Vakantiehuis Veluwe Ginkel 33

Tonen op kaart

31 reviews over Vakantiehuis Veluwe Ginkel 33

• 2019
    8Hélène Knorren27-08-2019

Prachtig en zou er graag nog eens heen willen.

Het is een mooi en ruim huis 2 badkamers altijd fijn als je met meerdere mensen bent. De ligging is prachtig. Overal dicht bij. Je kan er heerlijk wandelen in t bos en op de heide. Het park is ook prachtig en verzorgd. Zijn er al een paar keer geweest en vonden t een hele fijne plek om de vakantie door te brengen. Voor herhaling vatbaar.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Erik04-07-2019

Geweldig

Modern en goed ingericht. Rustig aan het water met heerlijke terassen

Gereisd met oudere kinderen in mei 2019

• 10Loes28-04-2019

Fantastische Paasweek 2019!

Rondom de Pasen hadden wij deze Cube Elite gehuurd en wij vonden het een enorm succes. Het huis ligt prachtig en rustig gesitueerd in een goed onderhouden park en zodanig dat er geen last of inkijk is van buren. De eigenaar houdt het uitgebreide interieur in keurige en schone staat en wij waardeerden de grote glazen schuifpuien bijzonder, lekker veel licht en lucht. De grote tuin en het dakterras zijn goed voorzien van meubilair. De bedden sliepen erg lekker en de twee badkamers voldeden prima en wij konden goed overweg in de keuken.

Er is wel één groot nadeel aan dit huis, als je er een week verblijft wil je niet meer weg! 😊

Gereisd met partner in april 2019

• 9Jacelien Ambuul17-04-2019

Voor herhaling vatbaar

We hebben genoten van dit ruime goed i gerichte vakantiehuis. De ligging van het huis is ook prachtig aan het water. Aan de achterkant van het park wat zeer kindvriendelijk is loop je zo de Za ding op waar je heerlijk kan wandelen. Het klompenpad loopt hier langs. Dus zeer de moeite waard omeen keer te proberen.

Gereisd met vrienden in maart 2019

• 2018
    9Trees Frigge26-11-2018

Geweldige plek om te verblijven.

Al eerder waren wij in dit appartement Het is in bezit van vrienden.Mijn kleinzoon had gevraagd:Wanneer gaan we weer naar dat huisje met die lage slaapkamer?Dit is echt super voor kinderen.De inrichting,de ligging,het comfort...allemaal perfect.Genoeg ruimte,je loopt elkaar niet voor de voeten.Wij waren er nu in de herfst,maar 2 jaar geleden in de zomer,met mooi weer.Dan is het helemaal geweldig.Kortom,wij genoten met 6 personen volop van dit huis en deze locatie.

Gereisd met vrienden in november 2018

• 9Christel26-11-2018

Heerlijk huis op een fantastisch park

Het is een heerlijke accommodatie voorzien van alle luxe. Twee badkamers, twee slaapkamers én een 'speelkamer' met nog twee slaapplaatsen. Daarnaast een ruime keuken voorzien van allerlei apparatuur en andere benodigdheden. De open haard in de woning is ook geweldig, heerlijk warm en knus.

Het huis staat op een mooie locatie aan het water omringd door bomen. Vanuit het park beginnen er diverse mooie wandelroutes en een bezoekje aan de Ginkelse hei is ook echt de moeite waard. Otterlo zelf is een gezellig dorpje met een supermarkt en een fijn terras bij Restaurant De Waldhoorn.

Dit is de derde keer dat we hier zijn geweest en het verveelt nog steeds niet ;-)

Gereisd met jonge kinderen in november 2018

• 9Erwin Werkhoven18-11-2018

Heerlijk verblijf in een prachtig vakantiehuis!

Wij hebben een week in de Ginkel 33 mogen verblijven en hebben het geweldig naar ons zin gehad. De naam 'Droompark' wordt in dit huis eer aangedaan. Alles ademt een luxe sfeer: van de geweldige (lekker warme) doorkijk-gashaard, de mooi ingerichte woonkamer, de luxe keuken tot de comfortabele stort-douches in beide badkamers. Aan de inrichting is duidelijk aandacht besteed. Een gezellige zithoek en de banken en stoelen zitten ook nog lekker. Aan de mooie grote eettafel hebben we niet alleen gegeten (o.a. lekker ontbeten met verse broodjes uit de parkwinkel), maar ook vrijwel elke avond spellen gespeeld. De bedden zijn uitstekend, en de 'hotel-service' is erg aangenaam: alles is al klaar als je het huis binnenkomt (bedden opgemaakt, handdoeken hangen klaar). De ligging van het huis is perfect: vanaf het park loop je zó de prachtige Veluwe op, en ook het nationaal park de hoge Veluwe is nog geen 10 minuten rijden. Een dikke aanrader!!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

• 9S. Boot02-09-2018

Super!!

Bij aankomst straalde de woning Ginkel 33 ons al tegemoet. Wat een mooi huis! Eenmaal binnen is de woning heel licht en in combinatie met de deuren die helemaal open kunnen, zodat de eethoek en het terras één geheel worden....is het ideaal! De kinderen hebben genoten van de zolder/ speelkamer en mijn partner en ik van het (dak)terras. De omgeving is groen en rustig. Tegelijkertijd veel te doen. Of het nou met een kopje thee op het (dak)terras, lekker spetteren in het zwembad op het park of een georganiseerde activiteit in de omgeving is...

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 9Martine18-06-2018

Fantastisch huis waar je heerlijk tot rust komt!

Een prachtig huis in een mooi en rustig park. Heerlijk genoten van de natuur, waar je zo vanaf het park naartoe loopt of fietst. De kinderen (5 en 8 jaar) hebben heerlijk gezwommen in het meertje en gespeeld in het zand en op de speeltoestellen. Ook het binnenzwembad vonden ze prima. Na het zwemmen in het meertje kun je lekker eten in het restaurant. Het huis is van alle gemakken voorzien en in de tuin kun je op de verschillende plekken genieten van de zon en rust. 's Morgens kun je al heerlijk ontbijten op het dakterras en ook 's avonds is het daar nog lang lekker. In de omgeving kun je prachtig fietsen (fiets kun je huren op het park) en wandelen. Daarnaast zijn er verschillende dierentuinen en andere bezienswaardigheden. Kortom, echt genieten!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

• 9Fam. Rippens15-06-2018

Top huis in prachtige omgeving

Wat hebben we genoten van ons weekend in dit prachtige huis op dit mooie park. Bij aankomst gingen de kinderen gelijk het zwembad in. Ze hebben zich super vermaakt met zwemmen, klimmen, vissen en skelteren. Het huis is strak en modern ingericht en is sfeervol. Door de grote raampartijen en uitzicht op bos en water waan je je midden in de natuur. Buiten kun je heerlijk genieten op de terrassen of op het dakterras met heerlijke ligbedden. Ook fijn dat er twee badkamers zijn. We hebben de auto het weekend niet gebruikt. Je loopt zo vanaf het park door het bos naar het dorpje Otterloo met gezellige terrasjes. Ook loop je zo de prachtige Veluwe op met zijn bossen, heiden en zandverstuivingen. Wij komen hier vast weer een keer terug!

Gereisd met oudere kinderen in juni 2018

0 tips over Vakantiehuis Veluwe Ginkel 33