Vakantiepark Lorkenbos (bungalowpark)

• 7.9Eetgelegenheden

Zoover silver Award 2018

Vakantiepark Info

Meer vakantieparkinfo

Lorkenbos Bungalowpark is rustig gelegen en ruim van opzet. Bij de huizen heb je veel privacy en je ziet overal groen om je heen. Ook zijn de huizen goed schoon. In het restaurant kun je meestal een hapje eten, al is het in het laagseizoen soms gesloten. Ook het zwembad is dan niet altijd open. Het park ligt naast natuurpark De Hoge Veluwe.

We hebben een aantal aanbieders voor Lorkenbos (bungalowpark) voor je op een rij gezet:

Contact

762 reviews over Vakantiepark Lorkenbos (bungalowpark)

• 8Fam. M. Veenendaal10-02-2019

Wij zijn terug komers!

Maak niet uit in welk jaargetij je het Lorkenbos bezoekt het is altijd genieten. Zeker voor natuur liefhebbers zoals wij zijn. Wij blijven terug komen! Even duidelijk ons bezoek was nu in Febr. dus logische het zwembad is dicht. hier geen oordeel cijfer over kunnen geven. Zomers,, gewoon prima.

• 6Activiteiten

Met vrienden

• 9Joris Renkens10-02-2019

Gewldige plek om tot rust te komen

Mooi, netjes, klein vakantie huisje voor 2 personen met rieten kap. Zelf met een klein hondje. In februari zeer rustig gelegen, aan de voorzijde meteen op de hei. Geweldige gelegenheid om te wandelen in de bossen, die er genoeg zijn. Vriendelijk ontvangst en duidelijke informatie over het huisje, park en een map met info en wandelroutes. Een lekker plekje om tot rust te komen.

• 8Activiteiten
    • 8Onderkomen

• 8Evert en Joke26-01-2019

Genoten in ee fijn klein huisje

We zaten in een heel mooi 2-pers.huisje. Mooi, hoor!! Genoten van de gastvrijheid. Door de sneeuw was het niet te doen om een stuk te gaan fietsen. Maar we hebben een museum in Barneveld bezocht. Kom je anders ook niet aan toe. Verder echt gerelaxed: uitslapen en lezen. Wat je vooral niet moet vergeten: vogelvoer!! We hebben elke dag gestrooid en dan zie je de boomklever, merel, roodborst, diverse soorten mezen, en zelfs een specht, vlaamse gaai. Omdat de bedden middelhard zijn hadden we onze eigen toppers mee. Dat is wel een aanrader. En als het erg koud is: een elektrische deken. De verwarming is een gaskachel en in de douche en slaapkamer een elektrische wandverwarming. Maar die verwarmen niet echt de hele ruimte. Senseo en apart koffiezetapparaat waren aanwezig. Ook afwasmiddel en vaatdoekjes. Geen afwasborstel, dus zelf meenemen.

• 8Onderkomen
    • 8Eetgelegenheden

Constans, Eigenaar, 30-01-2019

Dag Evert en Joke,

Bedankt voor de mooie recensie van ons type Berken. Vogelvoer is inderdaad een aanrader! Dat geven wij ook aan in de aankomstmail die onze gasten een week voor aankomst ontvangen. Is erg leuk om te zien dat de meeste gasten deze tip ook zeker opvolgen.

Erg aardig van jullie om anderen te adviseren. Maar graag geef ik nog wel even aan dat wij wel afwasborstels hebben.... En ook sponsjes. Het lijkt er op dat u misschien een verkeerd servicepakketje heeft ontvangen.....

Als onze gasten iets missen, mogen ze altijd eventjes komen vragen bij de receptie of wij een oplossing hebben. Wij zijn iedereen graag van dienst. Ook u uiteraard. Maar goed, dat is een leer voor de volgende keer.

Nogmaals bedankt voor uw tips. Wie weet tot de volgende keer.

Constans

• 8J.M. Smulders26-01-2019

Ondanks het gemis van winkeltje/restaurant een 10

Wij zaten in een heel leuk huisje voor 2 personen (Heiden zicht). Inrichting een 10. Bedden, douche, meubilair, keuken een 10! Ligging naast het bos.. Een 10! Wij vonden het erg jammer dat er geen winkeltje en/of restaurant op het terrein aanwezig was. Dat zou het perfecte aanvulling zijn

• 7Activiteiten
    • 2Eetgelegenheden

Constans, Eigenaar, 29-01-2019

Dag meneer / mevrouw Smulders,

Hartelijk bedankt voor uw recensie. Wat fijn dat u de Heidezicht een mooi cijfer geeft! Dat is natuurlijk het aller belangrijkste voor ons.

Voor wat betreft het restaurant: die is er wel op ons terrein, maar door omstandigheden gesloten. We hopen dat we in april een opening hebben met de nieuwe pachters.

Komen jullie dan nog een keertje?

