Vakantiepark Lorkenbos (bungalowpark)

8.9Fantastisch

• 9.1Onderkomen
  • 8.1Eetgelegenheden

Zoover gold Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Lorkenbos (bungalowpark) voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info

Lorkenbos Bungalowpark is rustig gelegen en ruim van opzet. Bij de huizen heb je veel privacy en je ziet overal groen om je heen. Ook zijn de huizen goed schoon. In het restaurant kun je meestal een hapje eten, al is het in het laagseizoen soms gesloten. Ook het zwembad is dan niet altijd open. Het park ligt naast natuurpark De Hoge Veluwe.

830 reviews over Vakantiepark Lorkenbos (bungalowpark)

• 10Adriaanse15-05-2020

Fantastisch, we komen graag nog een keer terug

We verbleven in een prachtig huisje in het bos (Eekhoorn). Het was ruim opgezet, had geen extra's (als ligbad, meerdere TV's etc) die wij op vakantie toch niet gebruiken. De dingen die er waren, waren van hele goede kwaliteit. We voelden ons gelijk thuis. Het bos is prachtig, hele leuke speeltuin. Personeel heel aardig. Je leert ze kennen als er wat aan de hand is (hadden een probleempje met de oven): het werd heel vriendelijk en snel goed opgelost. We komen hier graag nog een keer terug :)

• 9Activiteiten
    • 10Onderkomen

• 9Hennie Jongen08-05-2020

Rustig gelegen, vrij uitzicht

Wij logeerden in een huisje van het type Korhoen. Een prachtig verblijf met een mooie ruime buitenplaats. Het geheel was keurig verzorgd en gezellig ingericht.

Gereisd met partner in mei 2020

• 9Fam. Marcus07-05-2020

Genieten!

Wij hebben ontzettend genoten tijdens een midweekje weg in het Lorkenbos. We zaten in het gezellige, knusse huisje de Fin. Heerlijk in en vlakbij bos en heide. Ook de zandverstuiving is goed aan te lopen. Bij aankomst lagen de pakketten om de bedden op te maken al klaar en het huisje was blinkend schoon. Voor de kinderen is het geweldig dat je skelters kunt huren en de speeltuin zorgt voor veel plezier. Wij komen zeker weer terug!

• 8Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in mei 2020

• 9Martijn Staal07-05-2020

Mooi park met fijne huisjes vlakbij Hoge Veluwe

Ligging van de huisjes aan het heideveld en met terras in de zon en naast de speeltuin en het zwembad was top! Leuk dat je gratis spelletjes en skelters kunt lenen

• 9Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in mei 2020

• 8Kornelia04-05-2020

Verzorgd huisje met mooie ligging

Om er in de Corona-tijd toch even uit te kunnen boekten we een weekend in huisje Grutto met ons gezin. Alles mee zodat we geen risico liepen of vormden. Uiteraard was zwembad en restaurant dicht maar dat zag er wel heel leuk uit. Gebruik gemaakt van de afhaal bij Zuiderzand; was prima!

Huisje keurig en van alle gemakken voorzien. Kids hebben genoten van de bedstee. Hond was mee, geen enkel probleem. Fijn grasveldje voor de deur om balletje te trappen en het heideveld voor de deur gaf een prachtig uitzicht. We hebben geocaches gezocht en gepicknickt op het Kootwijkerzand. Kortom, een heerlijk uitstapje in quarantainetijd, en we komen zeker nog eens terug. Aanrader voor rustzoekers maar ook prima met kids ivm speeltuin en ruimte om lekker te struinen.

• 8Onderkomen

• 8Janneke04-05-2020

Genieten!

Hou je van een verblijf in een schoon en compleet ingericht huisje, midden in de natuur op een prachtig park. Dan is het Lorkenbos een aanrader. Het park heeft voorzieningen voor kinderen en ook voor de hond is het een feest met het naast gelegen losloopgebied. In de omgeving is van alles te doen. Wij gaan zeker vaker naar dit park!

• 10Clazien04-05-2020

Prima

Nette ontvangst. Huisje Heidezicht, heeft een perfecte ligging letterlijk zicht op de heide. Het huisje zelf is super schoon, gezellig en goed vertoeven. Een prima plek om tot rust te komen.

• 10Onderkomen

Alleen gereisd in april 2020

• 10Corry28-04-2020

In bungalow Heidezicht super uitzicht, fantastisch

Heerlijk fiets en wandelgebied. Samen met mijn hond lange wandelingen kunnen maken in het bos . Ik kwam tijdens de corona crises , de voorzorgmaatregelen waren prima en ik werd vriendelijk en gastvrij ontvangen door Bernadine. Absoluut een super bungalow voor mij alleen (Heidezicht), volgens mij één van de mooiste plekjes van het park. Ik had de bungalow voor 2 weken (de laatste 2 weken van april), prachtig weer, dus iedere dag ook lekker in het "tuintje" van het huisje gezeten. Op advies wat vogelvoer in het vogelhuisje gedaan en in no time kwamen vogels en een eekhoorn hun maaltijd halen. Het zwembad en speeltuin waren ivm corona nog gesloten, dus daar kan ik niets van zeggen, het restaurant had de mogelijkheid om maaltijden af te halen, zag er goed uit maar heb ik geen gebruik van gemaakt daar ik nog al eens door familie die in de omgeving woont werd uitgenodigd.

Alleen gereisd in april 2020

• 9Annelies15-04-2020

Héérlijk! Genoten van natuur en fietstochten!

Plus: de prachtige omgeving en service. Min: kan ik zo gauw niet bedenken.

• 9Eetgelegenheden

Constans, Eigenaar, 16-04-2020

Fijn om te lezen Annelies. We doen er natuurlijk alles aan om onze gasten ene fijn verblijf te geven. Tot de volgende keer!

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Linda15-04-2020

Wij komen zeker terug

Schoon en goed onderhouden huisje. Veel privacy en prachtige omgeving.

Constans, Eigenaar, 16-04-2020

Hallo Linda,

Goed om te lezen dat jullie het naar je zin hebben gehad, ondanks dat er minder te beleven is in de regio op dit moment. De natuur is er natuurlijk altijd. En geopend, dus een hele fijne zekerheid. Hahaha.

Heel graag tot ziens.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2020