Vakantiepark Lorkenbos (bungalowpark)

• 7.9Eetgelegenheden

Zoover silver Award 2018

Vakantiepark Info

Meer vakantieparkinfo

Lorkenbos Bungalowpark is rustig gelegen en ruim van opzet. Bij de huizen heb je veel privacy en je ziet overal groen om je heen. Ook zijn de huizen goed schoon. In het restaurant kun je meestal een hapje eten, al is het in het laagseizoen soms gesloten. Ook het zwembad is dan niet altijd open. Het park ligt naast natuurpark De Hoge Veluwe.

We hebben een aantal aanbieders voor Lorkenbos (bungalowpark) voor je op een rij gezet:

Contact

762 reviews over Vakantiepark Lorkenbos (bungalowpark)

• 8Sandy23-07-2019

Wij waren hier in juli 2018. Wij verbleven in type Korhoen, en wat hebben we t heerlijk gehad. Wat een prachtig huisje. Zo schoon, knus en gezellig. Mooie keuken en heerlijke badkamer. Wij hebben geen gebruik gemaakt vd bedstee, maar ik kan me voorstellen dat kinderen dit geweldig vinden. Tuin lag er ook prachtig bij, heel netjes allemaal. En je loopt zo vanuit je huis de natuur in. Of naar Otterlo, dat zeker op loopafstand ligt. Ideaal als je een paar boodschappen wil doen of een terrasje wil pakken. Zeker voor herhaling vatbaar.

• 7Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden

• 9Brigit Schaaf23-07-2019

Ssuper !!

Prachtige locatie , zeer schoon huisje. Vriendelijk personeel. Het was super vakantie .

• 10Thea Pompen23-07-2019

Wij zij een midweek geweest. De bungalow was heel schoon. Zeer comfortabel en van alle gemakken voorzien. Leuke tuin erbij ook netjes onderhouden. De bungalow zou je in kunnen wonen zo ruim, type Korhoen, goede bedden en banken, en alles genoeg aanwezig. Dit is de eerste keer dat ik tegen mijn man zei, hier wil ik zeker nog eens terug. Maar dan zouden wij ook de fietsen meenemen, het is hier schitterend om te fietsen, en zeker om te wandelen. Loslooproute voor de honden meteen om de hoek. Ik kan dit park aan iedereen aanraden.

• 10Eetgelegenheden

• 9Silvia Storm23-07-2019

Een heerlijk park midden in de natuur. Je komt na een jaar hard werken echt tot rust. Je kan geen wandelen met de honden maar ook ravotten op de heide wat te gelijkertijd je voortuin is. Heerlijk een dagje aan het mooie zwembad is natuurlijk ook een optie. Dus er is voor elk wat wils. Wil je echt uitgerust thuis komen dan moet je echt naar het Lorkenbos komen 😎

• 7Activiteiten

Met jonge kinderen

• 9S.F.M. van den Ordel-ter Veer23-07-2019

GEWOON DOEN!!!!!!

de fantastische ligging..schone en van alles voorziene huisjes (we hebben er al diverse huisjes meerdere keren gehad) het vriendelijke personeel . ligt centraal in de Veluwe. alles goed bereikbaar. zelfs met openbaar vervoer. wel stuk lopen vanaf bushalte maar goed te doen. Gaan zeker weer eens een huisje boeken.

Met oudere kinderen

• 10Sandra23-07-2019

Geweldig

Geweldig, mooie omgeving. Als je van wandelen en fietsen houd zit je goed ! De kinderen kunnen zich uitleven in de speeltuin in het bos en op de hei. Heerlijk zwembad . Alles is netjes schoon en goed onderhouden . Zeer vriendelijk We komen hier al een aantal jaar . Is echt een aanrader .

• 10Eetgelegenheden

Met jonge kinderen

• 5S v30-06-2019

Niet echt geweldig helaas Is huisje Ekster

We zijn hier met z,n tweetjes en een hond en zitten in huisje Ekster ,beste mensen aub boek dit huisje niet, het is een oude meuk, ligging is goed maar het stinkt muf in het huis de douche kop is stuk kraan in de douche uit het jaar 0 ramen die minstens zo oud zijn en slecht sluiten ,de vloer deint onder je voeten , echt 375 euro betaald, maar elke cent teveel helaas De algemene conclusie is afbreken die zooi niet meer van deze tijd.We zitten hier gelukkig maar een week en maken er het beste van.

• 5Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden
    • 1Onderkomen

Constans, Eigenaar, 02-07-2019

Dag S.,

Allereerst bedankt voor uw feedback. Wat jammer dat De Ekster niet is wat u ervan heeft verwacht. We hopen altijd dat mensen op de foto's van onze site een goed beeld krijgen van onze huizen, dat was in uw geval niet zo denk ik. We gaan even kijken of we daar wat aan kunnen gaan doen.

