Mooie, nette camping met schoon sanitair.

Camping 't Kikkergat

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Maccie

Mooie, nette camping met schoon sanitair.

Maccie
24-6-2017

Door zijn centrale ligging dicht bij Otterlo is dit een ideale camping om de Veluwe te verkennen. De plaatsen zijn voldoende ruim.

Ook ligt de camping voldoende ver van de doorgaande wegen af zodat er minimaal geluidsoverlast is.

Er is precies voldoende sanitair om wachttijden te voorkomen. Dit sanitair is netjes en schoon.

Mooie ruime schuur om fietsen te stallen met voldoende stopcontacten voor de accu's van de elektrische fietsen op te laden.

Als er één negatief puntje genoemd mag worden dan is het dat de WiFi vrij zwak is.

Op de vrijdag en zaterdagavond is de eetzaal open met voldoende keuze mogelijkheden om wat te eten en te drinken.