Vakantiepark
8,9

• Activiteiten8,2
  • Onderkomen9,0

Lorkenbos Bungalowpark is rustig gelegen en ruim van opzet. Bij de huizen heb je veel privacy en je ziet overal groen om je heen. Ook zijn de huizen goed schoon. In het restaurant kun je meestal een hapje eten, al is het in het laagseizoen soms gesloten. Ook het zwembad is dan niet altijd open. Het park ligt naast natuurpark De Hoge Veluwe.

We hebben een aantal aanbieders voor Lorkenbos (bungalowpark) voor je op een rij gezet:

Contact

25 reviews over Vakantiepark Lorkenbos (bungalowpark) in het Nederlands

genieten!

r
4-5-2019
  • Activiteiten8
  • Activiteiten8
  • Onderkomen10

heerlijke omgeving om te wandelen en te fietsen, ook met honden. huisje was schoon en alles wat je nodig hebt, is aanwezig. vriendelijk personeel bij de receptie

Gereisd Alleenreizend in april 2019

Mooi en schoon.

Annette Sekuur
24-3-2019

Eigenlijk zou ik met mijn moeder hier een midweek verblijven maar helaas werd zij in het ziekenhuis opgenomen. Huisje Het Beekje is een mooi rolstoelvriendelijk huis met een prachtig uitzicht op de heide.
Alle benodigdheden zijn aanwezig en heel netjes en schoon. Ik hoop hier nog een keer terug te komen samen met mijn moeder.

Gereisd Alleenreizend in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Unieke plek,rust en ruimte

M.de Ruiter
17-2-2019

DE Berken is een 1-2 persoons huis,gezellig ingericht,was erg schoon.Ligging vrij,je kijkt uit op een heide veld.Ik was er met 2 honden,uniek je loopt zo naar buiten,groot bosgebied met losloop route honden.Vlakbij Park de Hoge Veluwe met museum,in Otterlo Tegelmuseum,plaatsen als Ede,Barneveld goed bereikbaar.Waren 4 heerlijke dagen,zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd Alleenreizend in februari 2019

Vrijheid, blijheid, genieten ***

Ria van Ekris
      8-6-2018
      • Onderkomen8
      • Onderkomen8

Heerlijke huisjes om bij te tanken. Prachtige omgeving dus diverse wandelingen (in de sneeuw) gemaakt. In die winterse wereld kon ik mezelf ook uitleven in fotografie.

Voor dit beschreven verblijf, al eens eerder met een groep vrienden op Het Lorkenbos (in november) verbleven. In de late herfst. Dit was ook zeer naar ieders tevredenheid.

Gereisd Alleenreizend in Fri Jan 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastisch park!

Angélique Lunemann
      11-3-2018
      • Activiteiten7
      • Activiteiten7

Dit is een gewéldig park met prachtige huisjes en een mooie ligging! De huisjes zijn smaakvol ingericht en heel schoon. Ik heb al drie keer een heerlijke vakantie daar gehad!

Gereisd Alleenreizend in mei 2017

Prachtig gebied, heerlijk verblijf!

Arnold
      10-11-2017

Goede, vriendelijke ontvangst. Veel leuke tips gekregen. prachtig vakantiehuis.

Gereisd Alleenreizend in Wed Nov 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

top vakantiepark!

Robert
      10-11-2017

leuk vakantiepark! wij hebben met het gezin in een bungalow gezeten en dat is ons goedbevallen. De omgeving is ook prachtig.

Gereisd Alleenreizend in Sun Oct 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Onvergetelijke plek op de Veluwe

winterbloem
      1-10-2017
      • Onderkomen10

Voor de tweede keer naar Het Lorkenbos gelegen op de Veluwe in Otterlo. Deze keer in een stacaravan Zuiderheide. De vorige keer in een bungalow; de Heidewachter met uitzicht op de heide. Dat uitzicht had ik deze keer niet, maar desalniettemin ligt er een ruime prive- tuin langs. Ook hier was alles kraak helder! Het is dan ook echt thuiskomen! in het Lorkenbos. Momenteel is de huur aantrekkelijk geprijsd. Zet Verkennen of Nazomeren in de online boeking en er gaat 100 euro korting af. Het is echt een prima plek om te genieten in een prachtig natuurgebied!

Gereisd Alleenreizend in september 2017

Wat een mooie verrassing!

Heidebloem
      13-5-2017
      • Activiteiten10
      • Activiteiten10

Met een voucher van veiling kreeg ik 100 euro korting op een midweek. 4 nachten voor 74 euro, dat kon ik niet voorbij laten gaan. Na een lange fietstocht door het bos vanuit Ede-Wageningen kwam ik de huisjes tegen. Het huisje was super schoon en ik keek uit op de Heide. De service is prima; heel vriendelijk personeel. Ik weet wel waar ik naar toe ga als ik rust zoek en op de Veluwe wil verblijven!!!!

Gereisd Alleenreizend in december 2016

Klein maar heel fijn!

Simone
      20-3-2017
      • Onderkomen9

Gastvrije ontvangst met uitgebreide informatie over de omgeving. Het huisje (Berken) was knus, schoon en rustig gelegen met uitzicht op de natuur die uitnodigt tot wandelen of fietsen. Geen overbodige luxe (zoals vaatwasser of oven, die ik meestal toch niet gebruik), maar gewoon alles wat je nodig hebt. Met de gaskachel was de woonruimte snel aangenaam warm te krijgen, maar ik kan me voorstellen dat het in de winter killetjes zal zijn in slaap- en badkamer. Er was echter een electrisch kacheltje aanwezig. Er is wifi in de huisjes, de ontvangst was niet zo stabiel, maar prima om mail op te halen of iets op te zoeken. Maar wat wil je ook... er valt wel wat mooiers te bekijken dan een rechthoekig schermpje.

Gereisd Alleenreizend in Wed Mar 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

• ZwembadBuitenzwembad

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Lorkenbos (bungalowpark) in Otterlo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Lorkenbos (bungalowpark) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.