Zoals ik telefonisch al uit heb gelegd kan ik niet veel doen aan hoe mensen een huisjes ervaren. Wel kan ik er voor zorgen dat kapotte spullen worden gerepareerd. Maar dat was niet nodig vond u omdat het nog maar 3 nachten is. Weet wel dat we dat altijd zullen doen, als het binnen onze macht ligt.

Er was toch nog een ander huisje beschikbaar. Ik hoop dat u mij zometeen belt om aan te geven hier gebruik van te willen maken. Dan zijn de 3 laatste nachten wat meer zoals u had gehoopt.

Nogmaals bedankt. Nu weten we dat we de douche moeten repareren aanstaande vrijdag ;-)

• 9Joost van der Laan26-06-2019

Fantastische locatie!

Prima huis voor acht/negen personen. Alles was superschoon en compleet. De beheerders zijn uitermate vriendelijk en gezellig. Je voelt je er goed thuis.

• 7Eetgelegenheden

Met vrienden

• 9Irene Q16-06-2019

Geweldig!!!

Een heerlijk fijn huisje, geschikt voor 2 personen. Meestal zijn de bungalows zo groot dat er ruimte overblijft. De omgeving is prachtig om te fietsen. Wij hebben niet gewandeld maar ook dat is prima. Wij hebben een route gedaan van Happen en Trappen vanuit hotel- restaurant Waldhoorn, een aanrader!!. Alleen het weer zat niet mee, veel buien maar zodra we weer terug waren in het huisje, een heerlijke warme douche en de kachel wat hoger. Wij zijn heel enthousiast en komen graag hier weer teug,

• 9Eetgelegenheden

• 9Gerrit en Leonoor Nielen09-06-2019

geweldig

zijn in de grutto geweest heerlijk genoten van 1 weekje vacantie Huisje was prima

• 9Eetgelegenheden

Direct boeken

58 tips over Vakantiepark Lorkenbos (bungalowpark)

• Iris, 25-03-2014

Eet ook eens in het restaurant Zuiderzand op de camping erachter. Heerlijk eten en supervriendelijke mensen!

• Ko Meijering, 14-04-2014

Zeer klantvriendelijk. Vanaf ontvangst met uitleg en enkele tips tot het inleveren van de sleutel de vraag of alles wel naar wens geweest is. TIP: Heeft u een hond ga dan voor de bungalow type Korhoen en neem die dan met de naam Kievit. Die ligt helemaal achteraan op het park en op enkele voetstappen vanaf het bos. Wel zaklantaarn meenemen want als je de hond 's-avonds uitlaat richting bos daar is geen verlichting.

• Rilana Tolenaar, 08-04-2012

Stap eens op de fiets of wandel eens door de bossen....... Gezellig een kopje koffie doen bij de Mossel of bij Carnegies (Otterlo) of gezellig winkelen in Ede...Park de Hoge Veluwe is ook mooi en de Posbank is ook zeker de moeite waard!! Kortom: Ga gewoon eens zelf op ontdekking uit en ervaar het zelf!!

4 vragen over Vakantiepark Lorkenbos (bungalowpark)

• Ellen, 09-12-2017

Zwembad water

Graag zou ik willen weten wat de temperatuur van het zwembad water is. Vaak wordt wel aangegeven dat het verwarmd is maar is dan toch behoorlijk fris (23 graden) Als het heet weer is dan kan ik mijn voorstellen dat het dan prima is. Maar wil je bij wat koeler weer ook zwemmen dan is 30 graden wel fijn. Ben benieuwd. Met vriendelijke groet, Ellen

• Heidi Strik, 02-09-2013

omheinde tuin

Zijn er ook bungalows met een ruime omheinde tuin ?

Gre Zijp, 26-09-2013

Ja de 6 pers. bungalow de kornhoen had een eigen tuin flink van afmeting je kon er vrij buiten zitten

• simon, 25-08-2012

wie weet het antwoord?

Ligt het park in het bos of vlakbij een bos. Zijn er eekhoorntjes. Zijn er vlak bij het park elanden, reeen of wilde zwijnen te zien?

Frank Rijvordt, 06-07-2013

Elanden in Nederland? Ik ben ze gelukkig niet tegengekomen. Wat er wel lopen zijn sabeltand eekhoorns. Maar daar heb je geen last van als je maar genoeg beukennoten meeneemt. Koekoek

Vermeulen Veronique, 27-08-2012

Vanuit het lorkenbos ben je binnen de vijf minuten in het bos. Wilde dieren hebben wij niet gezien, maar op de kaart die wij van de omgeving hadden stonden uitkijkposten voor wild, dus het moet er wel zijn.

simon, 28-08-2012

Veronique Vermeulen bedankt voor uw antwoord.

Vakantiepark info

• BBQToegestaan