Vakantiepark Lorkenbos (bungalowpark)

• 7.9Eetgelegenheden

Zoover silver Award 2018

Vakantiepark Info

Meer vakantieparkinfo

Lorkenbos Bungalowpark is rustig gelegen en ruim van opzet. Bij de huizen heb je veel privacy en je ziet overal groen om je heen. Ook zijn de huizen goed schoon. In het restaurant kun je meestal een hapje eten, al is het in het laagseizoen soms gesloten. Ook het zwembad is dan niet altijd open. Het park ligt naast natuurpark De Hoge Veluwe.

We hebben een aantal aanbieders voor Lorkenbos (bungalowpark) voor je op een rij gezet:

Contact

762 reviews over Vakantiepark Lorkenbos (bungalowpark)

• 10Heleen Vogelaar20-08-2019

Wij zijn hier vaker geweest en in verschillende huisjes gezeten en allemaal even leuk en gezellig. Schoon en heerlijke bedden.

Uren gewandeld over de heide met onze hond. Het is alweer een poosje geleden want onze hond is overleden en we vonden het te confronterend. Nu hebben we weer een jonge hond in huis en gaan snel weer boeken en wandelen en zeker mooie herinneringen ophalen aan onze ouwe trouwe vriend. Wij raden dit park met zn leuke huisjes en fantastische omgeving zeker aan!

• 10Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden

• 10Laura collens03-08-2019

Volgend jaar weer!

We zijn net een dag terug van drie weken lorkenbos type kornhoen. Het was zoals gewoonlijk genieten! Zijn 5 jaar op rij in de zomer daar te vinden en volgend jaar is ook gelijk geboekt. De huisjes zijn altijd schoon en van alle gemakken voorzien. Bedden zijn goed en de omgeving is prachtig. Je loopt zo de bossen in en de zandverstuiving op. Kids vermaken zich prima in de speeltuin, zwembad en bij het animatie team. Bij het restaurant kan je heerlijk eten en de service is daar prima. Voor de kids van nu 14, 12 en 10 jaar is de zomervakantie op het Lorkenbos al jaren een feestje! Op naar volgend jaar! Aftellen kan beginnen.......

• 10Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden

• 9Anderscoachen23-07-2019

Echt geweldig!

Een midweek op kamp, heerlijk middenin het bos en een zwembad naast de deur. Wat wil je nog meer?

• 8R.D.M. Bons23-07-2019

Ik ben fan van "het Lorkenbos"

Het Lorkenbos, is een prachtig bungalowpark, je kijkt op het heideveld uit, en loopt direkt het bos in. Je wordt vriendelijk ontvangen. De bungalows zijn echt super schoon. Honden zijn welkom, je loopt meteen met ze het bos in. En als je geluk hebt komen de herten s,nachts rond je huisje scharrelen, hoe verrassend is dat. Ik kom er al jaren, de laatste tijd zelfs twee keer per jaar, het voelt voor mij, een beetje als thuiskomen.

• 8Onderkomen

• 9S.F.M. van den Ordel-ter Veer23-07-2019

GEWOON DOEN!!!!!!

de fantastische ligging..schone en van alles voorziene huisjes (we hebben er al diverse huisjes meerdere keren gehad) het vriendelijke personeel . ligt centraal in de Veluwe. alles goed bereikbaar. zelfs met openbaar vervoer. wel stuk lopen vanaf bushalte maar goed te doen. Gaan zeker weer eens een huisje boeken.

• 2018
    10Maartje Nevejan10-10-2018

Het Lorkenbos is al 25 jaar onze favoriet.

Pak je laarzen maar in, en trrk de bossen in

Constans, Eigenaar, 18-10-2018

Familie Nevejan,

Ook al 25 jaar van harte welkom op ons park. Wat leuk dat jullie dit keer wat extra's te vieren hadden (in Utrecht). Dat heeft best een beetje indruk gemaakt op mij. Nogmaals van harte gefeliciteerd allemaal! We kijken uit naar jullie volgende keer.

