Vakantiepark
8,9

• Activiteiten8,2
  • Onderkomen9,0

Lorkenbos Bungalowpark is rustig gelegen en ruim van opzet. Bij de huizen heb je veel privacy en je ziet overal groen om je heen. Ook zijn de huizen goed schoon. In het restaurant kun je meestal een hapje eten, al is het in het laagseizoen soms gesloten. Ook het zwembad is dan niet altijd open. Het park ligt naast natuurpark De Hoge Veluwe.

We hebben een aantal aanbieders voor Lorkenbos (bungalowpark) voor je op een rij gezet:

Contact

734 reviews over Vakantiepark Lorkenbos (bungalowpark) in het Nederlands

Geweldig!

Monique Blom
16-9-2018
  • Activiteiten9
  • Activiteiten9

We waren met vrienden in een zorgbungalow omdat onze vriend uitbehandeld is. Omdat dit park speciale bungalows heeft was dit een prima vakantie. Een bed in de woonkamer, zuurstof, zorg....alles kon geregeld worden. De bungalow was erg mooi en degelijk en daarnaast een zeer royale tuin en schitterend uitzicht op de hei. Zeer vriendelijke en behulpzame medewerkers en meer dan voldoende activiteiten op en rond het park. Een aanrader voor zorgvragers, natuurliefhebbers, groepen, eigenlijk voor iedereen.

Gereisd Met vrienden in september 2018
Constans, Eigenaar, 3-10-2018

Dag mevrouw Blom,

Wat leuk dat u het naar uw zin heeft gehad. Dat vinden we altijd bijzonder fijn natuurlijk, en helemaal als alle extra wensen zijn vervuld. Daar doen we altijd ons best voor. We proberen voordat een vakantie begint alles onder controle te hebben, zodat onze gasten ontzorgt zijn als ze komen. Fijn dat undit zo heeft ervaren.

Wie weet tot ziens.

Ik vond allemaal goed en schoon en netjes

Marij van Sprundel
15-9-2018
  • Activiteiten8

Nieuw bedden want die liggen niet lekker

Gereisd Met partner in september 2018

Grandioos

Henry Van der spoel
11-9-2018
  • Activiteiten10
  • Activiteiten10

Een compliment voor de gastvrijheid van het team.We zijn in sept geweest en we hebben het fantastisch gehad ..Een mooi losloopgebied voor de hond en prachtige fietspaden om te fietsen .We zijn naar de zandsculpture in garderen geweest zeer zeker een aanrader.Kortom een prachtige omgeving en een een schoon en mooi huisje.Lorkenbos team bedankt voor een mooi verblijf en tot december

Gereisd Met partner in september 2018
Receptie Lorkenbos, Eigenaar, 13-9-2018

Dag meneer van der Spoel,

Hartelijk dank voor dit vriendelijke bericht. We zullen het aan onze gastheer en overige collega's overbrengen. En tot in december!

Direct boeken

Goed, maar met een paar kanttekeningen

Heidi Strik
8-8-2018
  • Activiteiten7
  • Activiteiten7

We hadden eind juli een bungalow (Leeuwerik) geboekt voor een week. Helaas was bij aankomst de bungalow niet gepoetst. Dus we moesten nog een paar uur wachten voordat we de bungalow in konden. We hebben op zich verder een goede vakantie gehad. Een paar nadelen waren dat we nergens met de hond konden gaan zwemmen. Vanwege de hitte had de hond het ontzettend zwaar. We kregen een paar tips van de receptie, maar bij aankomst mocht de hond er helaas niet zwemmen. Verder was het wandelen in de bossen prima, aangezien de hond los mocht lopen. De bungalow was verder netjes, alleen de bank was hard en zat niet lekker. Ook de kussens in de tuinstoelen ontbraken.

Receptie Lorkenbos, Eigenaar, Fri Aug 24 2018 08:43:04 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dag mevrouw Strik,

Het klopt wat u zegt. De schoonmaakdienst had uw bungalow over het hoofd gezien. Het is een van die dingen die je hoopt nooit mee te maken als hoofd schoonmaakdienst. Gelukkig waren de dames nog aanwezig en konden ze samen, in een rap tempo, maar met hetzelfde eindresultaat als men van ons gewenst is, toch uw bungalow schoonmaken. Onze oprechte excuses hiervoor.

Voor wat betreft het zwemmen: Dit is natuurlijk iets wat wij niet in de hand hebben. U gaf zelf ook aan dat uw hond niet in een klein hondenzwembadje kon waardoor u was aangewezen op een natuurplas. Maar u wilde daarvoor niet al te ver uit de buurt... Op ons park is geen plas voor de hond om te zwemmen. Dat staat ook niet op onze site. We hebben u bij de receptie met alle goeie bedoelingen geprobeerd te helpen (gaven ook aan dat we het niet zeker wisten of het kon), maar door het warme weer waren de omstandigheden anders dan anders. We begrijpen dat u zich zorgen maakte over uw lieve hond. Dat was duidelijk te zien toen u bij de receptie was. Erg jammer dat we geen steentje konden bijdragen aan een verbetering van de situatie.

