Weer vandaag2°-3°

31 reviews over Camping 't Kikkergat in het Nederlands

Fijne camping

anjameijer78
1-9-2015

Hele mooie en nette camping, super schoon sanitair, vriendelijke eigenaren. Erg handig ook dat er een eetgelegenheid op de camping is op vrijdag en zaterdag. Heerlijk eten voor weinig geld.

Gereisd met partner in augustus 2015

Heerlijke fijne mini camping

Fam Jacobsen
21-7-2015

Fijne camping met hele vriendelijke eigenaars met hart voor hun camping en gasten. Gratis wifi op je kampeerplaats en geen gedoe met muntjes voor warm water of douche. Het sanitair is super schoon. Kampeerplaatsen zijn voorzien van kunstgras wat super is met regen het is zo droog. Het veld na een regenbui is ook zo droog. Je kan op vrijdag en zaterdag heerlijk eten voor een klein prijsje. Echt een aanrader. Begin van de camping een knooppunt route voor de fiets en Otterlo of Harskamp heel dicht in de buurt en op de fiets makkelijk te doen.

Gereisd met partner in juli 2015

zeer mooie mini camping

de cortie
17-5-2015

voor de eerste keer op camping het kikkergat.

zeer mooie plaatsen en erg vriendelijke eigenaren.

het sanitair was erg goed schoon

ook het restaurant was erg goed zeker een aanrader.

de camping is gebaseerd op ouderen met kinderen heb je er niets er is geen speel gelegenheid. foto s op de site zijn verouderd er is geen biljart meer in het restaurant

maar de rest van de foto s kloppen aardig.

maar toch een fijne week gehad

Gereisd met vrienden in mei 2015

zeer mooie camping

j_koller
27-4-2015

zeer mooie camping ,wij zijn er nu voor de derde keer er geweest en het was weer top ,zeer vriendelijke eigenaren,mooie plaatsen,geweldig mooi en schone toiletten,in de kantine die vrijdag en zaterdag open is kan je lekker wat drinken en goed eten . dit is zeker een aanrader,

Gereisd met partner in april 2015

Geen aangepaste kindertarieven

Hellen Kotte
1-6-2014

We hebben heerlijke dagen gehad bij 't Kikkergat, prima kleine camping, schoon. Wat ons echter tegen viel was dat we voor de kinderen van 2 en 4 jaar de volle prijs van volwassenen moesten betalen. Dat viel wat tegen, volgende keer laten we ons daar zeker eerst over informeren.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2014

Prima voorzieningen en gastvrije ontvangst

Ron de Deugd
6-5-2013

Voor de eerste keer op een minicamping gestaan. En bij Co & Mary is dat prima bevallen. Locatie ligt aan fietsroutenet en vandaar kan je alle kanten op. Sanitair is super de luxe. Verder is het op vrijdag- en zaterdag-avond goed toeven in "de Proatstal". Gastheer Co zorgt dat het niemand aan iets ontbreekt. Er kan tevens voor een alleszins redelijke prijs een goeie maaltijd kan worden genuttigd. Alle lof voor Mary de keukenprinses.

Geweldige super schone camping met veel ruimte. Wij komen er zeer zeker weer terug.

Gereisd met partner in april 2013

Aan te bevelen

piet en wil zuijderduijn
13-6-2012

Het Kikkergat ,een oase van rust zonder te kwaken.

Midden in de natuur van de veluwe,een waar fiets en wandelparadijs!

Wij zijn hier 6 nachten geweest ten tijde van de EK voetbal

Gezellig tv gekeken in de bar ,voetbal op een groot scherm onder het genot van een hapje[verzorgd door Co en Mary] en een drankje

Gereisd met partner in juni 2012

super en ze verdienen de waardering van 9.4

truus thelosen
11-7-2011

Geweldige camping, super schoon en mooie ruime plaatsen. wij hebben genoten en komen zeer zeker weer terug, Een dikke vette 10 voor ons.

Gereisd met vrienden in juli 2011

Fantastische camping ,leuke mensen,

Peter van de Bunt Terschuur
20-6-2010

Camping is toppie,mooi gras,zeer schoon sanitair,leuke kroeg,

Gereisd met oudere kinderen in maart 2010

Ruime plaatsen

Henk Huisintveld
11-9-2009

Camping "het Kikkergat" is een fijne rustige camping met ruime plaatsen en veel fietsroute's en gezellige dorpjes in de omgeving.

De eigenaren Mary en Co hebben altijd een luisterend oor en zijn zeer vriendelijk en staan ingeval van nood direct voor je klaar ook al is het s'nachts,wat wij hebben ondervonden.

Vrijdags en Zaterdags van 15.00 tot 23.00 uur is het restaurant open en maak Mary fijne gerechten klaar voor een klein prijsje en tapt Co een fijn Hertog Jan pilsje.

toppie voor deze zeer aardige mensen.

Henk & Ria Zwolle

Gereisd met partner in augustus 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping 't Kikkergat in Otterlo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping 't Kikkergat zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.