Vakantiepark
8,8

• Activiteiten8,2
  • Onderkomen8,9

Lorkenbos Bungalowpark is rustig gelegen en ruim van opzet. Bij de huizen heb je veel privacy en je ziet overal groen om je heen. Ook zijn de huizen goed schoon. In het restaurant kun je meestal een hapje eten, al is het in het laagseizoen soms gesloten. Ook het zwembad is dan niet altijd open. Het park ligt naast natuurpark De Hoge Veluwe.

We hebben een aantal aanbieders voor Lorkenbos (bungalowpark) voor je op een rij gezet:

Contact

• Onderkomen5
  • Activiteiten5
  • Onderkomen5
  • Activiteiten5

een “Verwarmd” zwembad van 24ºC is veel te koud. Bij aankomst een uitleg over een fantastische wandeling, niet te doen met buggy!!! Eetgelegenheid op het park is een pluspunt. Jammer dat er in de directe nabijheid geen winkeltje of bakker is. Chalet “De Fin” is een mooie bungalow met op het gelijkvloers veel ruimte. Maar de verdieping is voor kleine mensen, steeds het hoofd moeten intrekken zo laag is het dak. Ook hier geen opbergruimte.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Receptie Lorkenbos, Eigenaar, Thu Jul 12 2018 14:08:31 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dag meneer Mertens,

Allereerst bedankt voor uw eerlijke feedback. Wat betreft het zwembad: verwarmen naar 24 graden, vanaf 6 graden als het uit de grond komt is weldegelijk 'verwarmd'. Als we het niet zouden verwarmen, zou u helemaal niet blij zijn geweest denk ik. Warmer krijgen we het tot nog toe niet. Dit komt ook mede door de koude nachten in het bos.

De wandeling: Graag horen wij van u welke wandeling dit was, zodat we dit aan andere gasten ook kunnen melden. Het is natuurlijk erg vervelend als een wandeling meer survivallen wordt dan een lekkere wandeling... Onze excuses daarvoor.

De verdieping van de Fin is inderdaad wat meer geschikt voor kinderen. Dat hebben wij ondertussen ook op onze site gezet. Alhoewel we daarna ook al wel van andere gasten hebben gehoord dat ze dit huis daarom ook als erg knus ervaren.

Misschien kunt u de volgende keer een van onze luxere huizen proberen? Die zijn ook wat ruimer ingericht. Bijvoorbeeld type Beekje.

We hopen dat u ons per mail nog e.e.a. laat weten. Waarvoor dank.

Constans

Top locatie en aanrader!

Bea van Vliet
1-7-2018
  • Activiteiten8

In mei 2017 een midweek gebleven in familiehuis de Spar. Een fantastische grote, leuke aangepaste woning. Gezellig ingericht met allerlei leuke hoekjes, vertrekken en een grote gezellige leefkeuken. Ook was alles keurig schoon gemaakt. Tip top in orde. Zijn we zeer vriendelijk geholpen. Omdat de woning zo goed is bevallen zijn we er dit jaar ( juni 2018) weer een midweek geweest. We hebben wederom genoten van de prachtige omgeving, het zwembad met ligbedden en parasols het het heerlijk grote huis, de Spar, wat direct aan de heide en bossen grenst. Volgend jaar komen we graag weer terug! Groetjes van Bea

Gereisd Met vrienden in juni 2018

Geweldig,

Pieter.
30-6-2018
  • Activiteiten10

Het was een goed verzorgde caravan, compleet, schoon. Groot genoeg voor twee personen.

Gezellig, rustig park

Ton en Annemarie
30-6-2018
  • Activiteiten8

Mooi, schoon huisje. Klein maar van alle gemakken voorzien. Goede bedden en een fijne douche. Het uitzicht uit het huisje was prachtig. Heerlijk gewandeld met de hond in het honden losloop gebied

Gereisd Met partner in juni 2018

Aanrader. Alleen of met partner en honden/kinderen

Mevr. Heemskerk en Dhr. van der Laan
  • Activiteiten9

Wij zijn reeds drie keer in korte tijd in het Lorkenbos geweest, vanwege de rust en de knusse huisjes, maar ook omdat onze twee hondjes Gizmo en Mikey het hier altijd erg naar hun zin hebben. Er kan geen cijfer gegeven worden voor hondvriendelijk, dus daar heb ik kindvriendelijk maar voor gebruikt, maar dat zit wel goed met een stukje heide waar ze vrij rond kunnen lopen en anders aan de lijn, ook geen probleem. Het zwembad hebben we niet gebruikt, dus daar kan ik geen goede uitspraak over doen, maar het zag er visueel allemaal goed uit. De huisjes zijn schoon en hebben alles wat nodig is en de avonden zijn heerlijk rustig. Enige aandachtspunt was de wifi, die haperde nogal tijdens ons verblijf, maar de receptie was hierin erg behulpzaam. En wifi is niet het belangrijkste als je hier op vakantie bent.

Gereisd Met partner in Thu Mar 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Tot volgend jaar maar weer

H Wieringa
  • Activiteiten10

We hebben afgelopen weekend weer een super verblijf gehad in huisje Erica. We komen hier al jaren met onze groep. Het is heel mooi geworden na de verbouwing. Er is ook echt heel veel te doen in de omgeving. Echt een aanrader.

Gereisd Met vrienden in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Komen zeker terug

Willem Elbert
  • Activiteiten8

Top locatie, sfeervol ingerichte huisjes met alle gemakken voorzien en...schoon! .Noopt tot weerkomen in deze prachtige natuur gelegen vakantie park

Geen aanmerkingen. Het is er gewoon super.

Alles toppie

Gereisd Met partner in juni 2018

Het was in één woord "genieten".

colsen
26-6-2018
  • Activiteiten9

We hadden een heel prettig verblijf. Het park was rustig en prachtig gelegen. Het huis was heel netjes en gezellig. Alles was er wat je nodig hebt, maar we vonden de leef/zitruimte wel aan de kleine kant voor zoveel mensen. Je kunt vanaf hier prachtige tochten maken per fiets of te voet. Je zit midden in de natuur.

Het Lorkenbos:geweldig park, schitterende omgeving

M. Middendorp - van Soest
23-6-2018
  • Activiteiten7
  • Activiteiten7

Het Lorkenbos is voor ons een toppark om te verblijven.. De huisjes zijn brandschoon, het personeel vriendelijk en de omgeving.......schitterend!! We hebben in december 2012 hier onze Honeymoon gevierd en afgelopen december 2017 hebben we hier onze 5-jarig jubileum gevierd. Voor ons heeft het Lorkenbos dus ook een emotionele waarde. Beiden keren hebben we sneeuw gehad, afgelopen december zelfs heel veel sneeuw!! De bossen zijn dan zo mooi! We komen hier dan ook graag weer terug, we zijn hier nog lang niet uitgekeken!

Gereisd Met partner in december 2017

We hebben weer erg genoten!!

Ine Klaassen-Kortbeek
23-6-2018
  • Activiteiten8

Dit was niet de eerste keer dus we hebben zowel in winter als zomertijd mogen genieten van de mooie omgeving en de prachtige ligging van de huisjes.

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

• ZwembadBuitenzwembad

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Lorkenbos (bungalowpark) in Otterlo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Lorkenbos (bungalowpark) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.