Vakantiepark Lorkenbos (bungalowpark)

• 7.9Eetgelegenheden

Zoover silver Award 2018

Vakantiepark Info

Meer vakantieparkinfo

Lorkenbos Bungalowpark is rustig gelegen en ruim van opzet. Bij de huizen heb je veel privacy en je ziet overal groen om je heen. Ook zijn de huizen goed schoon. In het restaurant kun je meestal een hapje eten, al is het in het laagseizoen soms gesloten. Ook het zwembad is dan niet altijd open. Het park ligt naast natuurpark De Hoge Veluwe.

We hebben een aantal aanbieders voor Lorkenbos (bungalowpark) voor je op een rij gezet:

Contact

762 reviews over Vakantiepark Lorkenbos (bungalowpark)

• 10M burgess03-08-2019

Altijd fantastisch

De medewerkers zijn allemaal even vriendelijk. De huisjes / caravans zijn schoon en netjes. De omgeving rond het lorkenbos is prachtig . Al negen jaar huren wij er een caravan dat zegt toch genoeg

Met jonge kinderen

• 10Laura collens03-08-2019

Volgend jaar weer!

We zijn net een dag terug van drie weken lorkenbos type kornhoen. Het was zoals gewoonlijk genieten! Zijn 5 jaar op rij in de zomer daar te vinden en volgend jaar is ook gelijk geboekt. De huisjes zijn altijd schoon en van alle gemakken voorzien. Bedden zijn goed en de omgeving is prachtig. Je loopt zo de bossen in en de zandverstuiving op. Kids vermaken zich prima in de speeltuin, zwembad en bij het animatie team. Bij het restaurant kan je heerlijk eten en de service is daar prima. Voor de kids van nu 14, 12 en 10 jaar is de zomervakantie op het Lorkenbos al jaren een feestje! Op naar volgend jaar! Aftellen kan beginnen.......

Met oudere kinderen

• 10Jolanda Nijdam03-08-2019

Fantastisch park gerund door topfamilie Lenderink

Afgelopen mei zaten wij in de berken waar wij 5 jaar geleden voor het eerst kennis hebben gemaakt met het Lorkenbos en zijn medewerkers. Het is ons zo bevallen dat wij elk jaar wel een keer proberen terug te komen. De rust, de natuur maar ook heel belangrijk de medewerkers hebben ervoor gezorgd dat wij terugkomen zodat wij even zoals wij het noemen bijtanken. Wat heel belangrijk is is dat het nog betaalbaar is ook voor mensen zoals wij die niet heel veel te besteden hebben. Wij hebben al verschillende huisjes gehuurd en alles is even mooi en zeker heel schoon. Er zit heel veel liefde van de familie en medewerkers van het Lorkenbos. Wij kunnen niet wachten totdat het oktober is want dan gaan wij weer een midweekje genieten van de natuur en de rust. Zoals wij altijd zeggen even een midweekje naar onze Lorken-familie ❤️

• 9Jennifer27-07-2019

Mooi park, comfortabel én midden in de natuur!

Lorkenbos is een heel fijn park met mooie huisjes in de natuur. Geweldig uitzicht vanaf het terras en veel privacy. Wij zaten van 19 t/ 26 juli 2019 in huisje Leeuwerik (type 'Korfoen') voor 6 personen, en dat heeft een heel leuk soort bedstee voor kinderen en is van alle gemakken voorzien. Wij kregen zelfs een sproeier in de tuin, om het groen te voorzien van water maar dit was tegelijkertijd fijn om in rond te springen:) Het prettige van dit park is dat je zo de Hoge Veluwe in loopt (of een witte fiets pakt), het Kröller-Müller kan bezoeken en andere activiteiten kan doen. Je hoeft je geen moment te vervelen. Wij komen zeker terug!

• 9Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen

Met jonge kinderen

• 8Immie23-07-2019

Fantastisch.

De geboekt huurfiets stond al klaar bij het huisje Heidezicht. Het huisje is lekker fris en mooi ingericht. Prachtige omgeving.

• 7Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden

Alleenreizend

• 8Patrick23-07-2019

Geweldig en uitstekende locatie

Het verblijf koroen is en mooie huisje gelegen aan de mooie heide veld en en goed ruime plek om het huisje de huisjes van binnen zijn mooi ingericht en van alle gemakken voorzien leuke bedstee en goede leefruimte om in te vertoeven mooie knus indeling en mooie huisje met de natuur om je heen wat wil je nog meer rust natuur en genieten op en mooie locatie

• 7Activiteiten
    • 8Onderkomen

• 10Linda23-07-2019

Super geweldige camping

We zijn aan gekomen op 19 juli en verblijven in de korhoen het is en prachtige huisjes en hebben het heerlijk naar ons zit en de Kids vermaken zich ook heel goed de omgeving is super mooie hier en je kunt hier in het dorpje lekker eten de camping is heerlijk rustig en we genieten heerlijk hier echt en mooie plekje hier