Met betrekking tot de tuinkussens kan ik u zeggen dat die nu eenmaal niet bij de inventaris horen.

Met vriendelijke groet,

Fantastisch!

Annemiek de Bondt-van Wijk
30-7-2018
  • Activiteiten8

Ik was hier met mijn man, oudste zoon en schoondochter in de Fin van 2-6 Juli 2018 en we hebben een fantastische midweek in de Fin gehad. Heerlijk huis, lekker ruim. Zoon en schoondochter vertoefden op de mooie zolderverdieping. Lekker privacy voor ons allen. Huis lag mooi in het bos, met zicht op de hei en ook vlakbij het zwembad. Super! Het weer was ook heerlijk. Een mooie gelegenheid om het huis 'de Fin' te ontdekken. We hebben al veel huizen verkend. Altijd top! Lorkenbos is een aanrader. 👍 Super! Afz Annemiek de Bondt/van Wijk (den Haag)

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Ina
30-7-2018
  • Activiteiten8

Super. Enorm veel.privacy, en superschoon !!

Gereisd Met partner in juli 2018

Helemaal geweldig, midden in de natuur!

Jose
29-7-2018
  • Onderkomen9

Wij waren vanaf 21 julie een week in het huisje “berken” en hebben genoten!! Een heel leuk klein 2 persoons huisje van alle gemakken voorzien! Met een fantastisch zicht op de hei!

Gereisd Met partner in juli 2018

Zeker nog eens terug naar deze ‘oplaadplek’

Iris en Bob van Heel
15-7-2018
  • Activiteiten8

Wij waren van 6 tot 13 juli in huis de Fin op vakantiepark Lorkenbos. Enorm genoten van deze rustgevende plek. Heerlijk koel in het huis door mooi ventilatie systeem. Onze zoon heeft zich optimaal vermaakt en liep de hele vakantie te zingen. Gastvrije beheerders, zeer schoon huis.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Rustige omgeving

Mertens Frans
3-7-2018
  • Onderkomen5
  • Activiteiten5
  • Onderkomen5
  • Activiteiten5

een “Verwarmd” zwembad van 24ºC is veel te koud. Bij aankomst een uitleg over een fantastische wandeling, niet te doen met buggy!!! Eetgelegenheid op het park is een pluspunt. Jammer dat er in de directe nabijheid geen winkeltje of bakker is. Chalet “De Fin” is een mooie bungalow met op het gelijkvloers veel ruimte. Maar de verdieping is voor kleine mensen, steeds het hoofd moeten intrekken zo laag is het dak. Ook hier geen opbergruimte.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Receptie Lorkenbos, Eigenaar, Thu Jul 12 2018 14:08:31 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dag meneer Mertens,

Allereerst bedankt voor uw eerlijke feedback. Wat betreft het zwembad: verwarmen naar 24 graden, vanaf 6 graden als het uit de grond komt is weldegelijk 'verwarmd'. Als we het niet zouden verwarmen, zou u helemaal niet blij zijn geweest denk ik. Warmer krijgen we het tot nog toe niet. Dit komt ook mede door de koude nachten in het bos.

De wandeling: Graag horen wij van u welke wandeling dit was, zodat we dit aan andere gasten ook kunnen melden. Het is natuurlijk erg vervelend als een wandeling meer survivallen wordt dan een lekkere wandeling... Onze excuses daarvoor.

De verdieping van de Fin is inderdaad wat meer geschikt voor kinderen. Dat hebben wij ondertussen ook op onze site gezet. Alhoewel we daarna ook al wel van andere gasten hebben gehoord dat ze dit huis daarom ook als erg knus ervaren.

Misschien kunt u de volgende keer een van onze luxere huizen proberen? Die zijn ook wat ruimer ingericht. Bijvoorbeeld type Beekje.

We hopen dat u ons per mail nog e.e.a. laat weten. Waarvoor dank.

Top locatie en aanrader!

Bea van Vliet
1-7-2018
  • Activiteiten8

In mei 2017 een midweek gebleven in familiehuis de Spar. Een fantastische grote, leuke aangepaste woning. Gezellig ingericht met allerlei leuke hoekjes, vertrekken en een grote gezellige leefkeuken. Ook was alles keurig schoon gemaakt. Tip top in orde. Zijn we zeer vriendelijk geholpen. Omdat de woning zo goed is bevallen zijn we er dit jaar ( juni 2018) weer een midweek geweest. We hebben wederom genoten van de prachtige omgeving, het zwembad met ligbedden en parasols het het heerlijk grote huis, de Spar, wat direct aan de heide en bossen grenst. Volgend jaar komen we graag weer terug! Groetjes van Bea

Gereisd Met vrienden in juni 2018

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

• ZwembadBuitenzwembad

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Lorkenbos (bungalowpark) in Otterlo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Lorkenbos (bungalowpark) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.