Vakantiepark Lorkenbos (bungalowpark)

• 7.9Eetgelegenheden

Zoover silver Award 2018

Vakantiepark Info

Meer vakantieparkinfo

Lorkenbos Bungalowpark is rustig gelegen en ruim van opzet. Bij de huizen heb je veel privacy en je ziet overal groen om je heen. Ook zijn de huizen goed schoon. In het restaurant kun je meestal een hapje eten, al is het in het laagseizoen soms gesloten. Ook het zwembad is dan niet altijd open. Het park ligt naast natuurpark De Hoge Veluwe.

We hebben een aantal aanbieders voor Lorkenbos (bungalowpark) voor je op een rij gezet:

Contact

762 reviews over Vakantiepark Lorkenbos (bungalowpark)

• 9David van der Leer21-10-2019

Heerlijke vakantie stek!!!

Kleinschalig, gezellig, keurig onderhouden, schoon met prachtige omgeving. En genoeg te doen om die kleine van 5 zich te laten vermaken. Vanaf het vakantiepark fiets of loop je zo het bos in., heerlijk.

• 8Activiteiten

• 10Annette Vis02-10-2019

fantastisch

Wij huren al jaren een huisje type Beekje. Altijd zéér tevreden. Nu kregen we een gerenoveerd huisje type Beekje....Nou toen we binnen kwamen liepen we door het huisje onder het uitroepen van: wauw, gaaf zeg! Echt, zo goed gedaan!!! We hebben het heel erg naar ons zin gehad, zowel binnen als buiten. Toch ook best veel kunnen wandelen tussen de regenbuien door. Veel wild gezien ook weer, hoef je echt park Hoge Veluwe niet voor op. Hopelijk kunnen we dit jaar nog een paar keer :-).

• 9Fam. Weller22-08-2019

Uitzicht op de heide 💜

Wij komen hier sinds 2013 iedere zomer terug en alle jaren in het huisje houtsnip (type Kornhoen) met uitzicht op de Heide, wie wil er nu niet zo wakker worden! 💜 Er zijn mooie wandelroutes rondom het Lorkenbos, de zandverstuiving blijft fantastisch en de kinderen zijn dagelijks in het zwembad te vinden. Wij raden iedereen aan het zelf eens te ervaren, je zult er zeker geen spijt van krijgen! Onze 3 weken zitten er nu bijna op, wij kijken al uit naar de volgende zomer!

• 7Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden

Met jonge kinderen

• 10Ginie oosterhoff20-08-2019

Geweldige vakantie gehad. Altijd een soort van thuiskomen voor mij en mijn gezin. Wij kwamen met tien man na een week nog vier toegevoegd. De kinderen tussen 21 en drie jaar hebben zich uitstekend vermaakt. Het recreatie team was dit jaar ronduit slecht. Jammer voor de mensen van het lorkenbos zij weten van te voren ook niet wie er komen als recreatie team. Maar ook erg jammer voor de kinderen. Wij verbleven in de Eekhoorn van 26 juli tot 16 augustus. Een heerlijk huis

Met vrienden

• 10Heleen Vogelaar20-08-2019

Wij zijn hier vaker geweest en in verschillende huisjes gezeten en allemaal even leuk en gezellig. Schoon en heerlijke bedden.

Uren gewandeld over de heide met onze hond. Het is alweer een poosje geleden want onze hond is overleden en we vonden het te confronterend. Nu hebben we weer een jonge hond in huis en gaan snel weer boeken en wandelen en zeker mooie herinneringen ophalen aan onze ouwe trouwe vriend. Wij raden dit park met zn leuke huisjes en fantastische omgeving zeker aan!

• 10Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden

Met oudere kinderen

• 10Monique Heemskerk18-08-2019

Fantastisch een echte aanrader

Wij zijn hier geweest van 16 t/m 19 aug in het stulpje “de Wulp “prima ligging aan de hei en op 20 meter zit je in het bos waar de honden heerlijk los kunnen lopen .Hou je van een rustige bosrijke omgeving dan ben je hier echt op het juiste adres een heel gezellig rustig park .huisje is brandschoon en alles zit er super uit .voor ons was het de eerste keer maar wij komen zeker terug

• 10Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden

• 8Jolanda18-08-2019

Heerlijke rustige vakantie, voor herhaling vatbaar

Super leuke schone huisjes. Direct vanuit het park mooie fiets- en wandeltochten. Dichtbij dorp Otterlo. Heerlijk rustig.

• 8Activiteiten

• 9Doensen09-08-2019

Voor herhaling vatbaar!

