• Type accommodatie

vakanties Otterlo

Reviews over Otterlo

Pieter
    30-6-2018

Geweldig mooi natuurgebied waar je heerlijk kunt genieten.

Mooi wandel en fietsgebied

fantastische ervaring en mooie omgeving

Edgar Zweers
    10-6-2018

Prima verblijf, mooi uitzicht op de natuur, bos en natuur + natuurpark met museums en restaurants dichtbij , zeer rustige omgeving en mooie centrale ligging.

Leuk !

elly van Emmerik
    8-6-2018

hoge Veluwe, planken wambuis, Lekker eten in de Driester of de Waldhoorn ! ook Kroller heeft een heerlijke maaltijd te bieden .

Oke redelijk dorp ........

Eicker Snoek
    8-6-2018

dure Supermarkt. Wel in dorp goeie fietsenzaak ,bakkerij ,slagerij ,Restaurant de Waldhoorn aanrader, vroeg de Veluwe op ,enz Harskamp is Plus ,goeie ov .

Heel gezellig !

Fam.Kramer
    6-6-2018

Otterlo is een gezellig dorp, waar je voor alle dagelijkse boodschappen terecht kunt!

Er is een goede bakker, een goede slager en wij hebben een keer lekker gegeten bij het Smulhuis.

Otterlo scoort een 8,2 uit 10, op basis van 330 reviews