Camping 't Kikkergat

Meer camping info
Tonen op kaart

38 reviews over Camping 't Kikkergat

• 9Frederix17-04-2017

Kikkergat, wat een mooie beleving!

Goed om te weten, een nette camping, schoon sanitair, een uitstekende keuken, leuke aankleding van de camping. We hebben een wildspeurtocht gemaakt met de boswachter, fantastisch! Een aanrader.

Gereisd met partner in april 2017

• 8Roel de Jonge21-09-2016

niet meer

Dat wij hier niet meer willen komen is omdat er geen afspraken gedaan kunnen worden. Er was ons een plek beloofd op een gedeelte waar we met een andere caravan zouden staan. Maar bij aankomst werden de slechtste plekken ons aangewezen. Na een aantal dagen konden we wel verplaatsen wat we ook deden maar is niet ideaal. Ook andere mensen hier over gehoord. De camping op zich is evenwel uitstekend. Aan één kant van de camping kan er zand opstuiven, door het verkeer, van de zandweg erachter, zeker bij droge perioden.

Gereisd met partner in september 2016

• 9Fred en Ineke13-08-2016

Gastvrij, bijzonder goed verzorgd, mooie plaatsen

Met veel zorg en vriendelijkheid wordt de camping geleid. We hebben genoten van de gastvrijheid en de fijne sfeer op de camping. Mooie en ruime plaatsen en tip top sanitair.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 7Wim en Bianca11-07-2016

Heerlijk voor een weekend!

De camperplekken zijn ruim en voorzien van alle gemakken, ook fijn dat er rekening was gehouden dat wij als vrienden met 3 campers bij elkaar konden staan. Schoon en fris sanitair terrein keurig verzorgd. Het Kikkergat heeft niets te maken met de verwachte geluiden van kikkers, ws waren wij degenen die het meest de kwaak, lach, proost en andere diverse geluiden produceerden. Al met al hebben wij echt genoten hier.

Gereisd met vrienden in juli 2016

• 10Mieke en Rob10-07-2016

Uitstekende camping met mooie ruime plaatsen

Prettige ontvangst, nette camping, uitstekend sanitair. Bijna alle plekken hebben een stukje kunstgras op de plek waar de voortent komt te staan: ideaal !!! Alleen de weg er naar toe is een zandpad vol bulten en kuilen, dus even goed opletten voordat je de kastjes van je caravan open doet. Voor kinderen is er niets te doen, ook geen speeltoestellen e.d.

Gereisd met partner in juli 2016

• 10Harrie en Lyke krul05-06-2016

Een geweldige schone en mooie camping

Als je hier heengaat heb je rust maar ook gezelligheid

Gereisd met partner in mei 2016

• 9Erwin31-12-2015

Top mini-camping

Hele nette camping met heel mooi en net sanitair. Op vrijdag en zaterdag is er een soort bruin café dat geopend is. Heel gezellig en hele schappelijke prijzen. ook de mogelijkheid om een eenvoudige maar uitstekende maaltijd te nuttigen.

Camping zelf is in super staat van onderhoud. Aparte plaatsen voor campers. Auto gewoon bij de caravan en alles spik en span in orde.

Beheerders zijn aardiger dan aardig en in overleg is bijna alles mogelijk.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 10anjameijer7801-09-2015

Fijne camping

Hele mooie en nette camping, super schoon sanitair, vriendelijke eigenaren. Erg handig ook dat er een eetgelegenheid op de camping is op vrijdag en zaterdag. Heerlijk eten voor weinig geld.

Gereisd met partner in augustus 2015

• 9Fam Jacobsen21-07-2015

Heerlijke fijne mini camping

Fijne camping met hele vriendelijke eigenaars met hart voor hun camping en gasten. Gratis wifi op je kampeerplaats en geen gedoe met muntjes voor warm water of douche. Het sanitair is super schoon. Kampeerplaatsen zijn voorzien van kunstgras wat super is met regen het is zo droog. Het veld na een regenbui is ook zo droog. Je kan op vrijdag en zaterdag heerlijk eten voor een klein prijsje. Echt een aanrader. Begin van de camping een knooppunt route voor de fiets en Otterlo of Harskamp heel dicht in de buurt en op de fiets makkelijk te doen.

Gereisd met partner in juli 2015

• 9de cortie17-05-2015

zeer mooie mini camping

voor de eerste keer op camping het kikkergat. zeer mooie plaatsen en erg vriendelijke eigenaren. het sanitair was erg goed schoon ook het restaurant was erg goed zeker een aanrader. de camping is gebaseerd op ouderen met kinderen heb je er niets er is geen speel gelegenheid. foto s op de site zijn verouderd er is geen biljart meer in het restaurant maar de rest van de foto s kloppen aardig. maar toch een fijne week gehad

Gereisd met vrienden in mei 2015

0 tips over Camping 't Kikkergat

3 vragen over Camping 't Kikkergat

• Bruining , 28-07-2019

Aankomsttijden

Hoe laat kunnen wij op zaterdag terecht op de camping

• Bruining , 26-07-2019

Aankomst

Hoe laat binnenkomst op zaterdag??

• John Loes, 18-08-2015

kamperen

is er op u camping stroom en televisie aansluiting [email protected]

Camping 't Kikkergat info

• SchaduwplaatsenAanwezig