Camping Minicamping De Veluwe

8 reviews over Camping Minicamping De Veluwe in het Nederlands

NOOIT MEER!

Jolanda Heutmekers-Keulers
12-9-2018

Foto's op website van de camping zijn zeer sterk verouderd. Kloppen (op sanitair na) niet meer.

Eigenaresse geeft aan liever vaste gasten te hebben dan "trekkers". Vaste gasten op enkeling na, totaal niet vriendelijk. Geen prettige maar zelfs grimmige/beladen sfeer. Men zit voor de caravan en kijkt, wacht, kijkt en kletst over andere gasten. Volgens een van de vaste gasten was er stilte voor de storm onderling.

Eigenaresse herkende dit niet, logisch als je je maar heeeel zelden effe op de camping laat zien. Zelfs duidelijk laat merken dat je er geen zin meer in hebt.

We dachten zelfs een moment dat we op een stilte camping waren.

Pluspunt: sanitair is schoon.

Deze camping is zeker GEEN aanrader!

Prachtig gelegen camping. Apart sanitair in oude grote vaten, echt heel gaaf! Mooi aangelegde plaatsen met kunstgras. Prima

Jammer dat het sanitair in de categorie BYOP (bring your own Pleerol) valt want dat is echt niet meer van deze tijd. En afval (papier en glas) moet je zelf in het dorp weg gaan brengen wat we ook bijzonder vonden.

Electra gaat op de meter en niet op vaste dagprijs. Beetje gedoe met afrekenen maar goed de dame die de boel beheert is ook wat knorrig.

Leuk om vanuit daar de Hoge Veluwe te verkennen.

Hendrik en Dineke
        4-6-2018

Hele leuke, gemoedelijke camping aan de rand van de hoge Veluwe met ruime plaatsen en kunstgras voor de caravan, dus vrijwel geen inloop. De high wine was goed verzorgd, en een mooie gelegenheid om de daar gemaakte wijnen te proeven, die overigens voortreffelijk smaakten. Als verbeterpunten zou ik aan willen geven dat een code in plaats van een sleutel voor de toiletgelegenheden handig zou zijn, zodat in geval van hoge nood men naar het toilet kan terwijl de partner onder de douche staat. En met n wcrol onder de arm naar het toilet is eigenlijk niet van deze tijd en zo waar n tikkeltje gênant. Op piekmomenten was de wifidekking onvoldoende. Als service zou ik voor willen stellen dat men niet alleen het huisvuil maar ook glas op de camping in zou kunnen leveren in plaats van hiermee naar de glasbak in het dorp te moeten.

Geweldige kleine camping bij Otterlo.

Koos & Yvonne
        27-9-2017

Minicamping de de Veluwe / Wijnhoeve is een prachtig gelegen camping , tegen Otterlo aangelegen.Wij hebben deze mooi gelegen camping bezocht van 16 t/m 24 Sept. 2017. Op de camping is niets aan te merken. Met al onze kampeerervaring (ruim dertig jaar) zijn wij zeer tevreden over de camping. Plaatsen zijn mooi ruim, elektra wordt afgerekend op wat men echt verbruikt d.m.v. meters, het sanitair is echt uniek i.p.v. z'n groot wit gebouw staan er nu vier oude wijnvaten waarin het toilet en douches in gemaakt zijn. Het grote pluspunt vonden wij als campeerders het kunstgras voor de caravan, het is snel droog , je loopt het gras niet mee naar binnen en je kunt heel schoon je voortent na afloop weer opbergen. Alle met al een dikke vette plus voor deze camping. Ben en Nanny bedankt voor jullie gastvrijheid we komen graag nog een keer bij jullie terug.

Groetjes Koos & Yvonne uit Bergen op Zoom

Een fraai aangelegde camping maar het gras is gemiddeld 10 tot 20 cm hoog. Het gras blijft liggen na maaien.De toiletten en douches zitten individueel met zware sloten op slot. Aan de binnenkant een simpel schuifje, hierdoor niet te zien of ruimte bezet is. Onder de deur door gluren of met je sleutel in het slot morrelen zonder resultaat. Eigen toiletpapier meenemen. Geen stroomvoorziening in sanitair. Dus niet föhnen of elektrisch scheren. Geen fatsoenlijk watertappunt op de camping. Een kunstgrastapijtje onder de voortent is een prima idee maar hier is de halve camping belegd. Geen fraaie uitstraling. Je kunt alleen afrekenen op het moment van vertrek. De meterstand moet nl eerst worden opgenomen. Geen info bij aankomst of infobord/hoek over leuke dingen in de omgeving en die zijn er genoeg. Na een aanvankelijk enthousiasme over de camping was het een grote teleurstelling. Wij kamperen al jaren en zitten gemiddeld op 8 campings per jaar maar dit was een dieptepunt. Jammer.

bijzonder

Van Luijk
        4-9-2017

Het is bijzonder dat je tussen de wijnvaten de afwas moet doen en in de wijnvaten de sanitaire nood en douchen

Je moet wel zelf je papier mee nemen. Dus het klassieke beeld van mensen met wc rollen onder de arm tref je hier nog aan. De wijnvaten zijn open aan onder en bovenzijde en in twee delen opgesplitst waardoor de privacy wel onder druk komt te staan. Tijdens de afwas kan je dus met de geluiden van een sanitaire ontlediging geconfronteerd worden.

De campingplaats is voorzien van kunstgras en dat hebben wij als plezierig ervaren

De highwine was goed verzorgd

3 maanden gestaan mei juni juli 2017

Henne van Troost
              21-8-2017

Goede camping mooie plekken schoon sanitair wifi kan beter

Sanitair was super schoon,

Camping met ruime plekken en zeer netjes bijgehouden.

De eigenaren waren zeer behulpzaam, elke vraag werd duidelijk beantwoord,

Zelfs nog voor 1 dag de fietsen geleend.

En de high-wine was helemaal een schot in de roos 🍷

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping De Veluwe in Otterlo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping De Veluwe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.