Vakantiepark
Weer vandaag19°
8,9

• Activiteiten8,2
  • Onderkomen9,0

Lorkenbos Bungalowpark is rustig gelegen en ruim van opzet. Bij de huizen heb je veel privacy en je ziet overal groen om je heen. Ook zijn de huizen goed schoon. In het restaurant kun je meestal een hapje eten, al is het in het laagseizoen soms gesloten. Ook het zwembad is dan niet altijd open. Het park ligt naast natuurpark De Hoge Veluwe.

We hebben een aantal aanbieders voor Lorkenbos (bungalowpark) voor je op een rij gezet:

Contact

731 reviews over Vakantiepark Lorkenbos (bungalowpark) in het Nederlands

Heerlijk

C&A
25-11-2018
  • Onderkomen9

Mooie plek aan de rand van de Veluwe. Heerlijk bosrijk wandelgebied (met hond) met zandverstuiving om de hoek. Comfortabele en zeer schone bungalow, van alle gemakken voorzien. Met iets betere bedden (behoorlijk hard), een uitmuntende accommodatie.

Gereisd Met partner in juni 2018

Tot de volgende keer 😀

Leida
24-11-2018
  • Activiteiten8

Prachtig huisje midden in het bos

Mooi en rustig vakantiepark

A. Mulder
24-11-2018
  • Activiteiten9
  • Activiteiten9

Een zeer aangenaam verblijf in een prachtige omgeving. Het vakantiehuis is gezellig en comfortabel ingericht en van alle gemakken voorzien. De keuken is prima geoutilleerd. De omgeving is in een woord een weldaad voor natuur- en rustliefhebbers. De service van de eigenaren is erg goed. Toen bleek dat de tv het niet deed, was de onderhoudsinspecteur er binnen 10 minuten. En wat bleek, de huisjes worden zo goed schoongemaakt dat bij het schoonmaken van het huisje de kasten naar voren worden geschoven waardoor de stekker wel eens uit het contact gaat. Een weekend of midweek Lorkenbos is zeker voor herhaling vatbaar.

Direct boeken

Wat wil een mens nog meer?!

Kristine Lambinon
23-11-2018
  • Onderkomen9

Huisje de Berken bleek een uitstekende plek om gezellig samen met ons hondje een midweek door te brengen. Aan de buitenkant ziet het eruit als een klein boerderijtje met een rieten dak. Bij binnenkomst valt direct de nostalgische vloer en potkachel op. Het is heel leuk ingericht en super schoon. Het huisje heeft alles wat je nodig hebt en het is er heerlijk stil. Het ligt midden in het bos en je kan er mooie wandelingen maken zonder dat je eerst de auto nodig hebt. De hond mag los. We zijn zeer tevreden over de service. Het vakantiepark is best groot maar doet kleinschalig en gemoedelijk aan. Gelukkig nog niet in handen van landelijk bekende ketens. Houden zo, wij komen volgend jaar weer!

Gereisd Met partner in november 2018

Irma Kok
21-11-2018
  • Onderkomen10
  • Onderkomen10
  • Activiteiten10

Het is een fantastisch park, de bungalows zijn super schoon en gezellig ingericht. De natuur is ook geweldig rondom het park, op het park is de heide dat is ook prachtig. Wij zijn altijd in hetzelfde huisje, dit is prima geschikt voor vogel fotografie, er zitten veel verschillende soorten vogels. Echt een aanrader voor fotografen.

Absoluut,we komen hier terug

Bart Knauff
20-11-2018
  • Onderkomen9

Sfeervolle en nette bungalows direct in een prachtige omgeving op de Veluwe. De bungalow was zeer schoon,hier was duidelijk aandacht aan besteed. Zeer vriendelijke en attente medewerkers bij de receptie.

• Onderkomen8

het vakantiehuis heeft een mooie rustige ligging, dichtbij Hoge Veluwe. Ons huis voor 12 personen was goed en plezierig ingericht. 2 badkamers, prima bedden,voldoende serviesgoed, heel volledig ingerichte keuken.

Gewoon goed park.

Carla
15-11-2018
  • Activiteiten8

Sfeervol huis, volledig ingericht in een prachtige omgeving.

