Bed and Breakfast 't Achterhuys

BedAndBreakfast
9,3

Laatste review

Een zeer complete B&B. Alles was aanwezig wat er nodig is voor een heerlijk verblijf. Erg aardige en behulpzame gastvrouw, heerlijk ontbijt en goede verzorging. Echt een aanrader! Wij hebben genoten in deze prachtige omgeving.

4 reviews over Bed and Breakfast 't Achterhuys in het Nederlands

Een aanrader om te ontspannen op de Veluwe

Fam. Wagenaar,
23-10-2017

Relaxen op de veluwe

Marian ten Berge,
9-5-2017

Gastvrouw janny heeft de gezelligheid en vriendelijkheid op de 1ste plaats staan .

Ontbijt en snacks en snoepjes voor de lekkere trek alles is aanwezig

Goed bed mooie omgeving grote kamer perfect.

Nu al 2 x geweest en we gaan er nog wel een keer naar toe.

In het voorjaar lammetjes in de wei en het park de Hoge veluwe op loopafstand.

De prijs is naar verhouding normaal en zeker niet te hoog

Prima adresje

Francis en Jeroen
26-4-2016

Gelegen in een groene en rustige omgeving, op wandelafstand van Otterlo centrum (voldoende drank- en eetgelegenheid) en ingang park Hoge Veluwe.

Fijn onthaal door gastvrouw Jannie die je meteen wegwijs maakt in het gezellig ingericht huisje. Voor ons tweetjes was de kamer heel ruim met zit- en eethoekje, een keukentje, bed, aparte badkamer en toilet en een terrasje, allemaal heel verzorgd en netjes.

De gastvrouw heeft oog voor de kleine details (schaaltje met fruit, koekjesdoos, pot met snoepjes, echte plantjes) wat meteen een thuisgevoel creëert.

Het uitgebreid ontbijt met heel wat keuze aan hartig en zoet beleg werd ons 's morgens in een mandje bezorgd en konden we op eigen tempo genieten van al dit lekkers.

Voor ons een prima adresje waar we in de toekomst nog heel graag willen terugkeren.

Heerlijk rustiek plekje nabij de Hoge Veluwe

Arne Overbeek
11-8-2015

Pracht van een B&B, die meer weg heeft van een vakantie woning. Eigen ingang, en openslaande tuindeuren naar een prive terras. Prima bed en elke morgen een verrassings--mand met een heerlijk vers ontbijt. De B&B is gesitueerd op het achtererf van een boerderij, aan de rand van Otterlo. Met de fiets ben je in 5 minuten in Nationale Park de Hoge Veluwe. De familie Rap heeft hier een mooi paradijsje gecreëerd voor de rust zoeker.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast 't Achterhuys in Otterlo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast 't Achterhuys zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.