8,2

Weer vandaag4°-4°

27 reviews over Camping 't Kikkergat in het Nederlands

Meer dan geweldig.

Piet en Anita Zwijgers, 3-10-2017

Dit is echt een aanrader.

Helemaal perfect voor ons niet 1 min puntje alleen maar++++++

Wij gaan hier zeker nog meer naar toe.

Net verwarmd sanitair, super schoon.

En zeker niet te vergeten een praotstal die je zeker op vrijdag en zaterdag moet bezoeken. Niet alleen voor een praatje maar je kunt er ook nog eens super eten.

Mary en Co zijn ook fantastische eigenaars waar je verzekerd bent van een warm welkom.

We hebben weer een heerlijke vakantie gehad!

Ben en Wil Stroo, 13-7-2017

'T Kikkergat is een fantastische camping. Een heerlijke plaats om volledig tot rust te komen. Met een geweldige fietsomgeving. Ko en Mary ( de eigenaren)staan altijd voor je klaar. En....het eten is er fantastisch.

Heerlijk verzorgde camping

Fam Kremer, 11-7-2017

Verbazing!

Na het lezen van de vorige review vragen we ons af of we op dezelfde camping waren.

Onze beleving is totaal het tegenovergestelde van de vorige review, terwijl wij er tegelijkertijd aanwezig waren.

Wij hebben ons verblijf 2 maal verlengd, omdat het hier aangenaam vertoeven was.

Ondanks dat de camping vol stond, bleef het sanitair verzorgd en schoon.

De eigenaars zijn erg gastvrij en vriendelijk.

Op de camping is het aangenaam en rustig.

In het weekend is er de mogelijkheid om een hapje en een drankje te nuttigen.

Van enige geluidshinder op de camping was hiervan geen sprake.

Kortom wij zijn heel tevreden en komen zeker en graag terug.

Wij gaan hier nooit meer heen.

Vliet v., 8-7-2017

Locatie is goed voor bezienswaardigheden maar.....

Onvriendelijke ontvangt. Sanitair totaal onvoldoende voor hoeveelheid kampeerders. Veel geluidsoverlast van bar. Rook regels worden niet nageleefd. Geen informatie over kamping regels tot je per ongeluk in overtreding ben. Dan zonder fatsoen aangeproken. Er wordt ook te pas en te onpas gemaaid, zelfs centimeters van je voeten wanneer je aan het eten ben. Wij kiezen zeker iets anders volgende jaar!

Wij hebben en super vakantie gehad maar dat ondanks deze camping.

heerlijk plekje

Hilde en Frans, 2-7-2017

Fijne goedverzorgde camping met ruime plaatsen.

Voldoende en net sanitair met een heerlijke douche.

Wifi liet vaak zeer te wensen over, jammer.

Extra hulp tijdens de drukke etenstijden in de proatstal is echt nodig.

Het contact tussen de eigenaresse en haar gasten mag van mij wel iets intersiever. De herenwasbakjes staan wel erg dicht op elkaar en is smorgens een ellebogengevecht.Handig een wasje draaien voor 2,50.

Verzorgde camping, maar

A. Moleman, 1-7-2017

Mooi en verzorgd terrein met kunstgras op iedere standplaats. Hierdoor heb je eigenlijk geen mat nodig onder bijvoorbeeld de luifel. Camping is netjes en wordt goed onderhouden. Jammer dat restaurant maar 2 dagen open is (vandaar een 6). Een heel groot nadeel vonden wij de stoffige paden langs de camping. Hier wordt soms hard gereden door auto's en cross motoren met als gevolg een grote stofwolk over de camping. Dit is wel afhankelijk van de wind richting....

Mooie, nette camping met schoon sanitair.

Maccie, 24-6-2017

Door zijn centrale ligging dicht bij Otterlo is dit een ideale camping om de Veluwe te verkennen. De plaatsen zijn voldoende ruim.

Ook ligt de camping voldoende ver van de doorgaande wegen af zodat er minimaal geluidsoverlast is.

Er is precies voldoende sanitair om wachttijden te voorkomen. Dit sanitair is netjes en schoon.

Mooie ruime schuur om fietsen te stallen met voldoende stopcontacten voor de accu's van de elektrische fietsen op te laden.

Als er één negatief puntje genoemd mag worden dan is het dat de WiFi vrij zwak is.

Op de vrijdag en zaterdagavond is de eetzaal open met voldoende keuze mogelijkheden om wat te eten en te drinken.

Nooit meer

de waal, 22-6-2017

Goed:

Sanitair zag er goed uit , als er volle bezetting is dan is echt minimaal.

Minder goed is dat dousche water loopt onder de muur door naar de dousche ernaast en ook te weinig verluchting. (veel vocht / geur)

Niet goed:

Zeer veel stof overlast van onverharde wegen , veel geluidsoverlast (tot s'avonds laat) van cross motoren / allerlei machines in de omgeving / leger helikopters / gras maaien op de camping.

wel een mooie camping met een MAAR

fam van Diesen, 21-6-2017

Een mooie camping met vriendelijke camping eigenaren,rustig gelegen naast een kwekerij en tussen de zandpaden,de plekken op het lange gedeelte waren vrij krap,je staat een beetje boven op elkaar en er is weinig privacy.

Het sanitair is wel netjes en schoon maar voor het aantal plekken te weinig,er is een wasmachine en centrifuge

Het zandpad langs de camping werd regelmatig gesproeid tegen het stof.

Er is een grote ruimte waar je de fietsen kon stallen , je kan daar ook de electrische fietsen opladen

Kikkergat, wat een mooie beleving!

Frederix, 17-4-2017

Goed om te weten, een nette camping, schoon sanitair, een uitstekende keuken, leuke aankleding van de camping. We hebben een wildspeurtocht gemaakt met de boswachter, fantastisch! Een aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping 't Kikkergat in Otterlo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping 't Kikkergat zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping 't Kikkergat scoort een 8.19 uit 10 op basis van 27 reviews.