Vakantiepark Lorkenbos (bungalowpark)

• 7.9Eetgelegenheden

Zoover silver Award 2018

Vakantiepark Info

Meer vakantieparkinfo

Lorkenbos Bungalowpark is rustig gelegen en ruim van opzet. Bij de huizen heb je veel privacy en je ziet overal groen om je heen. Ook zijn de huizen goed schoon. In het restaurant kun je meestal een hapje eten, al is het in het laagseizoen soms gesloten. Ook het zwembad is dan niet altijd open. Het park ligt naast natuurpark De Hoge Veluwe.

We hebben een aantal aanbieders voor Lorkenbos (bungalowpark) voor je op een rij gezet:

Contact

762 reviews over Vakantiepark Lorkenbos (bungalowpark)

• 9David van der Leer21-10-2019

Heerlijke vakantie stek!!!

Kleinschalig, gezellig, keurig onderhouden, schoon met prachtige omgeving. En genoeg te doen om die kleine van 5 zich te laten vermaken. Vanaf het vakantiepark fiets of loop je zo het bos in., heerlijk.

• 8Activiteiten

• 10Annette Vis02-10-2019

fantastisch

Wij huren al jaren een huisje type Beekje. Altijd zéér tevreden. Nu kregen we een gerenoveerd huisje type Beekje....Nou toen we binnen kwamen liepen we door het huisje onder het uitroepen van: wauw, gaaf zeg! Echt, zo goed gedaan!!! We hebben het heel erg naar ons zin gehad, zowel binnen als buiten. Toch ook best veel kunnen wandelen tussen de regenbuien door. Veel wild gezien ook weer, hoef je echt park Hoge Veluwe niet voor op. Hopelijk kunnen we dit jaar nog een paar keer :-).

• 10Monique Heemskerk18-08-2019

Fantastisch een echte aanrader

Wij zijn hier geweest van 16 t/m 19 aug in het stulpje “de Wulp “prima ligging aan de hei en op 20 meter zit je in het bos waar de honden heerlijk los kunnen lopen .Hou je van een rustige bosrijke omgeving dan ben je hier echt op het juiste adres een heel gezellig rustig park .huisje is brandschoon en alles zit er super uit .voor ons was het de eerste keer maar wij komen zeker terug

• 10Eetgelegenheden

• 8Jolanda18-08-2019

Heerlijke rustige vakantie, voor herhaling vatbaar

Super leuke schone huisjes. Direct vanuit het park mooie fiets- en wandeltochten. Dichtbij dorp Otterlo. Heerlijk rustig.

• 8Activiteiten

• 10Patty Melief09-08-2019

Love Lorkenbos !

Geweldige bungalow! geweldige lokatie....je hoort alleen vogeltjes..! de bungalow voelt als thuis..gezellig groot..landelijke stijl. je voelt je rijk en rustig zo midden in de bossen. het is schoon .geen idee dat je ergens verder weg buren hebt...ons hondje voelde zich direct thuis..wij wilden niet naar huis en gaan nooit naar hetzelfde terug maar hebben opnieuw geboekt...love it...oh ja ook goede bedden..douche..keuken..alles perfect.....lorkenbos is thuiskomen en bijkomen!!!!!een 10 met een griffel

• 9Activiteiten

• 8Ann04-08-2019

Heerlijk en voor herhaling vatbaar!!

Neem je hond mee, kan veel los lopen op de losloopgebieden en ze genieten er echt van.. Vooral naar de Belgische mensen toe, want dat kennen ze in België niet zo goed.. Een losloopgebied.. Heerlijk om je hond(en) zo te zien geniet!! En bezoek ook de Hoge Veluwe, zeer groot en mooi!!!

• 7Activiteiten

• 10Jolanda Nijdam03-08-2019

Fantastisch park gerund door topfamilie Lenderink

Afgelopen mei zaten wij in de berken waar wij 5 jaar geleden voor het eerst kennis hebben gemaakt met het Lorkenbos en zijn medewerkers. Het is ons zo bevallen dat wij elk jaar wel een keer proberen terug te komen. De rust, de natuur maar ook heel belangrijk de medewerkers hebben ervoor gezorgd dat wij terugkomen zodat wij even zoals wij het noemen bijtanken. Wat heel belangrijk is is dat het nog betaalbaar is ook voor mensen zoals wij die niet heel veel te besteden hebben. Wij hebben al verschillende huisjes gehuurd en alles is even mooi en zeker heel schoon. Er zit heel veel liefde van de familie en medewerkers van het Lorkenbos. Wij kunnen niet wachten totdat het oktober is want dan gaan wij weer een midweekje genieten van de natuur en de rust. Zoals wij altijd zeggen even een midweekje naar onze Lorken-familie ❤️

