Vakantiepark Lorkenbos (bungalowpark)

• 7.9Eetgelegenheden

Zoover silver Award 2018

Vakantiepark Info

Meer vakantieparkinfo

Lorkenbos Bungalowpark is rustig gelegen en ruim van opzet. Bij de huizen heb je veel privacy en je ziet overal groen om je heen. Ook zijn de huizen goed schoon. In het restaurant kun je meestal een hapje eten, al is het in het laagseizoen soms gesloten. Ook het zwembad is dan niet altijd open. Het park ligt naast natuurpark De Hoge Veluwe.

We hebben een aantal aanbieders voor Lorkenbos (bungalowpark) voor je op een rij gezet:

Contact

762 reviews over Vakantiepark Lorkenbos (bungalowpark)

• 8Martin Van Heuverswijn03-04-2019

Een plaats om zeker nog eens te bezoeken.

Mooi uitzicht en gezellige chalet voor 2 personen. Slaapkamer mag iets breder. Bij aankomst was de kennismaking super, met dank aan de zeer vriendelijke Heiko. Ook Bert was direct in de weer om een klein probleempje op te lossen. proficiat. Zeer mooie en rustige omgeving.

• 9coby van der horst-groenendijk31-03-2019

geweldig mooi de omgeving wordt vriendelijk te woord gestaan als nodig is ,je krijg een warm welkom

• 9Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden

• 10trees bakker27-03-2019

Grandioos!

Een fantastische lang weekend gehad met 8 vrienden in jullie mooie huis Erica.... We hebben meteen voor volgend jaar geboekt.....!!!! Een fantastische huis......

• 9Zussen27-03-2019

Genieten met een grote G

Het was in één woord Geweldig. Al bij de contacten via telefoon en mail werden we zó vriendelijk geholpen. Bij aankomst en tussendoor op de receptie alleen maar aardige mensen, goede adviezen, gewoon gezellig. Het huisje (De Specht) was voor onze slecht ter been zijnde moeder een uitkomst. 's Morgens wakker worden van de vogelgeluiden, de rust, de omgeving, en het mooie weer (maar ja, dat kun je niet boeken, dat was een cadeautje). We gaan zeker vaker terug!

• 9Eetgelegenheden

• 9Annette Sekuur24-03-2019

Mooi en schoon.

Eigenlijk zou ik met mijn moeder hier een midweek verblijven maar helaas werd zij in het ziekenhuis opgenomen. Huisje Het Beekje is een mooi rolstoelvriendelijk huis met een prachtig uitzicht op de heide.
    Alle benodigdheden zijn aanwezig en heel netjes en schoon. Ik hoop hier nog een keer terug te komen samen met mijn moeder.

Alleenreizend

• 10Ton Wijnen17-03-2019

Geweldig goed en we komen zeker terug.

We zijn hier 4 dagen geweest om even lekker te ontspannen.

• 10Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden

• 9John Busing25-02-2019

Heerlijk, lekker midden in de natuur!

Rustige omgeving, ideaal voor wandelaars en fietsers. Mooie natuur en uiteraard een mooi park (Hoge Veluwe) in de buurt. Otterlo is een klein maar leuk plaatsje met goede restaurants. Tip: Kroller-Moller Museum (o.a. Van Gogh).

• 8Onderkomen

• 9Fam. van Urk24-02-2019

Heerlijk!

Wij hadden behoefte om samen met onze 2 peuters en 2 hondjes te ontsnappen aan alle drukte. Een midweek in het Lorkenbos is hier ideaal voor. We hebben genoten van de rust en de prachtige omgeving. De speeltuin was top voor de kinderen; in de zandbak lag al speelgoed klaar. Leuk om naar toe te wandelen, en dichtbij, is de zandverstuiving. Het paddenstoelenbos bij het park is erg leuk voor kleine kinderen. Bij de receptie kregen wij opdrachtboekjes, kaboutermutsen en een knapzak met lekkers mee. Aan het eind ook nog een kabouterdiploma! De midweek vloog voorbij, en om nu al te vertrekken vonden wij zo jammer. Bij navraag bij de receptie bleek dat we de vakantie konden verlengen in een ander huisje. Probleempjes en eventueel ongemak werden meteen en goed opgepakt en opgelost. Het personeel staat ALTIJD klaar. Wij komen zeker weer terug!

