NederlandGelderlandOtterloCampings OtterloCamping Minicamping & Kampeerboerderij De Nieuwe Hof

Camping Minicamping & Kampeerboerderij De Nieuwe Hof

NederlandGelderlandOtterlo
4.5MatigScore uit 7 reviews

4.5MatigScore uit 7 reviews
  • 6.3Staat v/h sanitair

Meer camping infoTonen op kaart

7 Reviews over Minicamping & Kampeerboerderij De Nieuwe Hof

• 4Benny31-08-2021

Wij komen hier niet meer terug.

Het zijn ruime caravanplaatsen. Het sanitair is redelijk. Verder maakt het een rommelige indruk rond de boerderij. WiFi werkt niet goed. Stankoverlast van de nabijgelegen boerderij heeft ons doen besluiten om te vertrekken. Vriendelijkheid laat te wensen over.

• 6Staat v/h sanitair
  • 10Yvonne Hopmans14-10-2018

Wij komen al 25 jaar op deze camping en nog steeds met veel plezier. Mooie grote plaatsen. De camping eigenaren zijn vriendelijk en erg gastvrij, altijd tijd voor een praatje of kopje koffie. Over het sanitair zijn we dik tevreden, wordt ook elke dag goed schoon gemaakt. Deze mensen staan altijd voor je klaar en zorgen dat je je er welkom voelt. Samen een spelletje jeu de boule spelen of met verschillende dames lekker een dagje naar stad. In de zomermaanden wordt er in het dagverblijf onder leiding van de beheerster elke avond van de week geknutseld. Dus na al die jaren nog steeds een goed gevoel bij camping 'de nieuwe hof".

• 10Staat v/h sanitair
  • 4Jan23-08-2017

Nooit weer

Niet goed onderhouden SVR camping. Gras staat hoog op. Flinke stank overlast van de varkensschuren. Ook de boerin was niet bepaald vriendelijk. Ze begreep niet waar we ons druk om maakten, ivm de stank. We hebben er 2 nachten gestaan. En moesten 5 dagen onze kleren en beddengoed luchten. Verderop hebben wij een SVR camping gevonden , super!!!! Geen stank en een prachtig sanitair. Dus het kan best fantastisch zijn op een SVR camping.

• 5Staat v/h sanitair
  • 9Nicky Robbertsen03-11-2014

Fantastische plek!

Leuke camping in een groene omgeving! We hebben er mooie wandelingen kunnen maken met de hond en de eigenaar was vriendelijk. Leuke tijd gehad op een prima locatie!

• 9Staat v/h sanitair
  • 10jan31-10-2014

al drie jaar met heel veel plezier onze jaarplek.

Drie jaar geleden zochten wij een vaste plek voor onze caravan. Ik belde de vrouw des huizes en we gingen dezelfde avond nog kijken. De vriendelijke ontvangst met rondleiding gaven ond direct een goed gevoel. In deze drie jaar is dat gevoel alleen nog maar sterker geworden. Twee mensen die hun uiterste best doen om het eenieder zo prettig mogelijk te maken. Een minicamping waar alles is wat je nodig hebt. Het kamphuis is buiten het camping veld en daar hebben wij als campeerders dan ook geen enkele last van. Het sanitair is prima. Op de camping heb je ook een jeux des boules baan waar kampeerders vele leuke uurtjes doorbrengen. De eigenaar heeft veel tips voor prachtige wandelingen. Kortom wij hebben het hier reuze naar ons zin en hopen dat dit nog jaren mag doorgaan.

• 9Staat v/h sanitair
  • 10gj.v.veldhuizen06-09-2014

Fantastische plek

Kampeer boerderij de nieuwe hof is een fantastische plek voor een groepen Er is alles wat je nodig hebt. Mooie keuken prima recreatie ruimte , goede bedden prima wasgelegenheid. Speelveld 2 trampolines wat wil je nog meer. Helemaal niet eens met de andere beoordelingen klopt niks van.

• 8Staat v/h sanitair
  • 1Ferenel19-06-2014

Dit nooit meer!

Met een groep kinderen hier enkele dagen verbleven. Alles zag er prima uit. Netjes en schoon! Achteraf begrijp ik waarom..... Er was weinig geoorloofd! Ramen mogen niet open anders kunnen ze kapot gaan. Muziek op het terrein mocht niet, op het randje zitten van de trampoline mocht niet, allemaal kleine dingetjes maar alles bij elkaar nog net geen strafkamp!
    We voelde ons er niet vrij en hadden het idee constant in de gaten gehouden te worden. Erg jammer!

• 5Staat v/h sanitair

Camping Minicamping & Kampeerboerderij De Nieuwe Hof info