• Activiteiten10

De bungalow (type Korhoen) ligt vlak aan een heideveldje, dit geeft een rustgevend en heel ontspannend gevoel. Tevens grenst het vlak aan een natuurgebied waar je schitterende wandelingen kunt maken met de hond(en). En voor de natuurliefhebbers van vogels en groter wild; in oktober is de vogeltrek volop nog aan de gang en kan je grote groepen Kepen, Kramsvogels en Koperwieken waarnemen, ook zijn sommige wintergasten zoals Klapekster reeds aanwezig in het gebied en wat de zoogdieren betreft waren de Edelherten nog aan het burlen in het gebied Planken Wambuis. 'Kortom, als je al 11 jaar 2x per jaar komt ... dan weet je dat het Lorkenbos een speciaal plekje is voor ons.

Gereisd Met partner in oktober 2018

Balen.

René & Hilda Hendriks
7-11-2018
  • Activiteiten6
  • Activiteiten6

Het verblijf Berken waar wij 1 nacht hebben geslapen was veel te koud. Er was nachtvorst ( -3/-5) en de gaspotkachel kon dit verblijf niet warm houden, ook de elektrische plaat in de slaap kamer was niet voldoende. We hebben de volgen dag besloten om te vertrekken, omdat mijn vrouw COPD heeft en zich benauwd voelde. Ik ben ook naar de receptie geweest maar daar was niemand wel op de alarmknop gedrukt en mij afge- meld en de sleutel in de groene bus gedaan. Kortom men kan daar niet verblijven met nachtvorst, dit is ook al vermeld in het gastenboek wat daar in het huisje aanwezig is en geschreven door een andere gast die daar dit zelfde heeft ervaren. Jammer dat dit is gebeurd we hadden een andere ervaring in de zomer mee gemaakt en wilde dit nog eens mee maken. Maar de boosdoener is naar mij mening de POT kachel die het niet aangenaam heeft gemaakt.

Met de vriendelijke groet

Hilda & René Hendriks.

Gereisd Met partner in november 2018
Constans, Eigenaar, 9-11-2018

Dag familie Hendriks, Wat vervelend en jammer dat u uw vakantie eerder heeft af moeten breken. Dat is natuurlijk niet de intentie van ons als Vakantiepark. Wij waren dan ook erg verrast toen we van de storingsdienst medewerker (de receptie was gesloten toen u daar aan de deur stond) te horen kregen dat u al weg was weggegaan en de sleutel in de sleutelbox had gedaan. Een van onze andere collega’s had vrijdag nog zo duidelijk laten zien in het huisje hoe de verwarming in de slaapkamer hoger gezet kon worden. We hebben daarom ook direct zaterdag alles getest. We kregen het gelukkig zelf wel warm, dus er was geen sprake van een storing. Wel zagen we dat u zelf de verwarming lager had gezet… Misschien heeft u dit niet gezien? We hadden u met alle liefde nog eens willen laten zien hoe alles werkt. Het is niet heel lastig denken wij zelf, maar het kan natuurlijk zo zijn dat iemand het als lastig ervaart. Dan had u de rest van het weekend een behaaglijk verblijf kunnen hebben….

De potkachel heeft overigens een heel goede capaciteit… Wij verhuren deze huisjes (waar we er 3 van hebben) al vele jaren ook in de winter, zelfs met hele strenge vorst… Als mensen het koud hebben (wat uiteraard zou kunnen), proberen we daar altijd wat aan te doen. Daarom zijn er aan het begin van dit jaar per huisje twee extra elektrische verwarmingen toegevoegd. U refereert ook naar het gastenboek, maar de laatste melding die het over een wenselijk extra kacheltje heeft is van november 2016. Daarna zijn er twee extra kachels gekomen. Wij weten niet zo goed hoe we het nóg beter kunnen maken. Ja, waarschijnlijk met vloerverwarming, maar dan zou de huur waarschijnlijk verdubbelen moeten en is de mooie karakteristieke vloer verdwenen.

Het lijkt er dus een beetje op dat u de temperaturen van de verschillende verwarmingen niet juist heeft ingesteld. Wanneer u weer een vakantie bij ons boekt, gaan we u dit uiteraard uitgebreid laten zien. Met vriendelijke groeten, Constans

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

• ZwembadBuitenzwembad

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Lorkenbos (bungalowpark) in Otterlo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Lorkenbos (bungalowpark) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.