Vakantiepark
8,9

• Activiteiten8,2
  • Onderkomen9,0

Lorkenbos Bungalowpark is rustig gelegen en ruim van opzet. Bij de huizen heb je veel privacy en je ziet overal groen om je heen. Ook zijn de huizen goed schoon. In het restaurant kun je meestal een hapje eten, al is het in het laagseizoen soms gesloten. Ook het zwembad is dan niet altijd open. Het park ligt naast natuurpark De Hoge Veluwe.

We hebben een aantal aanbieders voor Lorkenbos (bungalowpark) voor je op een rij gezet:

Contact

122 reviews over Vakantiepark Lorkenbos (bungalowpark) in het Nederlands

Super

Sandra
28-4-2019
  • Onderkomen8

Wij hebben in een stacaravan verbleven. Super mooie omgeving en de caravan was geweldig schoon!

Gereisd Met jonge kinderen in april 2019

Heerlijk verblijf !

Jean-Marie Cottenie
21-4-2019
  • Activiteiten9
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Ideale natuurlijke omgeving voor wie rust en ontspanning zoekt. De ontvangst door de uitbaters van het domein is top. Wij verbleven een midweek met kinderen en kleinkinderen in vakantiehuisje "Beekje". Zeer verzorgde en ruime vakantiewoning met vrij uitzicht op de natuur. We hebben met zijn allen volop genoten van het verblijf en de fietstochtjes in de omgeving. Wij hopen zeker om nog terug te keren.

Gereisd Met jonge kinderen in april 2019

Heerlijk!

Fam. van Urk
24-2-2019
  • Onderkomen9

Wij hadden behoefte om samen met onze 2 peuters en 2 hondjes te ontsnappen aan alle drukte. Een midweek in het Lorkenbos is hier ideaal voor. We hebben genoten van de rust en de prachtige omgeving. De speeltuin was top voor de kinderen; in de zandbak lag al speelgoed klaar. Leuk om naar toe te wandelen, en dichtbij, is de zandverstuiving. Het paddenstoelenbos bij het park is erg leuk voor kleine kinderen. Bij de receptie kregen wij opdrachtboekjes, kaboutermutsen en een knapzak met lekkers mee. Aan het eind ook nog een kabouterdiploma! De midweek vloog voorbij, en om nu al te vertrekken vonden wij zo jammer. Bij navraag bij de receptie bleek dat we de vakantie konden verlengen in een ander huisje. Probleempjes en eventueel ongemak werden meteen en goed opgepakt en opgelost. Het personeel staat ALTIJD klaar. Wij komen zeker weer terug!

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2019

geweldig

L. Helder
6-11-2018
  • Activiteiten7
  • Activiteiten7

Heerlijk huisje, ook voor onze dochter met een beperking. Week genoten van de mooie omgeving en vele dingen die je kan doen binnen reisafstand. Gaan het zeker aanbevelen binnen onze vriendenkring.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Nov 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeker nog eens terug naar deze ‘oplaadplek’

Iris en Bob van Heel
15-7-2018
  • Activiteiten8

Wij waren van 6 tot 13 juli in huis de Fin op vakantiepark Lorkenbos. Enorm genoten van deze rustgevende plek. Heerlijk koel in het huis door mooi ventilatie systeem. Onze zoon heeft zich optimaal vermaakt en liep de hele vakantie te zingen. Gastvrije beheerders, zeer schoon huis.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Rustige omgeving

Mertens Frans
3-7-2018
  • Onderkomen5
  • Activiteiten5
  • Onderkomen5
  • Activiteiten5

een “Verwarmd” zwembad van 24ºC is veel te koud. Bij aankomst een uitleg over een fantastische wandeling, niet te doen met buggy!!! Eetgelegenheid op het park is een pluspunt. Jammer dat er in de directe nabijheid geen winkeltje of bakker is. Chalet “De Fin” is een mooie bungalow met op het gelijkvloers veel ruimte. Maar de verdieping is voor kleine mensen, steeds het hoofd moeten intrekken zo laag is het dak. Ook hier geen opbergruimte.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Receptie Lorkenbos, Eigenaar, Thu Jul 12 2018 14:08:31 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dag meneer Mertens,

Allereerst bedankt voor uw eerlijke feedback. Wat betreft het zwembad: verwarmen naar 24 graden, vanaf 6 graden als het uit de grond komt is weldegelijk 'verwarmd'. Als we het niet zouden verwarmen, zou u helemaal niet blij zijn geweest denk ik. Warmer krijgen we het tot nog toe niet. Dit komt ook mede door de koude nachten in het bos.

