Géén boekingskosten

Bed & Breakfast info

Meer bed & breakfast info

4 Reviews over 't Achterhuys

• 9Fam. Wagenaar23-10-2017

Een aanrader om te ontspannen op de Veluwe

Een zeer complete B&B. Alles was aanwezig wat er nodig is voor een heerlijk verblijf. Erg aardige en behulpzame gastvrouw, heerlijk ontbijt en goede verzorging. Echt een aanrader! Wij hebben genoten in deze prachtige omgeving.

• 10Marian ten Berge09-05-2017

Relaxen op de veluwe

Gastvrouw janny heeft de gezelligheid en vriendelijkheid op de 1ste plaats staan . Ontbijt en snacks en snoepjes voor de lekkere trek alles is aanwezig Goed bed mooie omgeving grote kamer perfect. Nu al 2 x geweest en we gaan er nog wel een keer naar toe. In het voorjaar lammetjes in de wei en het park de Hoge veluwe op loopafstand. De prijs is naar verhouding normaal en zeker niet te hoog

• 10Francis en Jeroen26-04-2016

Prima adresje

Gelegen in een groene en rustige omgeving, op wandelafstand van Otterlo centrum (voldoende drank- en eetgelegenheid) en ingang park Hoge Veluwe. Fijn onthaal door gastvrouw Jannie die je meteen wegwijs maakt in het gezellig ingericht huisje. Voor ons tweetjes was de kamer heel ruim met zit- en eethoekje, een keukentje, bed, aparte badkamer en toilet en een terrasje, allemaal heel verzorgd en netjes. De gastvrouw heeft oog voor de kleine details (schaaltje met fruit, koekjesdoos, pot met snoepjes, echte plantjes) wat meteen een thuisgevoel creëert. Het uitgebreid ontbijt met heel wat keuze aan hartig en zoet beleg werd ons 's morgens in een mandje bezorgd en konden we op eigen tempo genieten van al dit lekkers. Voor ons een prima adresje waar we in de toekomst nog heel graag willen terugkeren.

• 9Arne Overbeek11-08-2015

Heerlijk rustiek plekje nabij de Hoge Veluwe

Pracht van een B&B, die meer weg heeft van een vakantie woning. Eigen ingang, en openslaande tuindeuren naar een prive terras. Prima bed en elke morgen een verrassings--mand met een heerlijk vers ontbijt. De B&B is gesitueerd op het achtererf van een boerderij, aan de rand van Otterlo. Met de fiets ben je in 5 minuten in Nationale Park de Hoge Veluwe. De familie Rap heeft hier een mooi paradijsje gecreëerd voor de rust zoeker.

Bed & Breakfast 't Achterhuys info

Het complex