Vakantiepark Lorkenbos (bungalowpark)

• 7.9Eetgelegenheden

Zoover silver Award 2018

Vakantiepark Info

Meer vakantieparkinfo

Lorkenbos Bungalowpark is rustig gelegen en ruim van opzet. Bij de huizen heb je veel privacy en je ziet overal groen om je heen. Ook zijn de huizen goed schoon. In het restaurant kun je meestal een hapje eten, al is het in het laagseizoen soms gesloten. Ook het zwembad is dan niet altijd open. Het park ligt naast natuurpark De Hoge Veluwe.

We hebben een aantal aanbieders voor Lorkenbos (bungalowpark) voor je op een rij gezet:

Contact

762 reviews over Vakantiepark Lorkenbos (bungalowpark)

• 2018
    9Mw. Wester17-09-2018

Ideaal voor heidagen op de hei

Luxe, schoon huisje met goede faciliteiten. Genoeg ruimte voor vergaderen, maar ook gezelligheid. Mooie omgeving waar ook mogelijkheid is voor ontspanning. Voor zakelijke doeleinden zou het prettig zijn een beamer/scherm te hebben. Die hadden we nu zelf meegenomen.

• 8Onderkomen
    • 7Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden

Constans, Eigenaar, 03-10-2018

Dag mevrouw Wester,

Wij vonden het ook leuk dat jullie er waren tijdens de zakelijke bijeenkomst. Is toch weer wat anders als volledig recreatief. Erg fijn dat alles naar wens was in de Eekhoorn. Wel vermeld ik graag dat we wel een beamer hebben hoor. Deze hadden jullie gewoon kunnen en mogen lenen.... mar dat is nu te laat. Wie weet tot ziens!

Zakelijk

• Oude reviews

9C.H.M. Schuijt01-09-2012

Geweldig leuk familiehuis of huis voor groepen

Wij hebben met ons jaarlijks uitstapje van kantoor een geweldig leuk weekend gehad in de Eekhoorn. Alles wat je nodig hebt is aanwezig en de ligging is natuurlijk super mooi op de Veluwe, midden in de bossen. Ook de bijbestelde BBQ was prima verzorgt. Mijn complimenten aan alle medewerkers van het Lorkenbos, al onze vragen werden vriendelijk en snel beantwoord!

Zakelijk

Direct boeken

58 tips over Vakantiepark Lorkenbos (bungalowpark)

• Iris, 25-03-2014

Eet ook eens in het restaurant Zuiderzand op de camping erachter. Heerlijk eten en supervriendelijke mensen!

• Ko Meijering, 14-04-2014

Zeer klantvriendelijk. Vanaf ontvangst met uitleg en enkele tips tot het inleveren van de sleutel de vraag of alles wel naar wens geweest is. TIP: Heeft u een hond ga dan voor de bungalow type Korhoen en neem die dan met de naam Kievit. Die ligt helemaal achteraan op het park en op enkele voetstappen vanaf het bos. Wel zaklantaarn meenemen want als je de hond 's-avonds uitlaat richting bos daar is geen verlichting.

• Rilana Tolenaar, 08-04-2012

Stap eens op de fiets of wandel eens door de bossen....... Gezellig een kopje koffie doen bij de Mossel of bij Carnegies (Otterlo) of gezellig winkelen in Ede...Park de Hoge Veluwe is ook mooi en de Posbank is ook zeker de moeite waard!! Kortom: Ga gewoon eens zelf op ontdekking uit en ervaar het zelf!!

4 vragen over Vakantiepark Lorkenbos (bungalowpark)

• Ellen, 09-12-2017

Zwembad water

Graag zou ik willen weten wat de temperatuur van het zwembad water is. Vaak wordt wel aangegeven dat het verwarmd is maar is dan toch behoorlijk fris (23 graden) Als het heet weer is dan kan ik mijn voorstellen dat het dan prima is. Maar wil je bij wat koeler weer ook zwemmen dan is 30 graden wel fijn. Ben benieuwd. Met vriendelijke groet, Ellen

• Heidi Strik, 02-09-2013

omheinde tuin

Zijn er ook bungalows met een ruime omheinde tuin ?

Gre Zijp, 26-09-2013

Ja de 6 pers. bungalow de kornhoen had een eigen tuin flink van afmeting je kon er vrij buiten zitten

• simon, 25-08-2012

wie weet het antwoord?

Ligt het park in het bos of vlakbij een bos. Zijn er eekhoorntjes. Zijn er vlak bij het park elanden, reeen of wilde zwijnen te zien?

Frank Rijvordt, 06-07-2013

Elanden in Nederland? Ik ben ze gelukkig niet tegengekomen. Wat er wel lopen zijn sabeltand eekhoorns. Maar daar heb je geen last van als je maar genoeg beukennoten meeneemt. Koekoek

Vermeulen Veronique, 27-08-2012

Vanuit het lorkenbos ben je binnen de vijf minuten in het bos. Wilde dieren hebben wij niet gezien, maar op de kaart die wij van de omgeving hadden stonden uitkijkposten voor wild, dus het moet er wel zijn.

simon, 28-08-2012

Veronique Vermeulen bedankt voor uw antwoord.

Vakantiepark info

• BBQToegestaan