• 8Ine Klaassen-Kortbeek07-01-2019

Genoten vooral van onze wandeltochten met de hond!

Dit was niet de eerste keer .dit keer verbleven we in huisje de Ekster een gedeeltelijk opgekapt maar schoon huisje.

• 7Onderkomen
    • 7Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden

• 9Arja Noordhoek05-01-2019

onze perfecte locatie om heerlijk bij te komen

heerlijk kunnen wandelen en met de honden kunnen genieten van een vuurwerk arm oud en nieuw

• 2018
    8Marijke van Doorn29-12-2018

Voor herhaling vatbaar

Deze week met kinderen en kleinkinderen een week in familiehuis de spar (15 personen en 2 honden) een super week gehad. De bungalow is niet overdreven groot, maar de ligging van de bungalow maakt alles goed. Prachtig gebied. Vriendelijk personeel. Kindvriendelijk. Wij komen zijn keer nog een keertje terug.

• 7Onderkomen
    • 9Activiteiten

Met vrienden

• 9Nienke Mirjam Eicker Snoek27-12-2018

Top rust 😘

Rust. Uitzicht. Privacy. Wandel en fiets mogelijkheid tot bezoeken van HogeVeluwe. Arnhem stad of openlucht museum of dierentuin. Alles is mogelijk. Ook met OV Top.

• 8Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden

• 9Heleen22-12-2018

Heerlijk huisje in het bos

Knus en schoon huisje, heerlijk bed, prima douche en met de gaskachel kregen we het prima warm. Je loopt zo het bos in en met ong 20 min lopen ben je bij de ingang van NP De Hoge Veluwe. We hebben erg genoten!

• 10Henry Van der spoel09-12-2018

Geweldig

Gewoon lekker genieten ,Het is lekker rustig en mooi gelegen We waren hier voor de 4de keer en wederom lekker genoten .We kregen bij aankomst een lekkere speculaas pop die we lekker bij een bak koffie gegeten hebben.Wederom een compliment voor het lorkenbos team .We komen zeker weer terug.

• 10Eetgelegenheden

Direct boeken

58 tips over Vakantiepark Lorkenbos (bungalowpark)

• Iris, 25-03-2014

Eet ook eens in het restaurant Zuiderzand op de camping erachter. Heerlijk eten en supervriendelijke mensen!

• Ko Meijering, 14-04-2014

Zeer klantvriendelijk. Vanaf ontvangst met uitleg en enkele tips tot het inleveren van de sleutel de vraag of alles wel naar wens geweest is. TIP: Heeft u een hond ga dan voor de bungalow type Korhoen en neem die dan met de naam Kievit. Die ligt helemaal achteraan op het park en op enkele voetstappen vanaf het bos. Wel zaklantaarn meenemen want als je de hond 's-avonds uitlaat richting bos daar is geen verlichting.

• Rilana Tolenaar, 08-04-2012

Stap eens op de fiets of wandel eens door de bossen....... Gezellig een kopje koffie doen bij de Mossel of bij Carnegies (Otterlo) of gezellig winkelen in Ede...Park de Hoge Veluwe is ook mooi en de Posbank is ook zeker de moeite waard!! Kortom: Ga gewoon eens zelf op ontdekking uit en ervaar het zelf!!

4 vragen over Vakantiepark Lorkenbos (bungalowpark)

• Ellen, 09-12-2017

Zwembad water

Graag zou ik willen weten wat de temperatuur van het zwembad water is. Vaak wordt wel aangegeven dat het verwarmd is maar is dan toch behoorlijk fris (23 graden) Als het heet weer is dan kan ik mijn voorstellen dat het dan prima is. Maar wil je bij wat koeler weer ook zwemmen dan is 30 graden wel fijn. Ben benieuwd. Met vriendelijke groet, Ellen

• Heidi Strik, 02-09-2013

omheinde tuin

Zijn er ook bungalows met een ruime omheinde tuin ?

Gre Zijp, 26-09-2013

Ja de 6 pers. bungalow de kornhoen had een eigen tuin flink van afmeting je kon er vrij buiten zitten

• simon, 25-08-2012

wie weet het antwoord?

Ligt het park in het bos of vlakbij een bos. Zijn er eekhoorntjes. Zijn er vlak bij het park elanden, reeen of wilde zwijnen te zien?

Frank Rijvordt, 06-07-2013

Elanden in Nederland? Ik ben ze gelukkig niet tegengekomen. Wat er wel lopen zijn sabeltand eekhoorns. Maar daar heb je geen last van als je maar genoeg beukennoten meeneemt. Koekoek

Vermeulen Veronique, 27-08-2012

Vanuit het lorkenbos ben je binnen de vijf minuten in het bos. Wilde dieren hebben wij niet gezien, maar op de kaart die wij van de omgeving hadden stonden uitkijkposten voor wild, dus het moet er wel zijn.

simon, 28-08-2012

Veronique Vermeulen bedankt voor uw antwoord.

Vakantiepark info

• BBQToegestaan