Camping Lorkenbos Noord

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag23°14°
Camping Lorkenbos Noord
8,1

35 reviews over Camping Lorkenbos Noord in het Nederlands

Kamperen zoals kamperen bedoeld is!

Familie Sonneveld
29-4-2018

Wat een verademing! Een mooie schone en gezellige camping, zonder allerlei toestanden als boomhutten, tiny houses, pipowagens en een slagboom. Gewoon lekker kamperen aan de bosrand. Een gezellig veldje, niet al te duur en prima sanitair met gratis douches. Goeie wifi (heel belangrijk met pubers!) en via een mooi bospaadje loop je zo naar het grote buitenzwembad. Hier kan je nog gewoon kamperen zoals kamperen bedoeld is.

Fantastich

Henry en Wilma van der spoel
13-9-2017

Alles weer tip top in orde geweldige ligging en top om met de hond te wandelen in het bos.Wij komen volgend jaar zeker weer terug.Goede uitval basis naar mooie plekken, Park de hoge Veluwe is vlakbij.

geweldig centraal gelegen prima service.

C.Leegwater.
5-7-2016

Nu een beter zwembad,alleen moet je buiten om het park heen om er te komen.dat is jammer

Lorkenbos, Eigenaar, 5-7-2016

Dag meneer of mevrouw Leegwater,

Bedankt voor uw recensie. Ik begrijp dat u op de camping hebt gelogeerd. Dat is anders als het bungalowpark. Vanuit alle bungalows is er een goede bereikbaarheid naar het zwembad. En vanuit het campinggedeelte is het mogelijk om via het bos redelijk gemakkelijk naar ons zwembad te komen.

Misschien tot ziens op Het lorkenbos!

Vriendelijk personeel, prachtige omgeving

catherine
30-4-2016

Het personeel was uitzonderlijk vriendelijk en behulpzaam. En over de omgeving de Hoge Veluwe hoef ik natuurlijk niks meer toe te voegen. Op de camping is maar 1 camperplaats, werd me verteld. Dus ik zet 'm daar braaf neer. Eigenlijk is het niet meer dan een parkeerplaats op de meest ongezellige plek van de camping. Jammer, want het veldje verderop ziet er veel leuker uit. Later op de dag komen er doodleuk een aantal campers die ze gewoon op het veldje neerzetten. Als ik dat had geweten. Ik vond dat echt super irritant. Daarnaast vond ik de prijs voor 1 nacht met de camper veel te hoog. Campings met betere faciliteiten (en vooral schoner) zijn er voor de helft van de prijs. De wifi was wel goed, dat mag ook wel gezegd worden.

Maar ik kom hier niet meer terug. Zo'n lelijke plek voor zoveel geld, dat was niet in verhouding. En helemaal als je ziet dat andere campers gewoon doorrijden en niemand die er wat van zegt.

Bijna perfect.

Gerardus Kohlinger
21-12-2015

Plaats, auto met een drive away tent. op een geweldige plaats. alleen de afstanden naar het restaurant en de informatie was een wandeling op zich zelf. maar de service, de help, van Het Lorkenbos was erg goed, ga weer in September 2016 maar langer.

Heerlijk

Anouk
30-8-2015

Camping in het bos, royale plaatsen met eigen kraantje en stroom. Wifi op de camping. Goede sanitaire voorzieningen. Warm water voor douche en afwas moet je nu nog voor betalen, maar de eigenaar zei dat dit waarschijnlijk vanaf 2016 bij de prijs inbegrepen wordt. Je kan hier heerlijk wandelen. Ik was hier met mijn hond, een weekendje weg en het voelde als een echte vakantie. Ik wil hier wel vaker naar toe!

een echte aanrader

Slimmen
16-11-2013

Wij hadden een midweekje in bungalow korhoen geboekt.

Wat ons direct opviel bij binnenkomst dat alles super schoon is, we hebben al heel vaak in vakantie bungalows gezeten, maar dit was echt super schoon. Inrichting bungalow is ook anders dan bij de meeste bungalows, hier hebben ze echt gekozen voor een warm interieur, stoffe banken alles donker gekleurd echt een huiskamer gevoel, je voelt je gelijk thuis. De omgeving is ook super mooi, je zit midden in een bosrijke omgeving en het is er super stil.

Toch ook nog 2 minpuntjes;

1 de weg naar de bungalow is zeeeeeer slecht het lijkt het meest op een testbaan van autoschokbrekers, echt irritant want je moet er overheen wil je in of uit het park komen.

2, de bedden zijn wat ons betreft echt slecht, een dun matrasje en als bodem een plaat spaanplaat, je bent echt gebroken na een paar nachten op deze bedden.

geweldige vakantie

Fam Klinkenberg
11-8-2012

Mooie omgeving, huisje Berken is nejes en verzorgd.....Eetcafe Zuiderzand vind ik niet echt een aanrader, snap ook niet zo goed hoe ze aan het cijfer 9 komen......

Deze beoordeling gaat alleen over het restaurant

Bosrestaurant Zuiderzand / Lorkenbos: Een mooi terras met veel kasplanten. Maar daar houdt het positieve wel op:

Een rustige middag, en nog steeds drie kwartier wachten op een pannenkoek. En daar waren de drie pannenkoeken:

Op de ene zaten aluminium stukjes, op de andere een haar, en op de ander een stukje meegebakken latex (handschoen?).

De eetlust was toen wel weg. En dus terug naar de camping en toch maar voor de tent gaan eten.

En dan staat groot op de menukaart: "Zoover 9.0".

En op Zoover kan je niet eens een restaurant beoordeling achterlaten! In de 110 beoordelingen van het bungalowpark, staat 1 persoon die binnen de andere categorieën een beoordeling voor de eetgelegenheid heeft achtergelaten. Dat kan toch nooit de bron zijn?

Na deze ervaring gaan we voorlopig wel even zelf pannenkoeken bakken.... En eten bij dit restaurant: nooit meer!

En voor toekomstige bezoekers: tsja..., hopelijk leren ze hiervan...

niet zo leuk

maak niet uit
      17-7-2012

Wij hebben op lorkenbos gestaan maar niet een top camping

muntjes voor al het warm water koste douche 0,50 en afwas 0,20

met zijn 4 dus 2,60 per dag aan warm water .

douche niet kind vriendelijk staan gelijk onder een warme straal.

zwembad 500 meter weg over een drukke weg niet echt veilig.

kids club erg rommelig en eerste week schoolvakantie helemaal niets.

Veluwe wonder mooi maar camping niet.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Lorkenbos Noord in Otterlo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Lorkenbos Noord zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Lorkenbos Noord scoort een 8.07 uit 10 op basis van 35 reviews.