• 7Heidi Strik08-08-2018

Goed, maar met een paar kanttekeningen

We hadden eind juli een bungalow (Leeuwerik) geboekt voor een week. Helaas was bij aankomst de bungalow niet gepoetst. Dus we moesten nog een paar uur wachten voordat we de bungalow in konden. We hebben op zich verder een goede vakantie gehad. Een paar nadelen waren dat we nergens met de hond konden gaan zwemmen. Vanwege de hitte had de hond het ontzettend zwaar. We kregen een paar tips van de receptie, maar bij aankomst mocht de hond er helaas niet zwemmen. Verder was het wandelen in de bossen prima, aangezien de hond los mocht lopen. De bungalow was verder netjes, alleen de bank was hard en zat niet lekker. Ook de kussens in de tuinstoelen ontbraken.

• 7Onderkomen
    • 7Activiteiten

Receptie Lorkenbos, Eigenaar, 24-08-2018

Dag mevrouw Strik,

Het klopt wat u zegt. De schoonmaakdienst had uw bungalow over het hoofd gezien. Het is een van die dingen die je hoopt nooit mee te maken als hoofd schoonmaakdienst. Gelukkig waren de dames nog aanwezig en konden ze samen, in een rap tempo, maar met hetzelfde eindresultaat als men van ons gewenst is, toch uw bungalow schoonmaken. Onze oprechte excuses hiervoor.

Voor wat betreft het zwemmen: Dit is natuurlijk iets wat wij niet in de hand hebben. U gaf zelf ook aan dat uw hond niet in een klein hondenzwembadje kon waardoor u was aangewezen op een natuurplas. Maar u wilde daarvoor niet al te ver uit de buurt... Op ons park is geen plas voor de hond om te zwemmen. Dat staat ook niet op onze site. We hebben u bij de receptie met alle goeie bedoelingen geprobeerd te helpen (gaven ook aan dat we het niet zeker wisten of het kon), maar door het warme weer waren de omstandigheden anders dan anders. We begrijpen dat u zich zorgen maakte over uw lieve hond. Dat was duidelijk te zien toen u bij de receptie was. Erg jammer dat we geen steentje konden bijdragen aan een verbetering van de situatie.

Met betrekking tot de tuinkussens kan ik u zeggen dat die nu eenmaal niet bij de inventaris horen.

Met vriendelijke groet,

Constans

• 9Annemiek de Bondt-van Wijk30-07-2018

Fantastisch!

Ik was hier met mijn man, oudste zoon en schoondochter in de Fin van 2-6 Juli 2018 en we hebben een fantastische midweek in de Fin gehad. Heerlijk huis, lekker ruim. Zoon en schoondochter vertoefden op de mooie zolderverdieping. Lekker privacy voor ons allen. Huis lag mooi in het bos, met zicht op de hei en ook vlakbij het zwembad. Super! Het weer was ook heerlijk. Een mooie gelegenheid om het huis 'de Fin' te ontdekken. We hebben al veel huizen verkend. Altijd top! Lorkenbos is een aanrader. 👍 Super! Afz Annemiek de Bondt/van Wijk (den Haag)

• 8K. Beijer12-06-2018

Heerlijk onthaasten met de hond en de kids!

Na lang zoeken op Internet naar een huisje heel dichtbij een losloopgebied voor de hond zijn we uiteindelijk op Het Lorkenbos uitgekomen. We hadden gekozen voor het huisje Fazant. Het huisje en de plek is echt TOP! Heerlijk direct in de natuur met het losloopgebied op nog geen 100 mtr! In de ochtend een prachtig opkomende zon die door de bossen schijnt tijdens een heerlijk rondje hardlopen met de hond. Ook werd dat weekend het restaurant Zuiderzand geopend waar je heerlijk kan eten! Ongedwongen sfeer, aardige eigenaar die een praatje kwam maken en de kok zeer meedenkend door voor het hele gezin een combinatie te maken van de toetjes die ze hebben, omdat de kids niet konden kiezen! Dat is meedenken met de klant! Huisje heeft een knus interieur, mooi keuken en prima slaapkamers. Hier is voor ons wel het minpuntje. De bedden moeten echt veel beter, wij komen om uit te rusten en dit was niet goed voor mijn rug. Op het to-do lijstje dus..

