Camping 't Kikkergat

Weer vandaag2°-1°
Camping 't Kikkergat

31 reviews over Camping 't Kikkergat in het Nederlands

Hele rustige camping met vriendelijke eigenaars.

Fam. Willems,
25-11-2018

Hele schone, gezellige minicamping. Vlakbij mooie fietsroutes over de Veluwe en naar Apeldoorn en Ede. Mooie verharde camperplaatsen.

Yvonne Hillebrand,
15-9-2018

Het is een hele schone camping, komen zeker terug, vriendelijke mensen.

Een aanrader voor een rustige vakantie !

Erna en Paul,
7-8-2018

Mooie camping en goede plaatsen Mary en haar partner zijn heel vriendelijke mensen , toplocatie !

waarschijnlijk geen tweede keer meer voor ons

bert de Jonge,
24-4-2018

een mooie en fijne camping met goed sanitair

alleen als je echt een droge periode hebt kun je er echt 100 meter stofhappen van het zandpad naast de camping

ook bijzonder jammer vondt ik de recratie ruimte waar echt vreselijk veel wordt gerookt

nodigt nu niet bepaald uit om daar in het weekend lekker te gaan eten

effe een glaasje drinken samen met je partner en kinderen is er s'avonds absoluut niet bij , want dan kun je de rook echt snijden zoveel als er dan gerookt wordtafgelopen weekend 21 en 22 april daar geweest maar een pilsje drinken met dat warme weer was er helaas niet bij vanwege de vele rokers binnen

Meer dan geweldig.

Piet en Anita Zwijgers,
3-10-2017

Dit is echt een aanrader.

Helemaal perfect voor ons niet 1 min puntje alleen maar++++++

Wij gaan hier zeker nog meer naar toe.

Net verwarmd sanitair, super schoon.

En zeker niet te vergeten een praotstal die je zeker op vrijdag en zaterdag moet bezoeken. Niet alleen voor een praatje maar je kunt er ook nog eens super eten.

Mary en Co zijn ook fantastische eigenaars waar je verzekerd bent van een warm welkom.

We hebben weer een heerlijke vakantie gehad!

Ben en Wil Stroo,
13-7-2017

'T Kikkergat is een fantastische camping. Een heerlijke plaats om volledig tot rust te komen. Met een geweldige fietsomgeving. Ko en Mary ( de eigenaren)staan altijd voor je klaar. En....het eten is er fantastisch.

Heerlijk verzorgde camping

Fam Kremer,
11-7-2017

Verbazing!

Na het lezen van de vorige review vragen we ons af of we op dezelfde camping waren.

Onze beleving is totaal het tegenovergestelde van de vorige review, terwijl wij er tegelijkertijd aanwezig waren.

Wij hebben ons verblijf 2 maal verlengd, omdat het hier aangenaam vertoeven was.

Ondanks dat de camping vol stond, bleef het sanitair verzorgd en schoon.

De eigenaars zijn erg gastvrij en vriendelijk.

Op de camping is het aangenaam en rustig.

In het weekend is er de mogelijkheid om een hapje en een drankje te nuttigen.

Van enige geluidshinder op de camping was hiervan geen sprake.

Kortom wij zijn heel tevreden en komen zeker en graag terug.

Wij gaan hier nooit meer heen.

Vliet v.,
8-7-2017

Locatie is goed voor bezienswaardigheden maar.....

Onvriendelijke ontvangt. Sanitair totaal onvoldoende voor hoeveelheid kampeerders. Veel geluidsoverlast van bar. Rook regels worden niet nageleefd. Geen informatie over kamping regels tot je per ongeluk in overtreding ben. Dan zonder fatsoen aangeproken. Er wordt ook te pas en te onpas gemaaid, zelfs centimeters van je voeten wanneer je aan het eten ben. Wij kiezen zeker iets anders volgende jaar!

Wij hebben en super vakantie gehad maar dat ondanks deze camping.

heerlijk plekje

Hilde en Frans,
2-7-2017

Fijne goedverzorgde camping met ruime plaatsen.

Voldoende en net sanitair met een heerlijke douche.

Wifi liet vaak zeer te wensen over, jammer.

Extra hulp tijdens de drukke etenstijden in de proatstal is echt nodig.

Het contact tussen de eigenaresse en haar gasten mag van mij wel iets intersiever. De herenwasbakjes staan wel erg dicht op elkaar en is smorgens een ellebogengevecht.Handig een wasje draaien voor 2,50.

Verzorgde camping, maar

A. Moleman,
1-7-2017

Mooi en verzorgd terrein met kunstgras op iedere standplaats. Hierdoor heb je eigenlijk geen mat nodig onder bijvoorbeeld de luifel. Camping is netjes en wordt goed onderhouden. Jammer dat restaurant maar 2 dagen open is (vandaar een 6). Een heel groot nadeel vonden wij de stoffige paden langs de camping. Hier wordt soms hard gereden door auto's en cross motoren met als gevolg een grote stofwolk over de camping. Dit is wel afhankelijk van de wind richting....

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping 't Kikkergat in Otterlo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping 't Kikkergat zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.