Met jonge kinderen

• 9Anita20-02-2019

Geweldig park!

Wij zaten met 9 volwassenen, 5 kinderen en 1 baby in huis De Spar. Wij gaan al meer dan 15 jaar ieder jaar een weekendje weg altijd op een andere locatie. Maar dit jaar was het huis, de ligging en service zo goed bevallen dat wij gelijk al voor over een jaar dit huis weer hebben geboekt!! Echt een topper!!

• 5Eetgelegenheden

• 9M.de Ruiter17-02-2019

Unieke plek,rust en ruimte

DE Berken is een 1-2 persoons huis,gezellig ingericht,was erg schoon.Ligging vrij,je kijkt uit op een heide veld.Ik was er met 2 honden,uniek je loopt zo naar buiten,groot bosgebied met losloop route honden.Vlakbij Park de Hoge Veluwe met museum,in Otterlo Tegelmuseum,plaatsen als Ede,Barneveld goed bereikbaar.Waren 4 heerlijke dagen,zeker voor herhaling vatbaar.

Alleenreizend

Direct boeken

58 tips over Vakantiepark Lorkenbos (bungalowpark)

• Iris, 25-03-2014

Eet ook eens in het restaurant Zuiderzand op de camping erachter. Heerlijk eten en supervriendelijke mensen!

• Ko Meijering, 14-04-2014

Zeer klantvriendelijk. Vanaf ontvangst met uitleg en enkele tips tot het inleveren van de sleutel de vraag of alles wel naar wens geweest is. TIP: Heeft u een hond ga dan voor de bungalow type Korhoen en neem die dan met de naam Kievit. Die ligt helemaal achteraan op het park en op enkele voetstappen vanaf het bos. Wel zaklantaarn meenemen want als je de hond 's-avonds uitlaat richting bos daar is geen verlichting.

• Rilana Tolenaar, 08-04-2012

Stap eens op de fiets of wandel eens door de bossen....... Gezellig een kopje koffie doen bij de Mossel of bij Carnegies (Otterlo) of gezellig winkelen in Ede...Park de Hoge Veluwe is ook mooi en de Posbank is ook zeker de moeite waard!! Kortom: Ga gewoon eens zelf op ontdekking uit en ervaar het zelf!!

4 vragen over Vakantiepark Lorkenbos (bungalowpark)

• Ellen, 09-12-2017

Zwembad water

Graag zou ik willen weten wat de temperatuur van het zwembad water is. Vaak wordt wel aangegeven dat het verwarmd is maar is dan toch behoorlijk fris (23 graden) Als het heet weer is dan kan ik mijn voorstellen dat het dan prima is. Maar wil je bij wat koeler weer ook zwemmen dan is 30 graden wel fijn. Ben benieuwd. Met vriendelijke groet, Ellen

• Heidi Strik, 02-09-2013

omheinde tuin

Zijn er ook bungalows met een ruime omheinde tuin ?

Gre Zijp, 26-09-2013

Ja de 6 pers. bungalow de kornhoen had een eigen tuin flink van afmeting je kon er vrij buiten zitten

• simon, 25-08-2012

wie weet het antwoord?

Ligt het park in het bos of vlakbij een bos. Zijn er eekhoorntjes. Zijn er vlak bij het park elanden, reeen of wilde zwijnen te zien?

Frank Rijvordt, 06-07-2013

Elanden in Nederland? Ik ben ze gelukkig niet tegengekomen. Wat er wel lopen zijn sabeltand eekhoorns. Maar daar heb je geen last van als je maar genoeg beukennoten meeneemt. Koekoek

Vermeulen Veronique, 27-08-2012

Vanuit het lorkenbos ben je binnen de vijf minuten in het bos. Wilde dieren hebben wij niet gezien, maar op de kaart die wij van de omgeving hadden stonden uitkijkposten voor wild, dus het moet er wel zijn.

simon, 28-08-2012

Veronique Vermeulen bedankt voor uw antwoord.

Vakantiepark info

• BBQToegestaan