Géén boekingskosten

Meer bed & breakfast info

20 Reviews over De knechtenkamer

• 9Arthur en Marloes30-07-2020

Prachtige B&B, oog voor details & heerlijk ontbijt

B&B zoals het bedoelt is. Welkome aankomst met parapluservice, heerlijk plekje voor ons zelf, tot in de puntjes geregeld, in een luxe en authentieke kamer / huisje en met een ontbijt om ‘U’ tegen te zeggen zo lekker. Dank jullie wel!

• 10Roos02-06-2020

Geweldig

Prachtige b&b, alles tot in de puntjes verzorgd. De tuin is prachtig en de eigenaren zijn hele lieve mensen met aandacht voor hun gasten.

• 10Jenneke04-03-2020

Geweldig

Voor de derde keer op rij 2 dagen mogen doorbrengen in deze fantastische B&B en voor de derde keer een schot in de roos. Wat een heerlijke plek om te zijn. Wederom een warm welkom, liefdevolle aandacht en verzorging met o.a een lux ontbijt voorzien van zelfgemaakte en biologische producten. De omgeving is prachtig en je kan volop genieten van de rust en de natuur. Kortom een aanrader!! Voor mij hopelijk tot 7 juni. Jos en Paulien, hartelijk dank en tot ziens.

• 10Annemiek04-03-2020

Het was TOP.

Opnieuw een warm welkom en opnieuw waande wij ons jaren terug in de tijd met alle gemakken van deze tijd. Om 's-morgens te mogen starten met een heerlijk uitgebreid ontbijt en daarna een wandeling te maken langs de Maas naar Ravenstein is een feest. Door de gastvrijheid en de goede zorg van Paulien en Jos voel je je zo welkom. Wij zeggen ....tot ziens.

• 10Evelyne14-09-2019

We hebben het erg naar ons zin gehad.

Een hele mooie B&B in een rustig gelegen dorp. Je bent zo in Nijmegen of in Tiel om te winkelen. De eigenaren zijn heel gast vrij en behulpzaam.Wij komen zeker nog een keer terug.

• 10Ria de Wit12-07-2019

TOP!!!!!!!!!

In een woord geweldig... Wat en ontvangst en wat een super locatie.kwam hier na een wandeling van 5 dagen bij toeval terecht en ik had het niet beter kunnen treffen... ga er dit jaar samen met mijn man 5 dagen heen. Tijdens de Nijmeegse vierdaagse. weet zeker dat wij er super mooie dagen zullen hebben. Paulien en Jos zijn echt super lieve mensen... zal dit adres zeker aanprijzen bij vrienden en familie

• 10Joanita Martens06-05-2018

wij gaan beslist nog eens terug.

het is een aanrader, gastvrij, prima kamer, heerlijk ontbijt, rustig gelegen, mooie omgeving, waan jezelf terug in de tijd.

• 10Rashmi Oberoi20-10-2017

An Unforgettable Stay!

Everything was excellent from the time we checked in till the time we checked out. We had a wonderful stay and were very well looked after. Paulien and Jos are perfect hosts and ensure that all arrangements are taken care to perfection. The rustic ambience surrounded by nature is a perfect getaway! We hope to be back again...one day! Thank you from the bottom of our hearts!

• 9Anno & Evelien12-06-2017

Knus en gezellig

Gezellige en heel mooi afgewerkt kamer (hofstede) Op fietsafstand van de tuinen van appeltern Hebben een kledingstuk vergeten in te pakken bij vertrek. Kregen van Pauline al een mail de volgende dag, ze vroeg ons adres om het kledingstuk per post verzenden. Super bedankt wat een service :)

• 9Henk en Jankie09-06-2017

Heel leuk ontvangst,prachtig verblijf,leuke mensen

Wij kwamen heel ver terug in de tijd heel leuk, lekker bed heerlijk ontbijt prachtig. Jos en Paulien jullie doen het heel goed.

Bed & Breakfast De knechtenkamer info

Het complex