De wandeling: Graag horen wij van u welke wandeling dit was, zodat we dit aan andere gasten ook kunnen melden. Het is natuurlijk erg vervelend als een wandeling meer survivallen wordt dan een lekkere wandeling... Onze excuses daarvoor.

De verdieping van de Fin is inderdaad wat meer geschikt voor kinderen. Dat hebben wij ondertussen ook op onze site gezet. Alhoewel we daarna ook al wel van andere gasten hebben gehoord dat ze dit huis daarom ook als erg knus ervaren.

Misschien kunt u de volgende keer een van onze luxere huizen proberen? Die zijn ook wat ruimer ingericht. Bijvoorbeeld type Beekje.

We hopen dat u ons per mail nog e.e.a. laat weten. Waarvoor dank.

Constans

Genieten tot en met!

Arnoud
18-6-2018
  • Activiteiten10

Met ons gezin hebben wij hier een prachtige vakantie gehad. Onze kinderen hebben zich enorm vermaakt in de bosrijke omgeving, in de speeltuin en op de skelters. Het Lorkenbos blijft zeker in onze gedachten om hier nog eens terug te komen.

prachtig park, heerlijke omgeving

Gerwin
11-6-2018
  • Activiteiten8

wat wij vooral heel leuk vonden waren de skelters die je zo kon gebruiken wel jammer dat de cafetaria nog niet geopend was, die ging pas open in het hoofdseisoen

Gereisd Met jonge kinderen in april 2016

Fantastische vakantie plek!

Laura Collens
10-6-2018
  • Activiteiten10

Heerlijk park met schone accommodaties. We komen hier nu al voor het 3e jaar en kunnen niet wachten tot we in augustus 2018 weer mogen. Voor 2019 ook alvast geboekt. Op de vraag wat gaan we volgend jaar zomer doen? Roepen de kinderen (13, 11 en 9 jaar) elk jaar in koor: het Lorkenbos! Leuke animatie vol met activiteiten van 's morgens tot 's avonds. Huisdieren zijn welkom. Als je slecht ter been bent is alles toegankelijk. Leuke speeltuin voor de kids en een mooi zwembad. Zelf in de regen (tja het blijft Nederland) waren de kinderen er niet weg te trekken. Als de kids zich vermaken doen de papa's en mama's dat ook! Het restaurant was door een ander overgenomen en dat viel erg tegen. Het was een stuk duurder geworden, kwaliteit en de sfeer was minder. Hopen dat het dit jaar beter is, want we zaten daar de afgelopen jaren dagelijks. Bij het zwembad was nu ook een gelegenheid gecreëerd voor een broodje, drinken en een ijsje. Ideaal!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

Bij thuis komst gelijk geboekt voor 2019

Mariska burgess
10-6-2018
  • Activiteiten10

Al acht jaar kom ik op het lorkenbos. Samen met mijn moeder genoot ik van de prachtige natuur rondom het lorkenbos. We fietste wat af .2017 was het eerste jaar zonder mijn moeder. ( zij is begin 2017 overleden ) . Samen met mijn twee nichtjes ben ik in de herfstvakantie geweest. Er ging een wereld voor me open. Paddenstoelen bos, speeltuin , het oerbos , huifkar tocht ,gefietst. Het kan allemaal bij het lorkenbos. Samen met mijn nichtjes genoten . 2018 zijn we in de mei vakantie geweest . De kidsclub was erg leuk. Er is genoeg te doen voor jong en oud.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Oct 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

• ZwembadBuitenzwembad

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Lorkenbos (bungalowpark) in Otterlo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Lorkenbos (bungalowpark) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.