• 10Annette Vis23-07-2019

Elke keer weer in één woord: fantastisch

Het Lorkenbos is echt een park voor natuurliefhebbers en rustzoekers, die ook stiekem toch een beetje van luxe en een schoon, ruim huisje houden. We komen hier echt heel vaak (zo vaak als we kunnen). Je kunt hier prachtige wandelingen of fietstochten houden. Er is altijd wel wild te zien (of zelfs 's ochtends hertensporen bij je huisje:-)). Bijzonder veel soorten vogels ook! De mensen van het Lorkenbos zijn uitzonderlijk vriendelijk en service gericht. 'sNachts lekker slapen omdat het lekker stil is op het park. Kortom elke keer weer volop genieten. Hopelijk zijn we gauw weer in de gelegenheid om te komen, en oud en nieuw staat sowieso al geboekt, dat is ook elk jaar weer een feestje, waarbij de mensen van het Lorkenbos een leuke verrassing voor je klaar hebben staan, echt heel leuk!

• 9Anderscoachen23-07-2019

Echt geweldig!

Een midweek op kamp, heerlijk middenin het bos en een zwembad naast de deur. Wat wil je nog meer?

• 8Activiteiten

Met oudere kinderen

• 9Chantal Valk23-07-2019

Geweldig! Tot gauw👍

We zijn voor de 2de keer geweest! Alle 2 de keren in bungalow type Kornhoen. Geweldig! Ook voor kinderen met de bedstee! Was echt genieten. Locatie top, huisje top, uitzicht top. Echt en geslaagd vakantie bij het Lorkenbos. Wij komen zeker weer terug. Heerlijk genieten ❤️

• 8Activiteiten

Direct boeken

58 tips over Vakantiepark Lorkenbos (bungalowpark)

• Iris, 25-03-2014

Eet ook eens in het restaurant Zuiderzand op de camping erachter. Heerlijk eten en supervriendelijke mensen!

• Ko Meijering, 14-04-2014

Zeer klantvriendelijk. Vanaf ontvangst met uitleg en enkele tips tot het inleveren van de sleutel de vraag of alles wel naar wens geweest is. TIP: Heeft u een hond ga dan voor de bungalow type Korhoen en neem die dan met de naam Kievit. Die ligt helemaal achteraan op het park en op enkele voetstappen vanaf het bos. Wel zaklantaarn meenemen want als je de hond 's-avonds uitlaat richting bos daar is geen verlichting.

• Rilana Tolenaar, 08-04-2012

Stap eens op de fiets of wandel eens door de bossen....... Gezellig een kopje koffie doen bij de Mossel of bij Carnegies (Otterlo) of gezellig winkelen in Ede...Park de Hoge Veluwe is ook mooi en de Posbank is ook zeker de moeite waard!! Kortom: Ga gewoon eens zelf op ontdekking uit en ervaar het zelf!!

4 vragen over Vakantiepark Lorkenbos (bungalowpark)

• Ellen, 09-12-2017

Zwembad water

Graag zou ik willen weten wat de temperatuur van het zwembad water is. Vaak wordt wel aangegeven dat het verwarmd is maar is dan toch behoorlijk fris (23 graden) Als het heet weer is dan kan ik mijn voorstellen dat het dan prima is. Maar wil je bij wat koeler weer ook zwemmen dan is 30 graden wel fijn. Ben benieuwd. Met vriendelijke groet, Ellen

• Heidi Strik, 02-09-2013

omheinde tuin

Zijn er ook bungalows met een ruime omheinde tuin ?

Gre Zijp, 26-09-2013

Ja de 6 pers. bungalow de kornhoen had een eigen tuin flink van afmeting je kon er vrij buiten zitten

• simon, 25-08-2012

wie weet het antwoord?

Ligt het park in het bos of vlakbij een bos. Zijn er eekhoorntjes. Zijn er vlak bij het park elanden, reeen of wilde zwijnen te zien?

Frank Rijvordt, 06-07-2013

Elanden in Nederland? Ik ben ze gelukkig niet tegengekomen. Wat er wel lopen zijn sabeltand eekhoorns. Maar daar heb je geen last van als je maar genoeg beukennoten meeneemt. Koekoek

Vermeulen Veronique, 27-08-2012

Vanuit het lorkenbos ben je binnen de vijf minuten in het bos. Wilde dieren hebben wij niet gezien, maar op de kaart die wij van de omgeving hadden stonden uitkijkposten voor wild, dus het moet er wel zijn.

simon, 28-08-2012

Veronique Vermeulen bedankt voor uw antwoord.

Vakantiepark info

• BBQToegestaan