• 8Onderkomen
    • 7Activiteiten

• 10Jacoba12-06-2018

Héérlijk

Wanneer ik hier was wordt er gevraagd 2015, 2017 en in 2018 wordt het zelfs 2 keer. Waarom ? Waarom ergens anders heen als er hier zoveel rust, ruimte, natuur en cultuur is. In de huisjes is het zeer goed vertoeven, slapen doe je als een roos. En ben je s'ochtends vroeg wakker dan loop je stilletjes vanuit je huisje zo de natuur in of je zit met een boekje in een hoekje van de bank en geniet van de zonsopkomst. Genieten doe je hier volop.

• 9Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden

Direct boeken

58 tips over Vakantiepark Lorkenbos (bungalowpark)

• Iris, 25-03-2014

Eet ook eens in het restaurant Zuiderzand op de camping erachter. Heerlijk eten en supervriendelijke mensen!

• Ko Meijering, 14-04-2014

Zeer klantvriendelijk. Vanaf ontvangst met uitleg en enkele tips tot het inleveren van de sleutel de vraag of alles wel naar wens geweest is. TIP: Heeft u een hond ga dan voor de bungalow type Korhoen en neem die dan met de naam Kievit. Die ligt helemaal achteraan op het park en op enkele voetstappen vanaf het bos. Wel zaklantaarn meenemen want als je de hond 's-avonds uitlaat richting bos daar is geen verlichting.

• Rilana Tolenaar, 08-04-2012

Stap eens op de fiets of wandel eens door de bossen....... Gezellig een kopje koffie doen bij de Mossel of bij Carnegies (Otterlo) of gezellig winkelen in Ede...Park de Hoge Veluwe is ook mooi en de Posbank is ook zeker de moeite waard!! Kortom: Ga gewoon eens zelf op ontdekking uit en ervaar het zelf!!

4 vragen over Vakantiepark Lorkenbos (bungalowpark)

• Ellen, 09-12-2017

Zwembad water

Graag zou ik willen weten wat de temperatuur van het zwembad water is. Vaak wordt wel aangegeven dat het verwarmd is maar is dan toch behoorlijk fris (23 graden) Als het heet weer is dan kan ik mijn voorstellen dat het dan prima is. Maar wil je bij wat koeler weer ook zwemmen dan is 30 graden wel fijn. Ben benieuwd. Met vriendelijke groet, Ellen

• Heidi Strik, 02-09-2013

omheinde tuin

Zijn er ook bungalows met een ruime omheinde tuin ?

Gre Zijp, 26-09-2013

Ja de 6 pers. bungalow de kornhoen had een eigen tuin flink van afmeting je kon er vrij buiten zitten

• simon, 25-08-2012

wie weet het antwoord?

Ligt het park in het bos of vlakbij een bos. Zijn er eekhoorntjes. Zijn er vlak bij het park elanden, reeen of wilde zwijnen te zien?

Frank Rijvordt, 06-07-2013

Elanden in Nederland? Ik ben ze gelukkig niet tegengekomen. Wat er wel lopen zijn sabeltand eekhoorns. Maar daar heb je geen last van als je maar genoeg beukennoten meeneemt. Koekoek

Vermeulen Veronique, 27-08-2012

Vanuit het lorkenbos ben je binnen de vijf minuten in het bos. Wilde dieren hebben wij niet gezien, maar op de kaart die wij van de omgeving hadden stonden uitkijkposten voor wild, dus het moet er wel zijn.

simon, 28-08-2012

Veronique Vermeulen bedankt voor uw antwoord.

Vakantiepark info

• BBQToegestaan