 2019 19:29:42 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Angela en Kees,

Wat een fijne review! Goed om te lezen dat uw verblijf zo naar wens is geweest. Fijn dat de kamer aan de wensen voldeed en dat u heerlijk in ons restaurant heeft gedineerd.

Wij zien u graag nog eens terug bij Kasteel De Vanenburg!

Met gastvrije groet, Nicole Front Office

HotelSpecials.nl

Niet wat we ervan hadden verwacht helaas!

Suus
25-11-2018

Het lijkt een fantastische bestemming en inderdaad, het ziet er prachtig uit! Bij aankomst bleek dat we niet in het kasteel sliepen maar in een apart gebouw. Dit was nog een stukje lopen. Dit gebouw was erg gehorig, je kan letterlijk alles volgen bij de buren (kan ook heel grappig zijn) er staan 2 losse bedden... Niet heel romantisch. De mensen voor ons hadden er duidelijk een feestje van gemaakt, er was niet goed opgeruimd en schoongemaakt helaas. Het ontbijt was tot 11 uur maar toen wij om 10.15 uur aankwamen waren er al veel bakken leeg en werden niet meer aangevuld. Om 10.45 uur werd alles al opgeruimd. De kwaliteit van het ontbijt was niet wat we ervan verwacht hadden. Kortom; voor ons nooit meer!

Gereisd Met partner in november 2018

Prachtige locatie, maar ondermaats als hotel.

Gijs
10-10-2018

Prachtig kasteel, mooi gelegen, vriendelijke bediening.

Kamers enigszins gedateerd (los behang, doorgezakt bed), niet schoon (zeepresten in douche, spiegel met 'vage' spetters), niet gecontroleerd (o.a. waterflesje miste, Pringles waren aangebroken/half leeg, telefoon met noodnummer werkte niet op het moment dat het écht nodig was), er kan geen raam open voor frisse lucht en er stond midden in de nacht een insluiper in onze hotelkamer (volgens het hotel onze eigen schuld, omdat ze geen braak oid zagen). Andere kamer dan bij boeking afgesproken.

Zeer lauwe reactie op onze klachten (we hadden echt slecht geslapen, we waren ons wild geschrokken door de indringer midden in de nacht, we hadden niet de kamer die we afgesproken hadden en de kamer was niet in orde). Kortom, prachtige plek, best voordelig, maar je moet niet verwachten als hotelgast al te serieus genomen te worden.

Gereisd Met partner in oktober 2018

Men laat veel steken vallen.

Helma Boogaers
8-9-2018

Het hotel is zeer mooi gelegen. Maar de luxe kamer viel tegen. De zoom van de vitrage lag een groot gedeelte los, de bedden waren van slechte kwaliteit, en de kussens abominabel slecht. Uiteindelijk 's nachts een ander kussen uit de kast gepakt, waarop de volgende ochtend een grote, droge, bloedvlek bleek te zitten. De sloop duidelijk zichtbaar voor het kamermeisje neergelegd, maar helaas, na het "schoonmaken"van de kamer lag de kussensloop nog steeds in het zicht. Ook had zij het schoonmaakdoekje op het nachtkastje laten liggen! De kamer werd ook zeer slecht schoon gemaakt. Afval emmer werd niet leeg gemaakt, theekopjes werden niet schoongemaakt, badlakens op de grond werden niet vervangen etc. Al met al, wat het kasteel als indruk wil maken wordt helemaal teniet gedaan door het verblijf op onze kamer. Dat was ontzettend jammer. Bij het uitchecken werd erg lauwtjes gereageerd op onze belevenissen.

Gereisd Met partner in augustus 2018

Zie bovenstaand feedback, !

dirkjan lukasse
14-8-2018

Klasse hotel, goede ,ruime kamers, goed ontbijt, kortom om een keer terug te komen !

Gereisd Met partner in augustus 2018

Anne
7-8-2018

Fijn hotel, vriendelijk personeel goed ontbijt Enige minpunt was we waren er met de snikhete dagen en de airco maakt een ontiegelijke herrie alleen de slaapkamer werd gekoeld ik vind dat voor een luxe kamer wel een minpunt. 2 jaar geleden hadden we een standaard kamer met airco en die maakte geen herrie

Gereisd Met partner in juli 2018

fantastisch, zo hoort het te zijn!

Martin
26-7-2018

Last minute een kamer geboekt op dit prachtige landgoed. Medewerkers zijn geweldig. Niets is teveel mentaliteit. De kamer was heerlijk, de temperatuur buiten was 36 graden en de airco bidden maakte alles tot een heerlijke tijd. De badkamer is luxe en de bedden zeer goed. De koffie die klaarstaat bij aankomst maakte alles compleet.

Gereisd Alleenreizend in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Toplocatie!

Wilhelm
7-6-2018

Mooi verzorgde en sfeervolle locatie.

Gereisd Met partner in juni 2018

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette

• ReceptieAanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kasteel De Vanenburg in Putten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kasteel De Vanenburg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.