Camping 't Kikkergat

Nooit meer

de waal
22-6-2017

Goed:

Sanitair zag er goed uit , als er volle bezetting is dan is echt minimaal.

Minder goed is dat dousche water loopt onder de muur door naar de dousche ernaast en ook te weinig verluchting. (veel vocht / geur)

Niet goed:

Zeer veel stof overlast van onverharde wegen , veel geluidsoverlast (tot s'avonds laat) van cross motoren / allerlei machines in de omgeving / leger helikopters / gras maaien op de camping.

wel een mooie camping met een MAAR

fam van Diesen
21-6-2017

Een mooie camping met vriendelijke camping eigenaren,rustig gelegen naast een kwekerij en tussen de zandpaden,de plekken op het lange gedeelte waren vrij krap,je staat een beetje boven op elkaar en er is weinig privacy.

Het sanitair is wel netjes en schoon maar voor het aantal plekken te weinig,er is een wasmachine en centrifuge

Het zandpad langs de camping werd regelmatig gesproeid tegen het stof.

Er is een grote ruimte waar je de fietsen kon stallen , je kan daar ook de electrische fietsen opladen

Kikkergat, wat een mooie beleving!

Frederix
17-4-2017

Goed om te weten, een nette camping, schoon sanitair, een uitstekende keuken, leuke aankleding van de camping. We hebben een wildspeurtocht gemaakt met de boswachter, fantastisch! Een aanrader.

niet meer

Roel de Jonge
21-9-2016

Dat wij hier niet meer willen komen is omdat er geen afspraken gedaan kunnen worden. Er was ons een plek beloofd op een gedeelte waar we met een andere caravan zouden staan. Maar bij aankomst werden de slechtste plekken ons aangewezen. Na een aantal dagen konden we wel verplaatsen wat we ook deden maar is niet ideaal. Ook andere mensen hier over gehoord. De camping op zich is evenwel uitstekend. Aan één kant van de camping kan er zand opstuiven, door het verkeer, van de zandweg erachter, zeker bij droge perioden.

Gastvrij, bijzonder goed verzorgd, mooie plaatsen

Fred en Ineke
13-8-2016

Met veel zorg en vriendelijkheid wordt de camping geleid. We hebben genoten van de gastvrijheid en de fijne sfeer op de camping. Mooie en ruime plaatsen en tip top sanitair.

Heerlijk voor een weekend!

Wim en Bianca
11-7-2016

De camperplekken zijn ruim en voorzien van alle gemakken, ook fijn dat er rekening was gehouden dat wij als vrienden met 3 campers bij elkaar konden staan.

Schoon en fris sanitair terrein keurig verzorgd.

Het Kikkergat heeft niets te maken met de verwachte geluiden van kikkers, ws waren wij degenen die het meest de kwaak, lach, proost en andere diverse geluiden produceerden. Al met al hebben wij echt genoten hier.

Uitstekende camping met mooie ruime plaatsen

Mieke en Rob
10-7-2016

Prettige ontvangst, nette camping, uitstekend sanitair. Bijna alle plekken hebben een stukje kunstgras op de plek waar de voortent komt te staan: ideaal !!!

Alleen de weg er naar toe is een zandpad vol bulten en kuilen, dus even goed opletten voordat je de kastjes van je caravan open doet. Voor kinderen is er niets te doen, ook geen speeltoestellen e.d.

Een geweldige schone en mooie camping

Harrie en Lyke krul
5-6-2016

Als je hier heengaat heb je rust maar ook gezelligheid

Top mini-camping

Erwin
31-12-2015

Hele nette camping met heel mooi en net sanitair. Op vrijdag en zaterdag is er een soort bruin café dat geopend is. Heel gezellig en hele schappelijke prijzen. ook de mogelijkheid om een eenvoudige maar uitstekende maaltijd te nuttigen.

Camping zelf is in super staat van onderhoud. Aparte plaatsen voor campers. Auto gewoon bij de caravan en alles spik en span in orde.

Beheerders zijn aardiger dan aardig en in overleg is bijna alles mogelijk.

Fijne camping

anjameijer78
1-9-2015

Hele mooie en nette camping, super schoon sanitair, vriendelijke eigenaren. Erg handig ook dat er een eetgelegenheid op de camping is op vrijdag en zaterdag. Heerlijk eten voor weinig geld.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping 't Kikkergat in Otterlo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping 't Kikkergat zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.