Vakantiehuis Bijkomen op de Veluwe

VakantiehuisWeer vandaag12°9°
8,2

7 reviews over Vakantiehuis Bijkomen op de Veluwe in het Nederlands

Met jonge kinderen

Ontspannen in een goede Finse sfeer.

Jan van der Mark
17-8-2016

Ik ga graag naar de Sauna Drome in Putten. Ik kan mij daar goed ontspannen en voel me enorm thuis. De bediening is heel prettig en keuken goed.

De Finse sauna en zwembad vind ik geweldig evenals de opgietingen.

De kleding lockers zijn niet meer van deze tijd. Ik vind dat deze aan vervanging toe zijn.

In de kleedruimten moet er meer aandacht geschonken worden aan de schoonmaak.

Prachtig huisje

Raymond
22-9-2014

Een mooi,ruim en heel erg kindvriendelijk huis. Huisje ziet er erg netjes uit,is lekker groot,met een ruime tuin met allerlei dingen voor kinderen ( huisje,schommel e,d) Ook zonder kinderen zit je hier uitstekend. Mooie keuken erin en prachtig gelegen nabij/in de veluwe. Leuke bezienswaardigheden op kleine afstand ( o.a een aantal kasteeltjes, het putter stoomgemaal en natuurlijk de veluwe zelf en een prachtig bos, het speulder en sprielder bos.Heerlijk lang weekend gehad hier.

het was echt een leuk huis

wvdb
13-5-2012

het was echt een leuk huisje met alles erop en eraan!!!

Prima

Thea Vernooij
1-10-2009

Een heel mooie bungalow met alles erop en eraan! Aan alles is gedacht alleen misten wij de vaatwasser een beetje! Maar goed, met elkaar afwassen is ook heel gezellig! Kortom prima.

Geheel voorzichtig en keurig schoon

Jeanine
25-5-2009

Van alle gemakken voorzien, bijna overal is aan gedacht. Een onbezorde vakantie, waarbij je door de locatie midden in de natuur heerlijk kunt bijkomen.

Mooie nieuwe woning en zeer schoon

erna verhoef boeve
21-4-2009

Het huisje is nieuw en dat is prettig, alles is nog zo mooi netjes het was ook erg schoon.

Er is om de woning wel hier en daar zand wat ook de woning binnen gelopen wordt door de kids, maar er staat een goede stofzuiger!

Er is in de omgeving veel te doen we hebben enkele fietsroutes gevolgt en zijn bij het putter stoomgemaal geweest, de weekmarkt is ook een aanrader! wij komen graag nog eens terug

prachtige locatie met veel rust

berendsen
17-4-2009

het is een klein parkje met maar 7 huisjes, het is een zeer rustige lokatie, we hebben erg genoten van het fietsen over de veluwe, en het terras met houtkachel heeft onze avonden ook erg veraangenaamd, de kinderen hadden ook lekker de ruimte om te ravotten in de tuin kortom een aanrader

groeten fam Berendsen uit friesland

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Bijkomen op de Veluwe in Putten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Bijkomen op de Veluwe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.