Vakantiepark Lorkenbos (bungalowpark)

• 7.9Eetgelegenheden

Zoover silver Award 2018

Vakantiepark Info

Meer vakantieparkinfo

Lorkenbos Bungalowpark is rustig gelegen en ruim van opzet. Bij de huizen heb je veel privacy en je ziet overal groen om je heen. Ook zijn de huizen goed schoon. In het restaurant kun je meestal een hapje eten, al is het in het laagseizoen soms gesloten. Ook het zwembad is dan niet altijd open. Het park ligt naast natuurpark De Hoge Veluwe.

We hebben een aantal aanbieders voor Lorkenbos (bungalowpark) voor je op een rij gezet:

Contact

762 reviews over Vakantiepark Lorkenbos (bungalowpark)

• 8Janet Pots20-06-2016

Fantastische plek

Het was echt een mooi en super schoon huisje mooie omgeving hebben veel gewandeld ,het restaurant zuiderzand is ook echt een aanrader,jullie meiden van de receptie waren ook erg vriendelijk.

Constans, afdeling reserveringen, Eigenaar, 23-06-2016

Dag Mevrouw Pots,

Ik zie dat u een 1 heeft gegeven voor kindvriendelijkheid en het zwembad. Zou u dat kunnen toelichten, dan kunnen wij hier misschien iets aan doen.

• 8Yvonne Pistorius18-06-2016

Heerlijk en mooi park

Vakantiepark Lorkenbos is een geweldig mooi gelegen park . verschillende bungalows al gehuurd en 1 juli gaan we voor de vierde keer dit jaar dat zegt toch al genoeg . Vriendelijk ontvangst bij de receptie niets is teveel. Restaurant eten eenvoudig maar goed en ook vriendelijke bediening De bungalows zijn zeer schoon en sfeervol ingericht. met een flinke ruimte om de bungalow heen . Klein min puntje misschien Inventaris is voldoende maar had fijn geweest als er toch wat meer borden bestek enz was geweest in een huisje met 6 personen her is zo gauw gebruikt waardoor je vaak wel de vaatwasser aan. ik zelf vind het altijd fijn als je bij verrek 11 of 12 uur weg kan dit kan wel bij sommige parken bijgeboekt worden . Het is bij lorkenbos niet standaard bij te boeken maar wel bespreekbaar met hun . we hebben daar twee keer gebruik van gemaakt in overleg met hun . wat een service ! wij willen zeggen boek maar gauw want voor je het weet zitten ze vol .

• 10Ben van Lochem05-09-2015

heel plezierig

We verbleven voor de derde keer met onze kinderen, hun partners en kleinkinderen een weekend in De Spar. In totaal met 14 personen (10 volwassenen en 5 kinderen). We overwegen De Spar ook volgend jaar weer te huren. Het enige minpuntje is het ontbreken van een afvoerputje in een van de vier badkamers..

• 10Gabriels27-08-2015

fantastisch

Wij verbleven in Erica. Het was echt geweldig. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Mooie, rustige omgeving. Veel te zien en veel te doen. Je komt daar echt tot rust. Het heeft ons (gezin met 2 kids en een hond) echt goed gedaan. Alleen jammer dat een midweek zo kort is......:) Meteen de dag van aankomst hadden we alle 4 zoiets van: 'hier willen we niet meer weg'. M.a.w.: we komen hier zeker weer terug.

• 9Cobie Gommers26-08-2015

heel prettig

Ik had voor het Lorkenbos gekozen omdat de accommodatie aangepast voor een rolstoel gebruiker en hond vriendelijk zou zijn. Beide was uitstekend. Mijn moeder heeft genoten van de goed aangepaste woning en wij omdat hond zoveel los kon lopen. Prachtige omgeving, rustig.

• 8caroline10-08-2015

heerlijk!

Voor de 3e keer in een huisje in het Lorkenbos en weer volop genoten. Prima accommodatie en een schitterende omgeving. Veel te doen zoals een prachtige vlindertuin in de Harskamp en de Apenheul of wandelen in het bos. Lekker gegeten bij het restaurant.

• 10M. Veenendaal05-08-2015

na 9x verveeld Lorkenbos ons nog steeds niet!

