Bed and Breakfast
9,7

Kenmerken
Airco

13 reviews over Bed and Breakfast De knechtenkamer in het Nederlands

wij gaan beslist nog eens terug.

Joanita Martens,
6-5-2018

het is een aanrader,

gastvrij, prima kamer, heerlijk ontbijt, rustig gelegen, mooie omgeving, waan jezelf terug in de tijd.

Gereisd met partner in mei 2018

Knus en gezellig

Anno & Evelien,
12-6-2017

Gezellige en heel mooi afgewerkt kamer (hofstede)

Op fietsafstand van de tuinen van appeltern

Hebben een kledingstuk vergeten in te pakken bij vertrek.

Kregen van Pauline al een mail de volgende dag, ze vroeg ons adres om het kledingstuk per post verzenden.

Super bedankt wat een service :)

Gereisd met partner in mei 2017

Heel leuk ontvangst,prachtig verblijf,leuke mensen

Henk en Jankie,
9-6-2017

Wij kwamen heel ver terug in de tijd heel leuk, lekker bed heerlijk ontbijt prachtig.

Jos en Paulien jullie doen het heel goed.

Gereisd met partner in juni 2017

Geweldig!

José en Wilco,
5-6-2017

En prachtige B&B met twee hele lieve eigenaars!

We gaan zeker terug

Gereisd met vrienden in juni 2017

Werkelijk fantastisch!!

Astrid & Maas,
28-5-2017

Het verblijf is om van te smullen, heerlijk rustig en landelijk gelegen en ongekend mooi tot in het kleinste detail.

Het ontvangst was heel erg hartelijk met een heel gezellig gesprek, met veel goede tips van wat er allemaal te doen en te zien is in de omgeving en eetgelegenheden.

Ontbijten doe je op de oude deel in de boerderij van Jos & Paulin , ongelofelijk lekker en met zeer veel zorg bereid.

Wij gaan hier 100% weer terug komen!!

Voor Jos en Paulien is niets maar dan ook niets teveel, wat een lieve mensen....

Gereisd met partner in mei 2017

geweldig verblijf op deze locatie

Martin Waijer,
13-5-2017

Het geheel zag er precies hetzelfde uit zoals het in de vorige eeuw bestond.

De gemakken van deze tijd zoals internet wifi enz enz, waren ook allemaal aanwezig.. Het kan dus gebeuren dat je het ene moment staat te app'en en een paar ogenblikken later de toilet doorspoelt door aan een ketting te trekken waardoor de volle stort bak zijn werk doet, Geweldig dat dit op deze manier is samengebracht bij deze B&B.

Gereisd met partner in mei 2017

Heel goed. Leuke sfeer , goed bed. Goed ontbijt!

christineham,
9-5-2017

. Heel hartelijke ontvangst. Alles is in de oude stijl. Heel erg leuk! Alles heel precies ingericht. Een heerlijk biologisch ontbijt met zelfgemaakte jam. We hebben genoten!

Gereisd met partner in mei 2017

Wat een mooie authentieke locatie!

Harrie van der Sanden,
1-5-2017

De Knechtenkamer is een bed&breakfast waar de tijd lijkt stil te staan, terug in de tijd maar dan met alle luxe die je maar kunt bedenken. Tot in detail klopt alles bij deze bijzondere accommodatie. Fietsen, wandelen, en zelfs deelgenoot worden van het hobbyboeren maken dit verblijf tot een succes.

Gereisd met partner in april 2017

heerlijk ontspannen verwend worden

maritensuzanne,
24-4-2017

gastvrijheid ten top! Liefde in alles om je heen. Omgeving wat minder, maar met een auto ben je zo op mooie plekjes

Gereisd met vrienden in april 2017

Je komt via het hek op het erf van de knechtenkamer waar je meteen de authentieke sfeer proeft en je ogen de kost geeft aan de vele, met zorg uitgekozen details. Alles ademt "terug in de tijd", het erf, de overkapte schuur, de tuin, de kamers. Hier is met zorg en liefde aan gewerkt. Dat zie je niet alleen, dat voel je ook zodra je binnenstapt en verwelkomt wordt door Paulien die je echt welkom heet en je welgekomen doet voelen. Het is duidelijk dat deze B&B niet alleen een aangename bijverdienste is, maar een project dat uitgaat van warme aandacht en oprechte interesse in en voor mensen.En dat uit zich in vele vormen: de bloemen op tafel, in de slaapkamer, in de badkamer. Lekkere appeltaart met koffie en een likeurtje toe bij aankomst. De kaarsjes die branden, ook als je 's avonds laat pas terugkeert, de tijdschriften die aan onze deur lagen te wachten nadat ik aan het overheerlijke ontbijt over bepaalde onderwerpen praatte met Paulien en Jos.Toon Hermans zou terecht zeggen "je kunt pas groot zijn in het klein". En deze kleine dingen maken dat je hier zeker terugkeert ! En dan heb ik nog niets verteld over de prachtige streek met zijn vele wandel en fiets routes, de mooie boerderijen, het echte buitenleven, de tuinen van Appeltern,...Ik heb nu al heimwee...

Gereisd met partner in maart 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast De knechtenkamer in Puiflijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast De knechtenkamer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.