• 10Eetgelegenheden

• 10Annette Vis23-07-2019

Elke keer weer in één woord: fantastisch

Het Lorkenbos is echt een park voor natuurliefhebbers en rustzoekers, die ook stiekem toch een beetje van luxe en een schoon, ruim huisje houden. We komen hier echt heel vaak (zo vaak als we kunnen). Je kunt hier prachtige wandelingen of fietstochten houden. Er is altijd wel wild te zien (of zelfs 's ochtends hertensporen bij je huisje:-)). Bijzonder veel soorten vogels ook! De mensen van het Lorkenbos zijn uitzonderlijk vriendelijk en service gericht. 'sNachts lekker slapen omdat het lekker stil is op het park. Kortom elke keer weer volop genieten. Hopelijk zijn we gauw weer in de gelegenheid om te komen, en oud en nieuw staat sowieso al geboekt, dat is ook elk jaar weer een feestje, waarbij de mensen van het Lorkenbos een leuke verrassing voor je klaar hebben staan, echt heel leuk!

• 8Sandy23-07-2019

Wij waren hier in juli 2018. Wij verbleven in type Korhoen, en wat hebben we t heerlijk gehad. Wat een prachtig huisje. Zo schoon, knus en gezellig. Mooie keuken en heerlijke badkamer. Wij hebben geen gebruik gemaakt vd bedstee, maar ik kan me voorstellen dat kinderen dit geweldig vinden. Tuin lag er ook prachtig bij, heel netjes allemaal. En je loopt zo vanuit je huis de natuur in. Of naar Otterlo, dat zeker op loopafstand ligt. Ideaal als je een paar boodschappen wil doen of een terrasje wil pakken. Zeker voor herhaling vatbaar.

• 7Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden

• 9Brigit Schaaf23-07-2019

Ssuper !!

Prachtige locatie , zeer schoon huisje. Vriendelijk personeel. Het was super vakantie .

Direct boeken

58 tips over Vakantiepark Lorkenbos (bungalowpark)

• Iris, 25-03-2014

Eet ook eens in het restaurant Zuiderzand op de camping erachter. Heerlijk eten en supervriendelijke mensen!

• Ko Meijering, 14-04-2014

Zeer klantvriendelijk. Vanaf ontvangst met uitleg en enkele tips tot het inleveren van de sleutel de vraag of alles wel naar wens geweest is. TIP: Heeft u een hond ga dan voor de bungalow type Korhoen en neem die dan met de naam Kievit. Die ligt helemaal achteraan op het park en op enkele voetstappen vanaf het bos. Wel zaklantaarn meenemen want als je de hond 's-avonds uitlaat richting bos daar is geen verlichting.

• Rilana Tolenaar, 08-04-2012

Stap eens op de fiets of wandel eens door de bossen....... Gezellig een kopje koffie doen bij de Mossel of bij Carnegies (Otterlo) of gezellig winkelen in Ede...Park de Hoge Veluwe is ook mooi en de Posbank is ook zeker de moeite waard!! Kortom: Ga gewoon eens zelf op ontdekking uit en ervaar het zelf!!

4 vragen over Vakantiepark Lorkenbos (bungalowpark)

• Ellen, 09-12-2017

Zwembad water

Graag zou ik willen weten wat de temperatuur van het zwembad water is. Vaak wordt wel aangegeven dat het verwarmd is maar is dan toch behoorlijk fris (23 graden) Als het heet weer is dan kan ik mijn voorstellen dat het dan prima is. Maar wil je bij wat koeler weer ook zwemmen dan is 30 graden wel fijn. Ben benieuwd. Met vriendelijke groet, Ellen

• Heidi Strik, 02-09-2013

omheinde tuin

Zijn er ook bungalows met een ruime omheinde tuin ?

Gre Zijp, 26-09-2013

Ja de 6 pers. bungalow de kornhoen had een eigen tuin flink van afmeting je kon er vrij buiten zitten

• simon, 25-08-2012

wie weet het antwoord?

Ligt het park in het bos of vlakbij een bos. Zijn er eekhoorntjes. Zijn er vlak bij het park elanden, reeen of wilde zwijnen te zien?

Frank Rijvordt, 06-07-2013

Elanden in Nederland? Ik ben ze gelukkig niet tegengekomen. Wat er wel lopen zijn sabeltand eekhoorns. Maar daar heb je geen last van als je maar genoeg beukennoten meeneemt. Koekoek

Vermeulen Veronique, 27-08-2012

Vanuit het lorkenbos ben je binnen de vijf minuten in het bos. Wilde dieren hebben wij niet gezien, maar op de kaart die wij van de omgeving hadden stonden uitkijkposten voor wild, dus het moet er wel zijn.

simon, 28-08-2012

Veronique Vermeulen bedankt voor uw antwoord.

Vakantiepark info

• BBQToegestaan