Vakantiehuis Groepsaccommodatie Gasthuus de Notelaar

Vakantiehuis
Vakantiehuis Groepsaccommodatie Gasthuus de Notelaar
8,7

14 reviews over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Gasthuus de Notelaar in het Nederlands

Geweldig kamphuis

Anne-Lize
31-5-2017

Het kamphuis is echt super. De ruimte is goed ingedeeld en de bedden zijn erg goed. Verder heeft iedere kamer eigen douche en wc, wat veel lange rijen voorkomt. De beheerder is een prima kerel. Hij doet niet moeilijk en is altijd in voor een praatje. Kortom, een ideale bestemming.

Heerlijke tijd gehad op deze toplocatie!

Petra
30-5-2017

Genieten van goede bedden, slaapkamers met eigen badkamer, jacuzzi, genoeg plaats buiten om te voetballen, te zitten, te BBQ-en, kampvuurtijden te beleven. Huis is op de 1e verdieping, en heeft prima ruimte voor groepen. Ga hier met veel plezier naartoe. Eigenaar is ook erg aardig, altijd behulpzaam.

Zeker een aanrader !

Selia
30-5-2017

Alle voorzieningen in de buurt. We hebben een hele fijne tijd gehad !

Toplocatie!

Hanna
29-5-2017

Echt heel luxe met alles wat je nodig hebt en een heel aardige verhuurder!

Ideaalbeeld van een groepsaccomodatie!

Thomas
29-5-2017

Fantastische bedden, Goede zorg van eigenaar, goede sanitaire voorzieningen en een fantastische omgeving.

Luxe kamphuis in een prachtige omgeving!

Marit
29-5-2017

Zeker een aanrader! Allerlei voorzienigen en alle ruimte!

fantastiese plek

Marco Verhoeven
29-5-2017

fantastiese plek, een hele goeie eigenaar, kortom een mooi wiekend gehad een aanrader voor iedereen

Fantastisch verblijf gehad

Joost Braspenning
29-5-2017

De 2e keer dat we hier waren als groep. Ook deze keer stond de gastheer op alle tijden van de dag (en wanneer nodig nacht) klaar om ons te helpen. We hebben een geweldige tijd gehad en ik ga dit kamphuis zeker aanbevelen als we de volgende keer weer met onze groep op kamp gaan. Jacuzzi, kampvuur, sportveldje, tafeltennis, twee groepsruimtes, perfecte slaapaccommodatie. Alles wat je als groep wenst.

Geweldig kamphuis!

Marinus
29-5-2017

We hebben een geweldige tijd gehad! Eigenaar was altijd beschikbaar op alle tijden. Hele fijne man en een super mooie luxe locatie! Er is voor iedereenwat te doen!

Mooie locatie, goede bedden, sanitair op de kamer

Richard Tiemstra
27-5-2017

Vriendelijke beheerder, hulpvaardig, juiste midden tussen toelaten en niet toelaten. Geen zeurpiet. Dik tevreden. Voor onze groep ca 30 personen in leeftijd 16-25 jaar was dit 2e kamp op deze plek.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Groepsaccommodatie Gasthuus de Notelaar in Putten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Gasthuus de Notelaar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.