Camping 't Kikkergat

Tonen op kaart

38 reviews over Camping 't Kikkergat

• 9j_koller27-04-2015

zeer mooie camping

zeer mooie camping ,wij zijn er nu voor de derde keer er geweest en het was weer top ,zeer vriendelijke eigenaren,mooie plaatsen,geweldig mooi en schone toiletten,in de kantine die vrijdag en zaterdag open is kan je lekker wat drinken en goed eten . dit is zeker een aanrader,

Gereisd met partner in april 2015

• 7Hellen Kotte01-06-2014

Geen aangepaste kindertarieven

We hebben heerlijke dagen gehad bij 't Kikkergat, prima kleine camping, schoon. Wat ons echter tegen viel was dat we voor de kinderen van 2 en 4 jaar de volle prijs van volwassenen moesten betalen. Dat viel wat tegen, volgende keer laten we ons daar zeker eerst over informeren.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in mei 2014

• 10Ron de Deugd06-05-2013

Prima voorzieningen en gastvrije ontvangst

Voor de eerste keer op een minicamping gestaan. En bij Co & Mary is dat prima bevallen. Locatie ligt aan fietsroutenet en vandaar kan je alle kanten op. Sanitair is super de luxe. Verder is het op vrijdag- en zaterdag-avond goed toeven in "de Proatstal". Gastheer Co zorgt dat het niemand aan iets ontbreekt. Er kan tevens voor een alleszins redelijke prijs een goeie maaltijd kan worden genuttigd. Alle lof voor Mary de keukenprinses. Geweldige super schone camping met veel ruimte. Wij komen er zeer zeker weer terug.

Gereisd met partner in april 2013

• 10piet en wil zuijderduijn13-06-2012

Aan te bevelen

Het Kikkergat ,een oase van rust zonder te kwaken. Midden in de natuur van de veluwe,een waar fiets en wandelparadijs! Wij zijn hier 6 nachten geweest ten tijde van de EK voetbal Gezellig tv gekeken in de bar ,voetbal op een groot scherm onder het genot van een hapje[verzorgd door Co en Mary] en een drankje

Gereisd met partner in juni 2012

• 9truus thelosen11-07-2011

super en ze verdienen de waardering van 9.4

Geweldige camping, super schoon en mooie ruime plaatsen. wij hebben genoten en komen zeer zeker weer terug, Een dikke vette 10 voor ons.

Gereisd met vrienden in juli 2011

• 10Peter van de Bunt Terschuur20-06-2010

Fantastische camping ,leuke mensen,

Camping is toppie,mooi gras,zeer schoon sanitair,leuke kroeg,

Gereisd met oudere kinderen in maart 2010

• 9Henk Huisintveld11-09-2009

Ruime plaatsen

Camping "het Kikkergat" is een fijne rustige camping met ruime plaatsen en veel fietsroute's en gezellige dorpjes in de omgeving.

De eigenaren Mary en Co hebben altijd een luisterend oor en zijn zeer vriendelijk en staan ingeval van nood direct voor je klaar ook al is het s'nachts,wat wij hebben ondervonden.

Vrijdags en Zaterdags van 15.00 tot 23.00 uur is het restaurant open en maak Mary fijne gerechten klaar voor een klein prijsje en tapt Co een fijn Hertog Jan pilsje.

toppie voor deze zeer aardige mensen.

Henk & Ria Zwolle

Gereisd met partner in augustus 2009

• 9Familie Roording07-09-2008

Fijne camping voor 55+

Fijne rustige camping (SVR) met uitstekende sanitaire voorzieningen, ruime plekken met stukken kunstgras op de voortentplaats en twee tegels om de caravan goed waterpas te kunnen zetten. Omgeving is prima, midden op de Veluwe en dicht bij het park de Hoge Veluwe. Voor kinderen zijn er geen voorzieningen, maar dat is ook de opzet van de camping niet. Uitstekend geschikt voor 55+.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd in september 2008

0 tips over Camping 't Kikkergat

3 vragen over Camping 't Kikkergat

• Bruining , 28-07-2019

Aankomsttijden

Hoe laat kunnen wij op zaterdag terecht op de camping

• Bruining , 26-07-2019

Aankomst

Hoe laat binnenkomst op zaterdag??

• John Loes, 18-08-2015

kamperen

is er op u camping stroom en televisie aansluiting [email protected]

Camping 't Kikkergat info

• SchaduwplaatsenAanwezig