Huisje houtsnip is een erg fijn huisje. Erg mooie ligging goede sevice en heerlijk rustig. Volgend jaar hopen we weer van de partij te zijn!

• 8Jeanette05-08-2015

Heerlijke vakantie

De vakantie was super voir zowel mijn jongste vsn 7 jaar als de oudste van 16 jaar. Veel en leuke animatie mooie speeltuin en fijne accomodatie

• 8Lieke Lubbers26-09-2014

Heerlijk weekendje weg!

Afgelopen weekend ben ik samen met mijn vriend een weekendje in het Lorkenbos geweest! Wij hadden een stacarvan. We hebben een heerlijk weekend gehad, fietsen in de omgeving is echt een aanrader! De stacarvan is goed te doen met 2 volwassenen. De slaapkamers en badkamers zijn niet groot maar wel erg netjes. De kachel werkt super goed in de stacarvan. Wij hadden nu mooi weer en af en toe regen dan merk je dat het wel snel koud en klam in de stacarvan wordt. De kachel even aan en klaar is kees. Je moet geen hoge verwachtingen hebben want dan is het super goed!

• 9J.G. Luft12-10-2013

Een plek om lief te hebben

Gerieflijke accommodatie, Prachtige omgeving! Medewerkers zijn klantvriendelijk. Heel fijn weekend gehad met kinderen en kleinkinderen (20 personen)

Direct boeken

58 tips over Vakantiepark Lorkenbos (bungalowpark)

• Iris, 25-03-2014

Eet ook eens in het restaurant Zuiderzand op de camping erachter. Heerlijk eten en supervriendelijke mensen!

• Ko Meijering, 14-04-2014

Zeer klantvriendelijk. Vanaf ontvangst met uitleg en enkele tips tot het inleveren van de sleutel de vraag of alles wel naar wens geweest is. TIP: Heeft u een hond ga dan voor de bungalow type Korhoen en neem die dan met de naam Kievit. Die ligt helemaal achteraan op het park en op enkele voetstappen vanaf het bos. Wel zaklantaarn meenemen want als je de hond 's-avonds uitlaat richting bos daar is geen verlichting.

• Rilana Tolenaar, 08-04-2012

Stap eens op de fiets of wandel eens door de bossen....... Gezellig een kopje koffie doen bij de Mossel of bij Carnegies (Otterlo) of gezellig winkelen in Ede...Park de Hoge Veluwe is ook mooi en de Posbank is ook zeker de moeite waard!! Kortom: Ga gewoon eens zelf op ontdekking uit en ervaar het zelf!!

4 vragen over Vakantiepark Lorkenbos (bungalowpark)

• Ellen, 09-12-2017

Zwembad water

Graag zou ik willen weten wat de temperatuur van het zwembad water is. Vaak wordt wel aangegeven dat het verwarmd is maar is dan toch behoorlijk fris (23 graden) Als het heet weer is dan kan ik mijn voorstellen dat het dan prima is. Maar wil je bij wat koeler weer ook zwemmen dan is 30 graden wel fijn. Ben benieuwd. Met vriendelijke groet, Ellen

• Heidi Strik, 02-09-2013

omheinde tuin

Zijn er ook bungalows met een ruime omheinde tuin ?

Gre Zijp, 26-09-2013

Ja de 6 pers. bungalow de kornhoen had een eigen tuin flink van afmeting je kon er vrij buiten zitten

• simon, 25-08-2012

wie weet het antwoord?

Ligt het park in het bos of vlakbij een bos. Zijn er eekhoorntjes. Zijn er vlak bij het park elanden, reeen of wilde zwijnen te zien?

Frank Rijvordt, 06-07-2013

Elanden in Nederland? Ik ben ze gelukkig niet tegengekomen. Wat er wel lopen zijn sabeltand eekhoorns. Maar daar heb je geen last van als je maar genoeg beukennoten meeneemt. Koekoek

Vermeulen Veronique, 27-08-2012

Vanuit het lorkenbos ben je binnen de vijf minuten in het bos. Wilde dieren hebben wij niet gezien, maar op de kaart die wij van de omgeving hadden stonden uitkijkposten voor wild, dus het moet er wel zijn.

simon, 28-08-2012

Veronique Vermeulen bedankt voor uw antwoord.

Vakantiepark info

• BBQToegestaan