Mooie accommodatie. Huisjes zijn mooi ruim en goed verzorgd. Wij zaten in bungalow type Korhoen, ons huisje had ook de naam Korhoen. Mooi uitzicht en lekker rustig. Je bent in een paar passen in het bos. Voor kinderen is het heel fijn. Zwembad is niet groot maar dat maakt het met kinderen overzichtelijk. De kinderen hebben zich goed vermaakt bij het animatieteam. We zijn gaan wandelen met de boswachter (georganiseerd door het Lorkenbos) we hebben veel geleerd en veel wild gezien. Dit hadden we niet willen missen. Het Lorkenbos ligt heel centraal. Er is in de omgeving genoeg te doen!! Een aanrader!!

• 9Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden

Met jonge kinderen

• 10Patty Melief09-08-2019

Love Lorkenbos !

Geweldige bungalow! geweldige lokatie....je hoort alleen vogeltjes..! de bungalow voelt als thuis..gezellig groot..landelijke stijl. je voelt je rijk en rustig zo midden in de bossen. het is schoon .geen idee dat je ergens verder weg buren hebt...ons hondje voelde zich direct thuis..wij wilden niet naar huis en gaan nooit naar hetzelfde terug maar hebben opnieuw geboekt...love it...oh ja ook goede bedden..douche..keuken..alles perfect.....lorkenbos is thuiskomen en bijkomen!!!!!een 10 met een griffel

• 9Activiteiten

• 8Ann04-08-2019

Heerlijk en voor herhaling vatbaar!!

Neem je hond mee, kan veel los lopen op de losloopgebieden en ze genieten er echt van.. Vooral naar de Belgische mensen toe, want dat kennen ze in België niet zo goed.. Een losloopgebied.. Heerlijk om je hond(en) zo te zien geniet!! En bezoek ook de Hoge Veluwe, zeer groot en mooi!!!

• 7Activiteiten

Direct boeken

58 tips over Vakantiepark Lorkenbos (bungalowpark)

• Iris, 25-03-2014

Eet ook eens in het restaurant Zuiderzand op de camping erachter. Heerlijk eten en supervriendelijke mensen!

• Ko Meijering, 14-04-2014

Zeer klantvriendelijk. Vanaf ontvangst met uitleg en enkele tips tot het inleveren van de sleutel de vraag of alles wel naar wens geweest is. TIP: Heeft u een hond ga dan voor de bungalow type Korhoen en neem die dan met de naam Kievit. Die ligt helemaal achteraan op het park en op enkele voetstappen vanaf het bos. Wel zaklantaarn meenemen want als je de hond 's-avonds uitlaat richting bos daar is geen verlichting.

• Rilana Tolenaar, 08-04-2012

Stap eens op de fiets of wandel eens door de bossen....... Gezellig een kopje koffie doen bij de Mossel of bij Carnegies (Otterlo) of gezellig winkelen in Ede...Park de Hoge Veluwe is ook mooi en de Posbank is ook zeker de moeite waard!! Kortom: Ga gewoon eens zelf op ontdekking uit en ervaar het zelf!!

4 vragen over Vakantiepark Lorkenbos (bungalowpark)

• Ellen, 09-12-2017

Zwembad water

Graag zou ik willen weten wat de temperatuur van het zwembad water is. Vaak wordt wel aangegeven dat het verwarmd is maar is dan toch behoorlijk fris (23 graden) Als het heet weer is dan kan ik mijn voorstellen dat het dan prima is. Maar wil je bij wat koeler weer ook zwemmen dan is 30 graden wel fijn. Ben benieuwd. Met vriendelijke groet, Ellen

• Heidi Strik, 02-09-2013

omheinde tuin

Zijn er ook bungalows met een ruime omheinde tuin ?

Gre Zijp, 26-09-2013

Ja de 6 pers. bungalow de kornhoen had een eigen tuin flink van afmeting je kon er vrij buiten zitten

• simon, 25-08-2012

wie weet het antwoord?

Ligt het park in het bos of vlakbij een bos. Zijn er eekhoorntjes. Zijn er vlak bij het park elanden, reeen of wilde zwijnen te zien?

Frank Rijvordt, 06-07-2013

Elanden in Nederland? Ik ben ze gelukkig niet tegengekomen. Wat er wel lopen zijn sabeltand eekhoorns. Maar daar heb je geen last van als je maar genoeg beukennoten meeneemt. Koekoek

Vermeulen Veronique, 27-08-2012

Vanuit het lorkenbos ben je binnen de vijf minuten in het bos. Wilde dieren hebben wij niet gezien, maar op de kaart die wij van de omgeving hadden stonden uitkijkposten voor wild, dus het moet er wel zijn.

simon, 28-08-2012

Veronique Vermeulen bedankt voor uw antwoord.

Vakantiepark info

• BBQToegestaan