Vakantiepark
Weer vandaag23°
8,8

• Activiteiten8,2
  • Onderkomen8,9

Lorkenbos Bungalowpark is rustig gelegen en ruim van opzet. Bij de huizen heb je veel privacy en je ziet overal groen om je heen. Ook zijn de huizen goed schoon. In het restaurant kun je meestal een hapje eten, al is het in het laagseizoen soms gesloten. Ook het zwembad is dan niet altijd open. Het park ligt naast natuurpark De Hoge Veluwe.

We hebben een aantal aanbieders voor Lorkenbos (bungalowpark) voor je op een rij gezet:

Contact

736 reviews over Vakantiepark Lorkenbos (bungalowpark) in het Nederlands

fantastische plek om te trouwe, vraag om foto,s

frans koot
  • Onderkomen10

heel goed / in een woord super.

Gereisd Met partner in mei 2018

Heerlijk onthaasten met de hond en de kids!

K. Beijer
  • Activiteiten7

Na lang zoeken op Internet naar een huisje heel dichtbij een losloopgebied voor de hond zijn we uiteindelijk op Het Lorkenbos uitgekomen. We hadden gekozen voor het huisje Fazant. Het huisje en de plek is echt TOP! Heerlijk direct in de natuur met het losloopgebied op nog geen 100 mtr! In de ochtend een prachtig opkomende zon die door de bossen schijnt tijdens een heerlijk rondje hardlopen met de hond. Ook werd dat weekend het restaurant Zuiderzand geopend waar je heerlijk kan eten! Ongedwongen sfeer, aardige eigenaar die een praatje kwam maken en de kok zeer meedenkend door voor het hele gezin een combinatie te maken van de toetjes die ze hebben, omdat de kids niet konden kiezen! Dat is meedenken met de klant! Huisje heeft een knus interieur, mooi keuken en prima slaapkamers. Hier is voor ons wel het minpuntje. De bedden moeten echt veel beter, wij komen om uit te rusten en dit was niet goed voor mijn rug. Op het to-do lijstje dus..

Gereisd Met oudere kinderen in Sun Apr 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Héérlijk

Jacoba
  • Activiteiten9

Wanneer ik hier was wordt er gevraagd 2015, 2017 en in 2018 wordt het zelfs 2 keer. Waarom ? Waarom ergens anders heen als er hier zoveel rust, ruimte, natuur en cultuur is. In de huisjes is het zeer goed vertoeven, slapen doe je als een roos. En ben je s'ochtends vroeg wakker dan loop je stilletjes vanuit je huisje zo de natuur in of je zit met een boekje in een hoekje van de bank en geniet van de zonsopkomst. Genieten doe je hier volop.

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2017

prachtig park, heerlijke omgeving

Gerwin
  • Activiteiten8

wat wij vooral heel leuk vonden waren de skelters die je zo kon gebruiken wel jammer dat de cafetaria nog niet geopend was, die ging pas open in het hoofdseisoen

Gereisd Met jonge kinderen in april 2016

Geweldig!

Wilma Klattem
  • Activiteiten7

Geweldige plek met mooi uitzicht. We waren hier met onze honden. De ontvangst was zeer hartelijk en warm. Mooie bungalow. Binnen 5 minuten loop je in een prachtige wandelgebied. We hebben het erg naar ons zin gehad. Bungalow was schoon, netjes en compleet. We komen zeker nog een keer terug.

Gereisd Met partner in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Top locatie, rust en ruimte en prachtige omgeving.

Nicolle Kanters
  • Activiteiten9

Het is een echte aanrader om naar lorkenbos te gaan. Vriendelijk personeel, super service, en de huizen zijn echt netjes gepoetst, daar kunnen ze nog op veel andere plekken van leren. Top locatie met mooi zwembad. Het enige wat iets beter mag is het water in het zwembad, dit was echt koud, maar omdat wij super weer hadden was het heerlijk afkoelen.

Gereisd Met vrienden in juni 2018

Super

Fam Rietveld-Antonio
  • Activiteiten7

We hebben erg genoten van een weekje op het lorkenbos het liefst had ik er nog een paar weken extra gebleven. We hadden een goed verblijf met onze twee hondjes. Vlakbij konden we fietsen huren met een hondenkar. Al wandelend en fietsend zijn we met de kaart die we van de receptie kregen op avontuur gegaan. Mooie bossen en zandverstuiving, mooie fietsroutes gereden en wild gezien. We zaten in een type berken huisje, net een sprookjeshuisje uit de Efteling. Alles was aanwezig, keurig schoon en van goede kwaliteit. Ook de inrichting was leuk gedaan. Het enige wat we jammer vonden was dat we de hondjes steeds moesten vastzetten omdat er geen hekje om het huisje heen zat. Ook de hoeveelheid muggen die al in het huisje aanwezig waren waren best irritant evenals de mieren over het aanrecht. We zijn vaker in verschillende huisjes/caravans in omgeving geweest maar nooit eerder zo enthousiast geweest over de accommodatie. We komen zeker terug!

Voor herhaling vatbaar.

Roelof
  • Activiteiten8

Wij waren met onze kinderen en kleinkinderen een week in een familiehuis. De persoonlijke ontvangst bij de receptie vonden wij erg prettig. Het huis zag er piekfijn uit en wij hebben een heerlijke week gehad. Voor de kleinkinderen was het fijn dat er een speeltuin en een zwembad was.

Gereisd Met vrienden in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Het Lorken bos is top

Ineke Stipdonk
10-6-2018
  • Activiteiten9

Wij vinden het lorkenbos verre weg het mooiste park van Otterloo, de huisje staan op een prettige afstand van elkaar, bovendien is het uitzicht op het heidevelden erg mooi,kortom t lorkenbos is top

Gereisd Met partner in mei 2018

eenheel fijn en goedverzorgt park

acheyboer
10-6-2018
  • Activiteiten8

de heidewachteris is echt voor 2 pers maar extra stenen schaaltjes voor bv soep zou wel prettig zijn verder super!!!!!!

Gereisd Met partner in juni 2018

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

• ZwembadBuitenzwembad

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Lorkenbos (bungalowpark) in Otterlo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Lorkenbos (bungalowpark) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.